هر اندامی، چه ‌شلواری؟!

 در لباس, مد

یکی از دغدغه های اصلی همه ی افراد این است که بدانند با کدام شلوار ها چگونه دیده شوند. یا اینکه کدام شلوار با استایل آنها بیشتر ست می شود. لاغر و یا چاق نشان دادن اندام ها معقوله ایست که هیچگاه در دنیای مد برای طرفداران مد از بین نمی رود.

برای اینکه بدانید افراد لاغر و یا افراد پر باید از کدام شلوار ها استفاده کنند در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار راسته:

این شلوار تقریبا برای هرکسی با هر اندام و سنی مناسب است. شلوار راسته محیطش از بالا تا پایین یک اندازه است یعنی از زانو به پایین اندازه آن تفاوتی نمی کند. این شلوار روی محل طبیعی کمر نگه داشته می شود و از بالا تا پایین خیلی گشاد نیست.

شلوار های راسته در رنگ های بسیار متنوع دوخته و به بازار عرضه می شوند. این شلوار ها را می توانید با اکثر مانتو ها ست کنید. ولی دقت داشته باشید که شلوار های راسته ی پارچه ای استایل شما را رسمی تر می کنند.

شلوار راسته فرم کلاسیک شلوار ها هست و همیشه کاربرد داره که اگر ساق پای بزرگی نسبت به سایز اندام ها دارید این شلوار انتخابی کاملا هوشمندانه می باشد.

شلوار مام استایل:

مام استایل ها به دلیل فرم و حالت خاصشان با هر اندامی از ریز یا درشت، لاغر یا پر، با گودی کمر یا کمر پهن می‌توان از آن ها استفاده کرد اما اگر پاهای خیلی چاقی دارید بهتر است این شلوار را نپوشید چرا که به دلیل گشادی که دارند پاهای شما را چاق تر نشان می دهند.

شلوار های مام استایل محبوب همه هستند و در بین قشر جوان بسیار پر طرفداراند. چرا که آنها را می توانید با اکثر استایل ها ست کنید و تیپی کژوال و یا اسپرت داشته باشید.

این شلوار ها بسیار راحت بوده و اگر می خواهید یک روز پر کار را داشته باشید. یا اینکه در یک تایم طولانی مدت به گردش، خرید و قرار با دوستان بروید گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود.

شلوار اسکینی(جذب):

این شلوار زیبایی خود را بیشتر در اندام متناسب با پاهای کشیده و خوش تراش نشان می دهد و بهتر است افراد خیلی لاغر و یا پلاس سایز از پوشیدن آن خودداری کنند.

شلورا جذب اسکینی از جمله شلوار هایی که بیش از دو دهه می باشد که در بازار مد و فشن دوام آورده و از دیر باز بسیار پر طرفدار بوده است.

این شلوار ها را می توانید با مانتو های بلند یا کوتاه ، شومیز و کت و… به خوبی ست کنید.

شلوار واید لگ:

این نوع شلوار از سال ها پیش مورد استفاده قرار می گرفت. الگوی این نوع شلوار از بالا تا پایین به صورت یکدست گشاد می باشد. طول این شلوارها معمولا کوتاه و تا چند سانتی مترزیر زانو می باشد.

این شلوار بهترین انتخاب برای فصل تابستان است، زیرا مثل دامن مزایای خنک کنندگی دارد،اما شما می توانید نوع ضخیم آن را همراه با بوت جذب و بلند در فصل زمستان استفاده کنید.

اگر شما قدی بلند دارید شلوار واید لگ برای شما بهترین گزینه است البته در نظر داشته باشید که دیگر استایل ها نیز می توانند با رعایت برخی نکات از این شلوار استفاده کنند، برای مثال خانم های با قد پاهای کوتاه بهتر است از این شلوار با کفش های پاشنه بلند استفاده کنند.

همچنین لازم است بدانید که پوشیدن شلوار واید لگ با رنگ تیره شما را کوتاه تر نشان می دهد به همین دلیل از پوشیدن آن ها خودداری کنید.

شلوار بگ:

افراد لاغر و قد بلند بهتر است که رنگ روشن و مدل طرحدار آن را انتخاب کنند و پلاس سایز ها رنگ های تیره و بدون طراحی، و اما افراد قد کوتاه شلوار بگ ساده همرنگ سایر لباس ها که قدش خیلی بلند نباشد را انتخاب کنند.

شلوار های بگ شلوار هایی هستند که هم در فصل های گرم و هم در فصل های سرد بسیار پر طرفداراند. فقط کافی است در فصل مناسب نوع پارچه ی مناسب همان فصل را برای شلوار بگ انتخاب کنید.

شلوار های جین بگ برای فصل های تابستان و زمستان مناسب اند و شلوار های پارچه ای اکثرا برای فصل های گرم سال مناسب می باشند.

شلوار بوت کات:

همه می توانند این مدل را بپوشند هم چاق ها و هم لاغرها و برای هرکدام نیز زیبایی خاص خودش دارد.

این نوع شلوار در قسمت بالای زانو راسته است و از زانو به پایین کمی گشادتر می شود اما پاچه های آن از شلوار پاچه گشاد تنگ تر است. هنگام خرید توجه کنید این مدل نسبت به مدل های دیگر بیشترین طرفدار را دارد به خصوص کسانی که خیلی به زیبایی اهمیت می دهند.

 

اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

رنگ مناسب لباس برای پاییز چیست؟

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt