ویژگی‌های یک لباس مجلسی مناسب چیست؟

 در لباس, مد

قطعاً هر خانومی چند دست لباس مجلسی برای پوشیدن در جشن‌های مختلفی مثل عروسی و.. در کمد لباس خود دارد. و یا اینکه به دلیل دعوت شدن به یک جشن، تصمیم به خرید آن دارند.

در این مواقع، سؤال بیشتر خانم‌ها این است که لباس مجلسی‌ای که انتخاب می‌کنند، باید چه فاکتورهایی داشته باشد؟ ویژگی‌های یک لباس مجلسی مناسب چیست؟

از جمله ویژگی‌های لباس مجلسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ لباس مجلسی

همیشه در انتخاب لباس مجلسی به رنگ آن دقت کنید که متناسب با محیطی که قرار است با آن در آنجا حضور پیدا کنید باشد. رنگ مشکی همیشه یکی از گزینه‌های موجود روی میز است! این رنگ به شما جذابیت خاصی می‌دهد. همچنین تزیینات مخصوص، مثل تور روی دامن، گل‌های تیره روی لباس و یا یک شال ویژه، باعث می‌شوند که رنگ مشکی، جلوه‌ای خاص‌تر داشته باشد.

رنگ سفید یک انتخاب جسورانه دیگر است. این رنگ انتخابی منحصر به فرد به شمار می‌آید و حس خالص بودن را به بقیه منتقل می‌کند. یکی از دلایل سفید بودن لباس عروس هم همین موضوع است. تزیینات ویژه و براق، به همراه خاصیت رنگ سفید، جذابیت بیشتری را برای عروس ایجاد می‌کنند.

رنگ قرمز یکی دیگر از گزینه‌های شما برای لباس مجلسی است. قرمز احساس اشتیاق و انرژی زیادی را به اطرافیان منتقل می‌کند. لباس قرمزی که دارای چین باشد، غلظت رنگ قرمز کاهش می‌دهد.

قد لباس مجلسی

همانطور که می‌دانید امروزه انواع لباس‌های مجلسی با طرح و رنگ مختلف در بازار وجود دارد برخی از آن‌ها قد کوتاهی دارند و برخی دیگر بلند و به اصطلاح ماکسی هستند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر در مراسم خاصی شرکت می‌کنید که بسیار رسمی است بهتر است یک لباس مجلسی ماکسی و بلند انتخاب کنید.

جنس لباس مجلسی

مورد بعدی که هنگام خرید لباس مجلسی باید به آن توجه کنید جنس آن است. اگر می‌خواهید در طول مراسم با لباسی که به تن دارید بدرخشید و زیبا جلوه کنید توصیه می‌کنیم از لباس‌های مَجلسی که با پارچه‌های ساتن، ابریشم، گیپور، تور، لمه و یا مخمل طراحی شده است، خرید کنید. از انواع لباس مَجلسی مخمل و یا لمه می‌توانید برای مراسم‌هایی که در هوای سرد برگزار می‌شود استفاده کنید و برای هوای گرم لباس‌هایی به جنس گیپور، ابریشم و یا تور انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید هیچگاه از لباس‌های نخی و یا کتان برای مراسم جشن استفاده نکنید زیرا هرگز جلوه نخواهد داشت و اندام شما را زیبا نشان نمی‌دهد.

لباس مجلسی کار شده

اگر به قصد شرکت در یک مراسم خاص از فامیل‌های درجه یک خود به دنبال یک لباس مَجلسی شیک هستید پیشنهاد ما به شما خرید لباس‌های مجلسی کار شده است. لباس‌های مَجلسی کار شده که اغلب با پنل‌های زینتی، منجوق دوزی، سنگ دوزی و یا پولک تزیین شده‌اند جلوه بسیار زیادی بر روی تن دارد، در نتیجه می‌تواند زیبایی اندام شما را دو چندان نشان دهد و همه توجه‌ها را به سمت خود جذب کند.

لباس مجلسی متناسب با فرم بدن

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید لباس مَجلسی باید به آن توجه کنید فرم کلی لباس و اندامتان است. اینکه لباسی که انتخاب می‌کنید به خوبی بر روی تنتان بنشیند و اندامتان را زیبا نشان دهد بسیار مهم است.

 


اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt