رنگ‌هایی که استایلت رو گرون تر نشون میده!!

 در لباس, مد

رنگ هایی وجود دارند که علاوه بر سادگی باعث شیک به نظر رسیدن استایل شما می شوند و شما با این رنگ ها به راحتی می توانید بقیه را تحت تاثیر قرار دهید و کاریزمای بی نظیری در شما به وجود آید.

همانطور که می دانید امروزه لباس ها یکی از مهم ترین مواردی هستند که شخصیت شما را نشان می دهند و علاوه بر لباس، رنگ لباس نیز می تواند در شخصیت شما تاثیر به سزایی بگذارد.

تا آخر این پست همراه ما باشید تا این رنگ های مهم را به خوبی بشناسید و از آن ها بهترین استفاده را ببرید.

رنگ‌های سفید و مشکی:

رَنگ‌های سفید و مشکی دو رنگ اصلی و خنثی هستند. مطمئناً هر شخصی حداقل یک لباس با این رنگ‌ها در کمد خود دارد. از ویژگی‌های مثبت این دو رنگ می‌توان به خنثی بودن و راحت استایل شدن آن‌ها با رنگ‌های دیگر اشاره کرد.

لباس‌هایی با رنگ سفید شما را جوان و سرزنده نشان می‌دهند. این رنگ همچنین نشانگر پاکی، خلوص و جستجوگری است. رنگ مشکی نیز نمایانگر قدرت، اقتدار و زیرکی است. افراد از دیرباز از این رنگ لباس برای مجالس و رویدادهای مهم استفاده می‌کنند.

همچنین لازم به ذکر است لباس‌هایی با رنگ مشکی علاوه بر قدرت‌نمایی، استایلی اصیل و گران قیمت به نمایش می‌گذارند. رنگ سفید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رنگ کرم:

رنگ کرم یک رنگ فوق العاده خنثی است که از ترکیب سفید و کمی قهوه ای یا زرد تشکیل می شود. این رنگ طیف بسیار گسترده ای را شامل می شود و چشم ها را اذیت نمی کند.

یکی از رنگ هایی است که علاوه بر اینکه با هر رنگی، ترکیب جدیدی می سازد، با جین آبی و مشکی نیز به خوبی ست شده و شما را جذاب تر می کند. ترکیب این رنگ زیبا با یک رنگ خنثی تر جلوه شما را بیشتر می کند.

دقت داشته باشید که انتخاب رنگ لباس اهمیت زیادی دارد ولی با توجه به مقالات و سایت های معتبر زیاد، رنگ های خنثی هستند که استایل شما را خاص و گران قیمت تر می کنند. استفاده از رنگ های جیغ و رنگ هایی که زیاد توجه اطرافیان را جذب می کنند، گزینه مناسبی نیستند و باعث می شوند استایل شما سبک و ارزان به نظر برسد.

رنگ قرمز یاقوتی:

به طور کلی رنگ‌هایی که در جواهرات وجود دارند را می‌توان در دسته‌ی رنگ‌های لوکس قرار داد. یکی از این رنگ‌های لوکس، رنگ قرمز یاقوتی است. این رنگ نمایانگر میل و اشتیاق، اراده و شجاعت است. همچنین این رنگ می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد شود. این رنگ گرم و جذاب همچنین می‌تواند توجه زیادی را به خود جلب کند.

توصیه می‌کنیم برای جلوه‌ی بهتر استایل لوکس‌تان، رنگ یاقوتی را با رنگ‌هایی مناسب متعادل کنید. از جمله رنگ‌های تعدیل‌کننده قرمز، می‌توان به مشکی و سفید اشاره کرد. ترکیب قرمز با این دو رنگ خنثی، ترکیبی مناسب است که نه تنها از جلوه‌ی رنگ قرمز کم نکرده؛ بلکه به بهتر شدن آن کمک می‌کند.

رنگ آبی کبود:

از دیگر رنگ های لوکس در استایل، رنگ آبی کبود است. به این رنگ، آبی یاقوتی هم گفته می‌شود. شاید با شنیدن اسم یاقوت، اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد، قرمز باشد. اما جالب است که بدانید یاقوت طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود.

آبی کبود، رنگی خاص از طیف رنگ‌های آبی است که زیبایی منحصر به فردی دارد و نمادی از هوش و آرامش می‌باشد. این رنگ را می‌توان در دستهٔ رنگ‌هایی که استایل ما را گران قیمت نشان می‌دهند، قرار داد.

رنگ سبز زمردی:

این رنگ که از ترکیب رنگ آبی و زرد است و حس و حال شادی زرد و آرامش رنگ آبی را برای افرادی که شما را می بینند به ارمغان می آورد و شما را یک فرد، با دارا بودن این ویژگی ها نشان می دهد. این رنگ به علت در بر داشتن دو رنگ زرد و آبی با رنگ های متفاوتی ست می شود و ست کردن آن کار دشواری نیست. رنگ سبز زمردی بسیار خاص و جاذب است و از جمله رنگ های خنثی به شمار می آید.

سبز رنگ طبیعت است، اگر دوست دارید سال جدید با طبیعت، تازه و جدید شوید، بهترین انتخاب می تواند همین رنگ باشد.

رنگ شتری:

از جمله رنگ های لاکچری است که همیشه وجود داشته ولی تا دهه های قبل از ۱۹۸۰ به آن توجه زیادی نمی شد. این رنگ در صنعت فشن و مد به دلیل خنثی بودنش بسیار پر طرفدار بوده است رنگ شتری طیف رنگی گسترده ای دارد و از کرم شروع میشود و تا رنگ قهوه ای ادامه پیدا می کند.

شما به راحتی می توانید لباس شتری از دسته ی نزدیک به کرم را شلوار شتری از دسته و طیف نزدیک به قهوه ای را با یکدیگر ست کنید.

رنگ طوسی:

رنگ طوسی و خاکستری از جمله رنگ هایی هستند که خنثی به نظر می آیند و جلب نظر در آن ها کم است. این رنگ ها به علت سنگینی و خنثی بودن مورد توجه قرار می گیرند.

ست کردن این رنگ با سفید و مشکی و صورتی های خنثی یک ترکیب متفاوت برای شما می سازد. ولی اگر بتوانید خاکستری و طوسی را با رنگ هایی از طیف تیره و روشن خودش ست کنید زیبا تر به نظر خواهد رسید و جذبه شما افزایش پیدا خواهد کرد.

 


اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt