برای دانشگاه چی بپوشیم؟!

 در لباس, مد

انتخاب لباس برای دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است و همیشه ذهن افراد خوش پوش و دانشجوها را به خود درگیر می‌کند.

ما در این مقاله قصد داریم درمورد استایل و تیپی که باید در دانشگاه داشته باشید صحبت کنیم و همچنین شما را راهنمایی می‌کنیم تا استایل مورد نظر خود را پیدا کرده و از آن لذت ببرید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برای رفتن به دانشگاه چی بپوشم؟ تا پایان این مقاله با ماه خاتون همراه باشید.

نحوه لباس پوشیدن در دانشگاه

یکی از مسائل مهمی که ذهن افراد را به خود مشغول می کند، نحوه لباس پوشیدن در دانشگاه است. برای اینکه در این محیط خوش پوش و جذاب باشید باید نکاتی را رعایت کنید. اما به طور کلی باید بدانید لباس‌هایی که خیلی گشاد یا خیلی تنگ نیستند و همچنین ظاهری ساده دارند، برای دانشگاه بسیار مناسب و جذاب هستند. همانطور که می‌دانید برقراری ارتباط علاوه بر رفتار و اخلاق، به استایل و نحوه لباس پوشیدن نیز بستگی دارد. به همین خاطر نباید جذاب بودن و ست کردن لباس برای شما کار سختی باشد و باید اصول شیک پوشی و نحوه هماهنگی لباس‌ها را یاد بگیرید. بدین منظور لازم است لباس‌های جذاب خود را که اعتماد به نفس زیادی به شما می‌دهند با دقت انتخاب و با آیتم های دیگر هماهنگ کنید تا استایلی ساده و در عین حال جذاب داشته باشید.

چند آیتم‌ ثابت و پرطرفدار دانشجویی

در این قسمت به معرفی آیتم‌ها و لباس‌هایی که باعث افزایش جذابیت تیپ و استایل شما می‌شوند می‌پردازیم.

شلوار جین

از آیتم های جدایی ناپذیر در استایل دانشجویی، شلوار جین است که هم در میان آقایان و هم بانوان از محبوبیت زیادی برخوردار است. برای محیط دانشگاه از رنگ تیره جین استفاده کنید تا استایل‌تان رسمی به نظر بیاید. آقایان همراه شلوار جین می‌توانند تی‌شرت یا پیراهن آستین بلند بپوشند. این سبک از لباس جذابیت بیشتری را به شما می‌دهد. خانم‌ها نیز می‌توانند شلوار جین را با مانتوی دکمه دار ساده و کتانی و همچنین کوله پشتی همرنگ با شلوار خود ست کنند تا یک استایل ساده و در عین حال جذاب برای محیط دانشگاه داشته باشند.

رنگ لباس 

برای محیط‌های دانشگاهی اجباری به پوشیدن لباس های مشکی یا سرمه ای نداریم اما به ندرت می توان یک لباس قرمز را در محیط دانشگاهی پوشید بهترین رنگ برای دانشگاه رنگ های چرک هستند که به سمت تیرگی می‌روند رنگ های مناسب برای محیط دانشگاهی رنگ های تیره تر هستند زیرا دیر تر کثیف می‌شوند رنگ هایی که شما هر روز مجبور نیست آنها را بشویید رنگ هایی که شما را با لکه شدن به دردسر نمی‌اندازند و اتو کشیدن آنها راحت است.

مقنعه

مَقنعه در استایل دانشگاهی یک آیتم مهم و جدایی ناپذیر محسوب می شود به همین دلیل باید در هنگام خرید به آن توجه زیادی داشته باشید. یکی از آیتم‌هایی که باید با مانتو هماهنگ باشد، مقنعه است. در هنگام خرید مانتو و مقنعه به مدل آن توجه کنید تا استایل دانشگاهی شما ناجور نشود. به عنوان مثال یک مانتوی پانچوی بلند نخی با شال ترکیب جذابی می‌شود اما با مقنعه اصلا هماهنگ وجذاب نیست. در هنگام خرید مقنعه به رنگ آن نیز توجه داشته باشید و سعی کنید با بخش های دیگر استایل‎تان هم رنگ یا هماهنگ باشد.

کوله پشتی و کتانی

ترکیب کوله پشتی و کتانی از زیباترین بخش‌های استایل‌های دانشجویی هستند. اگر بتوانید این دو مورد را به خوبی انتخاب و با دیگر آیتم‌های استایلتان ست کنید، یک استایل جذاب و در حین حال ساده و شیک در دانشگاه خواهید داشت. اگر دانشجوی مهندسی هستید و نیاز دارید هر روز با خود لپ تاپ ببرید، به سراغ کوله پشتی‌هایی که برای حمل لپ‌تاپ و همچنین کتاب و جزوه طراحی شده‌اند بروید. البته توجه داشته باشید که کوله پشتی که برای دانشگاه می‌خرید حتما راحت و سبک باشد تا حمل آن آسان باشد و شما را زود خسته نکند.

اکسسوری‌ها

یکی دیگر از آیتم‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید یک تیپ زیبا و دانشجویی داشته باشید اکسسوری‌هایی مانند دستبند و ساعت و انگشتر می‌باشد. اصل مهمی که در هنگام استفاده از اکسسوری ها وجود دارد، سادگی و ظرافت اکسسوری است. استفاده از اکسسوری‌های فانتزی و شلوغ باعث می‌شود که جذابیت استایل شما تا حدودی کمتر شود و توجه از روی لباس‌های شما برداشته شود و سمت اکسسوری‌ها برود. به همین دلیل باید در انتخاب و استفاده از این وسایل دقت زیادی به خرج دهید.

نکات مهم برای استایل مناسب رفتن به دانشگاه

  • آرایش غلیط نکنید.
  • لباس‌های متناسب با اندام خود انتخاب کنید.
  • رنگ لباس‌هایتان را از میان رنگ‌های تیره و نود انتخاب کنید.
  • به تمیز و اتو شده بودن لباستان دقت کنید.
  • برای تنوع، در صورتی که چادری هستید، شال و روسری رنگی سر کنید.
  • آقاین پیراهن‌های نخی بپوشید.
  • ساعت به استایل دانشجویی جذابیت زیادی می‌دهد.
  • عطر و اسپری را فراموش نکنید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt