رنگ مناسب لباس برای پاییز چیست؟

 در لباس, مد

با تغییر فصل ها انتخاب شما در مورد لباس ها هم تغییر می کند. پاییز فصلی است که در آن می توانید به خوبی رنگ های زیبایی را برای لباس تان انتخاب کنید و آماده باشید تا وارد آب و هوای خنک شوید و رنگ های جدید را به کلکسیون لباس های خود اضافه کنید.

رنگ ها بطور کلی بـه سه دسته رنگ هاي گرم، رنگ هاي سرد و رنگ هاي خنثی تقسیم می‌شوند. یکی از بهترین رنگ هایي کـه میتوانید در فصل پاییز استفاده کنید، استفاده از رنگ هاي گرم درکنار رنگ هاي خنثی می‌باشد.

در فصل زیبای پاییز، اغلب رنگ هایي کـه در طبیعت می‌بینیم رنگ هاي گرم مثل قرمز، نارنجی، زرد و… اسـت. اغلب افراد سعی میکنند این رنگ ها را در سبک لباس پوشیدن خود بکار ببرند تا با طبیعت سازگاری بیشتری داشته باشند. اگر شـما هم از تماشای رنگ هاي پاییزی لذت میبرید، بهتر اسـت از این رنگ ها در استایل خود استفاده کنید.


استایل های جذاب پاییزی برای خانم ها
«رنگ های پاییزی»

رنگ نارنجی:

پاییز پر است از رنگ نارنجی که در همه جا مشاهده میشود. کسانی که از این رنگ در پاییز استفاده میکنند یعنی تطابق خود با محیط و در کل زندگی را نشان میدهند که بسیار نیز مورد توجه افراد دیگر قرار میگیرد.

استفاده از این رنگ شوق و هجان را نشان میدهد و میل به زندگی را در افراد تقویت میکند. شاید اینطور به نظر نیاید اما این رنگ آرامش را در افراد تقویت میکند و در کل این رنگ نشانگر موفقیت، تعادل و اراده میباشد.
ژاکت های نارنجی یا مانتوهایی به رنگ نارنجی تیره و یا حتی آجری بسیار برای خانم های جوان مناسب اند.

رنگ قهوه ای یا آجری:

رنگ قهوه ای رنگی پاییزی به شمار می رود. افرادی که با زرد شدن برگ ها لباسی با رنگ قهوه ای تیره یا روشن و کفش آجری می پوشند و خود را با رنگ طبیعت هماهنگ می کنند ، افراد زیبایی طلب هستند که به نظرات دیگران اهمیت می دهند و به دنبال جلب توجه و تحسین دیگران هستند.

اگر می خواهید رنگ هایی را با این رنگ پاییزی زیبا ست کنید می توانید لباس هایی با رنگ های خنثی مانند خاکستری، سرمه ای و طوسی را با لباس هایی آجری یا قهوه ای رنگتان ست کنید تا استایلی جذاب و زیبا داشته باشید.

خاکی و شتری:

این رنگ بسیار شیک و جذاب است و ترکیب کردن آن با رنگ هایی مانند قهوه ای، مشکی و خردلی بسیار جذاب خواهد بود. از مزیت های این رنگ این است که هم با رنگ های هم خانواده خود استایل زیبایی میسازد. و هم با رنگ های متضاد. اگر میخواهید از این رنگ ها استفاده کنید بهتر است برای مانتو و یا بارانی استفاده شود تا جلوه آن چندین برابر گردد.

رنگ خردلی:

رنگ خردلی چند سالی است که در فصل های سرد سال طرفداران زیادی دارد. اما این رنگ می تواند امسال نیز یک پیشنهاد جذاب برای شما فراهم آورد. این رنگ گرم آرامش بسیار خوبی را به شما و اطرافیان تان در روزهای سرد سال خواهد دارد.

برای یک استایل خردلی می توانید به یک پالتو و یا کلاه و شال گردن خردلی بسنده کنید، زیرا استفاده بسیار زیاد از این رنگ در استایل تان کمی زننده خواهد شد. استفاده از یک بافت چند رنگ که بتواند کمی اثر رنگ خردلی را خنتی کند، یک پیشنهاد جذاب دیگر می باشد.

رنگ قرمز:

رنگ قرمز یک رنگ فوق العاده تاثیر گذار است و کسانی که میخواهند جلوه لباس های آنها چندین برابر شود بهتر است از این رنگ استفاده کنند. این رنگ نیز از دسته رنگ های اصلی است و خاصت درمانی روی افراد دارد.

به گفته روانشناسان رنگ قرمز هیجانی و منطق گرا بودن افراد را نشان میدهد. و باعث بروز خلاقیت، انرژی و شادابی میشود. استفاده از رنگ قرمز برای بوت های چرم و همچنین یک کیف دوشی چرمی بسیار انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. حتی پوشیدن سوییشرت و هودی به رنگ قرمز به دختر خانم ها به شدت پیشنهاد میشود.

رنگ صورتی:

این رنگ یک رنگ خنثی در پاییز محسوب میشود. اما زیبایی های خاص خود را دارد و افراد زیادی از رنگ صورتی در پاییز استفاده میکنند.ترکیب کردن این رنگ با رنگ های سرد و یا حتی رنگ های گرم بسیار زیبا خواهد بود. و یک استایل کاملا رمانتیک به شما میبخشد. صورتی، چهره زنانه شما را با نشاط می‌کند و احساسات لطیف شما را به خوبی نشان خواهد داد.

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

 

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt