پاییز چی بپوشیم؟!

 در لباس, مد

در فصل پاییز که هوا متغییر است و گاهی سرد و گاهی معتدل است، باید لباس هایی را به تن کنید که مناسب این نوع آب و هوا است. هر فصلی اصول لباس پوشیدن متفاوتی دارد و در فصل پاییز نیز مانند سایر فصل ها باید لباس های مخصوص خودش را به تن کنید.

اگر می خواهید به عنوان یک خانم شیک پوش با ست کردن و حساب و کتاب لباس هایتان و در نظر گرفتن رنگ های مناسب فصل پاییز در هر جمعی بدرخشید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

انتخاب پارچه مناسب فصل پاییز 

در فصل پاییز، هوا سردتر می‌شود و بهتر است از پارچه‌های گرم و مناسب استفاده کنید. برای مثال، پارچه‌هایی مانند کشمیر و پشم برای ساخت شال، کلاه و دستکش مناسب هستند. همچنین، پارچه‌هایی مانند نخ و کتان برای لباس‌های مجلسی و رسمی مناسب نیستند.

از رنگ‌های ترند امسال می‌توان به رنگ‌های زیر اشاره کرد:

سبز یشمی: این رنگ طبیعی، رنگی است که به راحتی با دیگر رنگ‌ها از جمله کرمی یا خردلی ترکیب می‌شود و به تمامی رنگ پوست‌ها می‌آید.

نارنجی: این رنگ گرم و شاداب انتخابی فوق العاده مناسب برای استایل پاییزی افراد و به یاد آور خود فصل پاییز است. این رنگ با رنگ‌هایی همچون قهوه‌ای و خاکستری ترکیب می‌شود.

بنفش تیره: این رنگ زیبا و جذاب که در بهار نیز، زیاد مورد استفاده بود، ترکیبی شگفت انگیز با صورتی و سبز ایجاد می‌کند.

آبی نفتی: این رنگ تیره جذاب را می‌توانید با اکسسوری و دیگر لباس‌هایی با رنگ سفید و خاکستری امتحان کنید.

زرد خردلی: به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از این رنگ در استایل پاییزه خود همراه با رنگ‌های قهوه‌ای، نقره‌ای و طوسی استفاده کنید.

استایل پاییزه

کت و شلوار رنگی:

یکی از جذاب‌ترین استایل‌های پاییز امسال استفاده از رنگ‌های شاد است. از اواخر تابستان به سمت پاییز امسال همچنان به سوی کت و شلوار های رنگی پیش می‌رویم. این کت و شلوار علاوه بر زیبا کردن تیپ پاییزی دخترانه و زنانه، به کمد لباس شما رنگ و لعاب ویژه‌ای می‌دهد.

با این رنگ و استایل پاییزه ویژه، اکسسوری ‌های زیبایی را می‌توانید ست کنید. استفاده از کیف‌های کلاچ زنانه و کفش‌های پاشنه بلند برای این تیپ لباس زنانه پاییزی انتخاب ایده‌آلی است.

کت چرم بلند و شلوار راسته‌ی ساده:

یکی از مدل‌هایی که امسال به شدت برای فصل پاییز و بارش‌های پاییزی مورد استقبال قرار گرفته شلوارهای راسته و ساده به همراه کت چرم قهوه‌ای و بلند است. از این تیپ پاییزی زنانه هم برای روزهای ابتدایی پاییز و هم برای روزهای آخر که هوا سردتر است می‌توان ایده گرفت.

این رنگ از پالتو چرم با شلوار خاکستری، آبی و مشکی فوق‌العاده می‌شود. این مدل لباس پاییزی زنانه کلاسیک و همه پسند است.

شلوار گشاد و بوت:

ترکیب کردن استایل پاییزه کلاسیک و رسمی با استایل مدرن و کژووال باعث کشف مدل لباس پاییزی جدید و منحصر به فردی شده‌است.

شلوار راسته گشاد با بوت یکی از ترکیب‌های جالبی است که برای تیپ پاییزی دخترانه انتخاب مناسبی است. اگر به تیپ‌های کابوئی و غربی علاقه‌مند باشید، این استایل شخصیت شما را به چیزی که در ذهتان است نزدیک می‌کند.

اکسسوری مناسب تهیه کنید. 

اکسسوری پاییزی مانند شال گردن، کلاه، و دستکش، نه تنها باعث می‌شوند که در روزهای سرد فصل پاییز بدن خود را گرم نگه دارید، بلکه کاری می‌کنند که شما خوشتیپ‎تر هم به نظر برسید. همچنین، اگر در طول روز هوا کمی گرمتر بشود، به راحتی می‌توانید آن‌ها را در بیاورید. در ادامه چند پیشنهاد متفاوت به شما ارائه می‌دهیم:

  • برای اینکه خوشتیپ‌تر دیده شوید، می‌توانید از کلاه‌های لبه‌دار و یا کلاه‌های مخمل کبریتی استفاده کنید.
  • سعی کنید که جنس شال گردن خود را فلانل، و طرح آن را ساده و یا چهارخانه انتخاب کنید.
  • سعی کنید از شال گردن پشمی و یا بافتنی استفاده نکنید، مگر اینکه محل زندگیتان در فصل پاییز هم کاملا سرد باشد.
  • دستکش‌ها مدل‌های بسیار متفاوتی دارند. می‌توانید برای فصل پاییز از یک جفت دستکش جیر و یا چرم استفاده کنید.
  • اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که هوای آن در فصل پاییز زیاد سرد نیست، می‌توانید از یک جفت دستکش بدون انگشت استفاده کنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt