چه لباسی برای استایل تابستانه مناسبه؟

 در لباس, مد

مانند هر فصل دیگری، فصل تابستان هم لباس‌های خاص خود را می‌خواهد. آیا می‌دانید بهتر است از چه پارچه‌هایی در این فصل استفاده کنید؟ فکر می‌کنید چه مدل لباس‌هایی برای یک استایل تابستانه مناسب‌ترند؟

این‌ها سوالاتی هستند که می‌توانید با پاسخ دادن به آن‌ها یک استایل تک تابستانه داشته باشید.

در تابستان چه رنگ‌ها و پارچه‌هایی بپوشیم؟

برای ایجاد حس خنکی، استفاده از رنگ‌های روشن در این فصل مناسب‌تر است. سفید مثل همیشه در ابتدای این لیست قرار می‌گیرد. سفید یک رنگ مادر است و به خوبی با تمام رنگ‌های دیگر، ست می‌شود؛ اما رنگ‌های گرم و شاد دیگر مثل آبی، نارنجی، صورتی، زرد، سبز و حتی قرمز هم می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

برای همسویی با طبیعت، استفاده از رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز که یادآور رنگ خورشید هستند، برای تابستان بسیار مناسب است. ترکیب هوشمندانه زرد و بنفش را هم فراموش نکنید. ترکیب رنگ‌های سرد و گرم، یک استایل تابستانه فوق‌العاده شیک برای شما می‌سازد.

استفاده از رنگ سبز هم برای تابستان انتخاب فوق‌العاده‌ای است. بسته به اینکه کدام طیف سبز را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید در کنار آن از زرد و آبی استفاده کنید.

برای انتخاب جنس پارچه‌ها هم اولویت با پارچه‌های نخی، کتان و پنبه است. این پارچه‌ها، سبک و خنک هستند و مانع تجمع رطوبت و عرق روی پوست شما می‌شوند. این لباس‌ها در واقع مثل حوله عمل می‌کنند و به خاطر انسجام اجزا، رطوبت و عرق را به خود جذب کرده و مانع مشکلات پوستی می‌شوند.

چه مدل لباس‌هایی برای یک استایل تابستانه بپوشیم؟

مانتو عروسکی:

درست مثل لباس هایی که تن عروسک های خود می کردیم، مانتو عروسکی هم پر از چین است. این چین ها را می توانید در همه جای لباس خود به کار ببرید. با این همه، آستین ها و قسمت پایین، بهترین جا برای استفاده از چین در یک مانتوی تابستانه هستند. برای استایل تابستانه با ست رنگ شاد دخترانه از مانتوهای عروسکی جلو باز یا جلو بسته کوتاه استفاده کنید. این مدل مانتوها را می توانید با شلوار واید لگ یا مام استایل ست کنید.

مانتو عبایی:

یکی از پوشش هایی که امسال تابستان هم خیلی شاهد آن خواهیم بود، ست کردن مانتوهای عبایی با تیشرت و شلوار واید لگ خواهد بود. مانتوهای عبایی در حین شیک بودن و راحتی، پوشش خیلی خوبی هم دارند. برای این مدل مانتو هم می توانید از ترکیب پارچه های طرحدار و ساده استفاده کنید. رنگ های شاد مثل آبی فیروزه ای، سبز پسته ای و صورتی پاستلی در کنار رنگ سفید بهترین گزینه ها برای یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد هستند.

مانتو کتی کوتاه:

مانتوهای کتی چند وقتی است که ترند شده اند. به احتمال زیاد تا سال بعد نیز این ترند ادامه خواهد داشت. برای فصل های گرم، می توانید این مدل مانتو را با استفاده از پارچه های کرپ تابستانی، شانتون، ژاکارد نخ، ارگانزا، شانتون و کتان رنگ روشن بدوزید و با شلوار بگ پارچه ای ست کنید. امسال علاوه بر رنگ سال، رنگ سبز زمردی نیز مد شده که برای تابستان رنگ بسیار مناسبی است. برای یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد، می توانید مانتو کتی کوتاه زمردی یا قرمز هندوانه ای را شلوار سفید مد کنید.

وست و سارافن:

برای یک استایل تابستانه با ست رنگ شاد، یک گزینه متفاوت استفاده از وست یا سارافن در استالتان است. وست ها بدون آستین هستند و قد آنها معمولا کوتاه یا حداکثر تا روی خط باسن است. برای زیر وست، می توانید از شومیز و شلوار، شومیز و دامن یا پیراهن استفاده کنید. حتی اگر برای شومیز خود از پارچه هایی استفاده کنید که بدن نمایی دارند، وست این مشکل شما را برطرف می کند.

شومیز:

هیچ پوششی به اندازه شومیزهای جلو بسته و باز برای درست کردن یک استایل کژوال مناسب تر نیستند. این شومیزها را می توانید فری سایز یا اور سایز بدوزید و با انواع شلوار و تیشرت ست کنید. پارچه های نخی مثل پوپلین، تترون نخ و پارچه های کتانی و لینن، گزینه های مناسبی برای دوخت شومیز تابستانی هستند. کفش کتانی تابستانی، این استایل کژوال تابستانی شما را کامل خواهد کرد.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt