با کت جین چی بپوشیم؟!

 در لباس, مد

در میان انواع بی‌شماری لباس‌های بیرونی برای زنان، کت جین زنانه انتخاب ترجیحی مد روزها برای یک ظاهر غیررسمی بدون دردسر است. به دلیل سازگاری با انواع لباس های فصلی، کت جین زنانه بهترین لباس برای زنان است. یک کت جین زنانه کلاسیک بهترین دوست او است.

اگر به دنبال این هستید که با یک کت جین چه بپوشید، در این مقاله با ماه خاتون همراه باشید.

استایل کت جین با دامن و پیراهن های بلند

اگر تا به حال ترکیب کت جین و دامن را امتحان نکرده اید، حداقل یک بار هم که شده آن را تجربه کنید. با استفاده از کت جین و دامن های بلند به یک استایل دخترانه دست می یابید.

استایل کت جین با دامن گزینه مناسبی برای فصل بهار شناخته می شود. زمانی که آن را با دامن های طرح دار و بلند ست کنید پوشش کاملی داشته و می توانید آن را برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

علاوه بر دامن می توانید از پیراهن های بلند و ساحلی های خنک و طرح دار استفاده کنید و یک استایل تابستانه شاد داشته باشید.

استایل با کت جین و شلوار جذب

یکی از ترکیبات فوق‌العاده زیبایی که می‌توانید برای استایل کژووال‌تان داشته باشید، ترکیب کت جین و شلوار‌های جذب است. شلوارهای کتان یا جین جذب آیتم‌های مناسبی برای این استایل هستند. ترکیب شلوار جذب کتان مشکی، کت جین و کفش اسپرت، استایلی کلاسیک برایتان به ارمغان می‌آورد. شما حتی می‌توانید برای تکمیل این استایل از کلاه نیز استفاده کنید. علاوه بر شلوار کتان، شلوار جذب جین نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای کت جین باشد.

استایل دو رنگ تیره و روشن جین، ظاهر را از یکنواختی درآورده و به آن رنگ و لعاب می‌دهد. اما اگر از طرفداران استایل‌های مونوکروم و ساده‌تر هستید، می‌توانید از جین‌های هم‌رنگ استفاده کنید. اضافه کردن کفش پاشنه‌دار ساده، حالتی رسمی به این استایل‌ می‌بخشد که توصیه می‌کنیم از انتخاب آن غافل نشوید.

استایل کت جین با شلوارهای گشاد و راسته

استفاده از کت جین تنها به شلوارهای اسکینی منتهی نمی شود. شما می توانید از ترکیب کت جین با شلوارهای گشاد و راسته نیز استفاده کنید و از استایل کژوال به حالت نیمه رسمی برسید.

از مزیت شلوارهای گشاد می توان به خوش فرم دیده شدن اندام اشاره کرد؛ زیرا نواقص را می پوشاند و همین موضوع در زیبایی استایل تاثیرگذار است. استایل کردن کت جین با شلوار گشاد و کفش استیلتو گزینه بسیار جذابی شناخته می شود، پس از آن غافل نشوید.

استایل با کت جین و هودی

در روزهای سرد سال از ترکیب هودی و کت جین غافل نشوید. از آنجایی که فصل بهار فصلی غیر قابل پیش‌بینی است، می‌توانید از این ترکیب در روزهای سرد بهار امسال نیز بهره‌مند شوید. هودی و کت جین بر روی آن، استایلی کاملا کژووال می‌سازند. با پوشیدن این ترکیب با هودی‌های بلند، همچنین می‌توانید استایل کژووال‌تان را در بیرون از منزل به نمایش بگذارید. یکی از بهترین ترکیب‌ رنگ‌ها در این استایل، ترکیب هودی طوسی با کت جین آبی است. این استایل را می‌توانید با شلوار اسلش ست هودی و کتانی سفید تکمیل کنید.

استایل با کت جین بلند

امروزه کت‌های جین در انواع مدل و رنگ برای همه‌ی سلیقه‌ها دوخته می‌شوند. یکی از این مدل‌های پرکاربرد در ایران، کت جین بلند است. بلندی این کت‌ها به گونه‌ای است که می‌تواند به عنوان جایگزینی برای مانتو استفاده شود. این مدل کت‌های جین را می‌توانید با انواع تیشرت در زیر آن، و انواع شال و کفش به راحتی استایل کنید.

امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله برایتان مفید بوده و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کرده باشید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt