رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی است؟

 در لباس, مد

رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی است؟

رنگ هلویی، که ممکن است با عنوان هلویی مخملی نیز شناخته شود، یک طیف رنگی روشن و گرم است که از ترکیب ظریفی از صورتی، نارنجی و زرد به دست می آید و به عنوان رنگ سال ۱۴۰۳ از سوی موسسه رنگ پنتون (Pantone) تعیین شده است. این رنگ، غالبا با انرژی مثبت و آرامش بخشی همراه است و می تواند حسی از نرمی، لطافت و راحتی را القا نماید.

در طراحی داخلی، پارچه های هلویی مخملی جهت خلق حسی از لوکس بودن کاربرد فراوانی دارد. همچنین، این رنگ برای پیراهن ها، لوازم آرایشی و حتی در صنعت خودرو نیز به کار گرفته می شود و به دلیل نزدیکی آن به طیف های پوست انسان، اغلب به عنوان رنگی که استفاده از آن راحت است و با سایر رنگ ها به خوبی ست می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه این مطلب به این موضوع بپردازیم که می توانید رنگ سال ۱۴۰۳ را با چه رنگ هایی بپوشید. برای آشنایی با این رنگ ها، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

رنگ سال ۱۴۰۳ را با این رنگ ها ست کنید:

دنیایی از رنگ ها وجود دارد که می توانید با کنار هم قرار دادن آنها، استایلی منحصر به فرد داشته باشید.

رنگ سال ۱۴۰۳ با رنگ زرشکی

رَنگ سال ۱۴۰۳ یک رنگ روشن و شاد است. ترکیب آن با رنگ های تیره ایرادی ندارد. اما اگر طرفدار رنگ های تیره هستید، توصیه می کنیم یک رنگ خاص را انتخاب کنید. به این ترتیب استایلی شیک خواهید داشت. رنگ زرشکی جایگاه ویژه ای در استایل خانم های ایرانی دارد. زیرا یک رنگ تیره و متفاوت است که می تواند به هر استایلی جلوه ای فوق العاده بدهد. این رنگ شیک مورد علاقه خانم های طرفدار استایل کلاسیک است. در نتیجه اگر این رنگ را در کمد خود دارید، به راحتی می تواند رنگ هلویی مخملی را به استایل خود برای سال جدید اضافه کنید. این رنگ گرم و دوست داشتنی، جلوه ای زیبا در کنار رنگ سال ۲۰۲۴ پیدا می کند. می توانید یکی از این دو رنگ را به عنوان رنگ اصلی و دیگری را در انتخاب رنگ اکسسوری ها در نظر داشته باشید.

رنگ هلویی و آبی

حتی اگر به رنگ آبی علاقه نداشته باشید، یقینا یک شلوار جین آبی در کمد خود دارید. در سال اخیر انواع دامن و کت جین نیز طرفداران بسیاری داشت. در نتیجه در حال حاضر تنها کافی است یک شومیز، کت یا حتی تی شرت با رنگ سال ۱۴۰۳ تهیه کنید. به این ترتیب یک استایل شیک و خوش رنگ خواهید داشت. البته رنگ هلویی مخملی، با طیف گسترده ای از رنگ های آبی ست می شود. شما می توانید با اضافه کردن آبی روشن به این رنگ، استایلی دخترانه و شاد داشته باشید. با رنگ آبی کاربنی می توانید استایلی پر انرژی و متفاوت برای خود بسازید. این ترکیب رنگی نه تنها در استایل روزمره و کژوال، بلکه در مهمانی ها نیز می تواند برای شما مناسب باشد.

استایل مونوکروم با رنگ سال ۱۴۰۳

اگر اهل ساده پوشی هستید و به دنیای ترندها علاقه دارید، یک استایل مونوکروم با رنگ سال ۱۴۰۳ می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این رنگ دوست داشتنی را اگر با خودش ترکیب نمایید، استایلی بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت. استایل مونوکروم، استایلی است که در آن تنها از یک رنگ یا طیف های مختلف و مشابه یک رنگ استفاده می شود. اگر مایلید جسارت و سلیقه خاص خود را به رخ بکشید، این استایل می تواند برای شما مناسب باشد. برای انتخاب کیف و کفش و اکسسوری های دیگر بهتری است به رنگ هلویی وفادار باشید. البته انتخاب اکسسوری های ظریفی و طرحداری که از این رنگ در طراحی آن استفاده شده است، می تواند بسیار هوشمندانه باشد.

ترکیب رنگ هلویی و سفید

به طور کلی توصیه می شود هر زمان ایده ای برای پوشیدن یک رنگ نداشتید، آن را با رنگ مشکی ترکیب کنید. برای رنگ های روشن، رنگ سفید جایگزین رنگ مشکی می شود. هرچند که می توانید رنگ هلویی سال جدید را با رنگ مشکی نیز بپوشید. اما رنگ سفید انتخاب هوشمندانه تری خواهد بود. ترکیب رنگ سال ۱۴۰۳ با رنگ سفید، راحت ترین و امن ترین انتخاب ممکن برای استفاده از این رنگ ترند در استایل شما است.

انتخاب رنگ کیف و کفش مناسب برای رنگ های روشن و پاستلی مانند رنگ هلویی، همواره می تواند سخت باشد. شما می توانید این کار را با انتخاب رنگ سفید برای خود آسان کنید. کیف و کفش سفید کاملا برای ترکیب با این رنگ مناسب است. علاوه بر این می توانید آن را با رنگ های تیره، روشن و بژ نیز ست کنید. به این ترتیب رنگی بسیار کاربردی برای ست کردن با رنگ سال ۱۴۰۳ در اختیار خواهید داشت.

رنگ صورتی با رنگ هلویی

رنگ سال ۱۴۰۳ شباهت زیادی به رنگ صورتی و نارنجی دارد. به همین دلیل شما می توانید این رنگ دوست داشتنی را با رنگ صورتی و نارنجی نیز ست کنید. در واقع این سه رنگ در قسمت های مختلفی از یک طیف رنگی قرار دارند. در نتیجه کاملا با هم ست شده و ترکیبی بی نقص برای شما می سازند. ترکیب این رنگ با رنگ صورتی، استایلی دخترانه و بامزه برای شما می سازد. رنگ نارنجی می تواند استایل شما را هیجان انگیزتر نشان دهد. صورتی روشن، صورتی باربی، صورتی اکلیلی و نئونی و … طیف های مختلفی از این رنگ را می توانید در استایل خود استفاده نمایید. بهترین رنگ اکسسوری برای این استایل، رنگ طلایی است. مخصوصا اگر قصد داشته باشید با آن به میهمانی بروید.

رنگ سال ۱۴۰۳ با رنگ های کرم و بژ

یکی از رنگ های پرطرفدار سال‌های اخیر که می توانید با رنگ هلویی ترکیب کنید، طیف رنگی بژ است. از رنگ کرم تا بژ و انواع قهوه ای، قابل ست شدن با رنگ هلویی را دارند. به طور کلی، رنگ های خانواده قهوه ای روشن و بژ، رنگ هایی خنثی به حساب می آیند. در نتیجه برای استفاده از آن در استایل های مختلف دچار مشکل نخواهید شد.

اگر شخصیت محتاطی در لباس پوشیدن دارید اما مشتاق هستید از رنگ سال ۱۴۰۳ در استایل خود بهره ببرید، ترکیب آن با رنگ های بژ می تواند انتخابی عالی برای شما باشد. سعی کنید آیتم های اصلی به رنگ بژ، قهوه ای یا کرم انتخاب کنید. در نتیجه باید تنها یکی از لباس های شما رنگ هلویی داشته باشد. البته اگر شخصیت ساختارشکنی دارید، می توانید این ترتیب را برعکس نمایید و شیک و متفاوت به نظر برسید.

و در آخر

به طور کلی، توصیه می کنیم از اضافه کردن رنگ های جدید به استایل خود نترسید. رنگ سال ۱۴۰۳ رنگی متفاوت و خاص است و ممکن است همه در نگاه اول آن را نپسندند. اما این انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال می تواند بهانه خوبی برای ایجاد تغییراتی در ظاهر شما باشد.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt