امکانات ایران مال در یک نگاه

 در آشنایی با توریستی ایران, گردشگری

چند مورد از مهم ترین امکانات ایران مال که به شما کمک می کند تا یک روز جذاب و لذت بخش برای خود بسازید عبارتند از:

رستوران و کافی شاپ

اگر بخواهید یک روز کامل را در ایران مال سپری کنید که بسیاری از افراد هم این موضوع را ترجیح می دهند، نیاز به کافی شاپ و رستوران دارید.

دلیل آن هم این است که گشت و گذار در این منطقه به دلیل بزرگ بودنش انرژی بسیار زیادی از شما می گیرد و نیازمند غذا و نوشیدنی هستید.

در ایران مال چهار مجموعه بزرگ فودکورت و رستوران وجود دارد که می توانید بر اساس سلیقه غذایی خود به یکی از آن ها مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید کافی شاپ های مختلفی را در سراسر این مجموعه ببینید و از امکانات آن استفاده کنید. از مهم ترین رستوران های آن می توان به ام شریف، ساج، قریشی، سلف سرویس قریشی و هانی اشاره کرد.

پردیس سینمایی ایران مال

یکی از جاذبه های بسیار جذاب و گردشگری که در بازار بزرگ ایران وجود دارد، پردیس سینمایی ایران مال است. این مجموعه در سال ۱۳۹۷ به مناسب ۳۷مین جشنواره هنری فیلم فجر در طبقه سوم این مجموعه تاسیس گردید.

این مجموعه دارای ۱۲ سالن است که بزرگترین آن ها، سالن شماره ۳ با ظرفیت ۲۶۳ نفر است. کوچک ترین آن هم سالن شماره ۱۰ با ظرفیت ۱۰ نفر است که برای کارگاه های نقد و بررسی فیلم مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه ورزشی ایران مال

در ایران مال مجموعه های ورزشی متنوعی هم وجود دارد که پس از خرید و گشتن می توانید از بخش های ورزشی هم استفاده کنید.

پیست یخ: در پیست یخی ایران مال می‌توانید ورزش‌های مفرح و هیجان‌انگیز مثل اسکی و هاکی روی یخ را تجربه کنید. این پیست که در ضلع شرقی مال قرار دارد ۳۶۰۰ مترمربع مساحت دارد.

مجموعه اسکواش: یکی دیگر از فضاهای ورزش بازار بزرگ ایران، مجموعه اسکواش با چهار زمین مدرن و پیشرفته است.

مجموعه استخر و اسپا: این مجموعه به‌علت داشتن طراحی جالب به آب‌نمای موزیکال ایران مال معروف شده است و دارای استخرهای مجزای بانوان، کودکان و استخر روباز آقایان است و فضاهایی مانند سونا، حمام ترکی و اسپا دارد. اسپا مکانی است که از آب معدنی یا آب دریا با اهداف درمانی استفاده می‌کنند.

بولینگ: بولینگ ایران مال ۱۶ خط بازی دارد و در بام ایران مال قرار گرفته است. این مکان چشم‌انداز تماشایی‌ای به دریاچه‌ی شهدای خلیج فارس و آبنمای موزیکال دارد.

استادیوم چند منظوره: یکی از فضاهای ورزشی زیبای ایران مال استادیوم چند منظوره‌ی آن است که با معماری فوق‌العاده در محدوده‌ی باغ بام قرار دارد. استادیوم چند منظوره‌ی ایران مال، زمین‌های تنیس با قابلیت برگزاری مسابقات ورزشی مختلف و رویدادهای غیر ورزشی را دارد. از امکانات این مجموعه می‌توان به فروشگاه تجهیزات ورزش‌های راکتی و آمادگی جسمانی، جایگاه‌های ویژه برای افراد کم توانا و اصحاب رسانه اشاره کرد.

جاده تندرستی: از بخش‌های جالب ورزشی ایران مال، جاده‌ی تندرستی است که به‌دلیل دسترسی مستقل در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز امکان استفاده از آن وجود دارد. طول این مسیر ۱٫۶ کیلومتر و مساحت آن ۲۵۰۰ مترمربع است. از آن جایی که جاده‌ی سلامت در بام سبز قرار دارد از هوای مطبوع لذت می‌برید. در این جاده ایستگاه‌های خدمات پزشکی ورزشی، خدمات رفاهی، ارائه انواع خوراکی و آشامیدنی‌های ارگانیک و ورزشی و لباس‌های ورزشی وجود دارد.

کلینیک پزشکی ورزشی: این کلینیک دارای امکاناتی همچون مرکز آب درمانی و دستگاه‌های مدرن ورزشی برای انجام آزمون‌های سلامت ورزشی، بازتوانی ورزشکاران و سالمندان است.

مراکز خرید مختلفی در این مرکز تجاری وجود دارد که می توانید در صورت نیاز به آن ها مراجعه کنید مثل:

  • هایپر استار برای خرید لوازم روزمره (طبقه G1)
  • لوازم و دکوراسیون منزل(طبقه های G0، G1 و G2 )
  • محصولات فرهنگی و تفریحی(طبقه G3)
  • کفش و محصولات چرمی(طبقه های G0، G1 و G3)
  • لوزام خانگی و الکترونیکی(طبقه G0)
  • جواهرات، ساعت و زیورآلات(طبقه G0 و G1)
  • محصولات زیبایی و سلامت(طبقه G1، G2 و G3)
  • مد، پوشاک و لوازم ورزشی(طبقه G3)

ایران مال برای سرگرمی خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان فکر همه چیز را کرده است و می‌توانید در کنار خرید و گشتن، ساعاتی را نیز به بازی و تفریح اختصاص دهید. این شهربازی داری امکانات زیر است:

  • ترن هوایی در فضای بسته
  • فضای بازی‌های لیزری
  • سالن‌های نمایش مخصوص کودکان
  • مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیک
  • پیست قایق‌های ضربه‌ای

 

اگر به بخش گردشگری علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

ایران مال؛ بازار بزرگ ایران

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt