انواع استایل با لگ

 در لباس, مد

امروزه استفاده ازشلوارلگ بسیار رواج پیدا کرده است. در واقع لگ‌ از آیتم‌های ضروری کمد لباس خانم‌ها هستند اما تنها عده‌ای می‌دانند که چگونه به صورت اصولی آن را بپوشند به عقیده برخی از فعالین عرصه مد علت طرفداری ازاین شلوارها به علت زیبایی و سبک بودن و انعطاف آن در ست کردن با انواع لباس است.

لگ‌ها می‌توانند نوعی از لباس و استایل اغواگر باشند و یک ظاهر راحت به کسی که می پوشد، بدهند و ارزش این را دارند که بخواهیم کمی فکر کنیم که آن‌ها را با چه نوع لباسی ست کنیم.

بهترین لگ برای خرید کدام است؟

در انتخاب لگ شما می‌خواهید مطمئن شوید که لگ شما به اندازه کافی ضخیم و کشش مناسب را دارد و پاهای شما را به شکل عالی نشان  می‌دهد، پس از توجه به این نکات می‌توانید یک انتخاب خوب داشته باشید.

انواع لگ‌ها

لگ چرمی:

لگ چرم و براق برای زیبا به نظر رسیدن انتخاب مناسبی است و به‌راحتی می‌توانید با یک تونیک ابریشمی ست کنید. این لگ‌ها شیک هستند و شما برای محیط های رسمی می توانید از این نوع استفاده کنید تا شیک تر و استایلیش تر به نظر برسید.

لگ جگینگ:

یکی از انواع لگ‌ها برای طرفداران شلوار جین با این نام عرضه می شود. این نوع از لگ ویژگی های مشابه جین ها را از قبیل رنگ، حالت و نوع دوخت دارند و برای افرادی که طرفدار استایل های کژوال و راحت روزمره هستند انتخاب مناسبی است.

لگ طرح‌دار:

اگر قصد رفتن به جمع یا مهمونی دوستانه دارید از یک شلوار لگ با طرح پلنگی، گل‌دار یا راه راه استفاده کنید و استایل با‌مزه‌تر داشته باشید و بقیه آیتم‌های لباستان را ساده و بدون طرح انتخاب کنید.

لگ ورزشی:

این مدل‌ها گزینه‌ی خوبی برای دوستان  ورزشکارامون است چون از عرق آزاردهنده جلوگیری می‌کند و در باشگاه، یوگا و هنگام پیاده‌روی دیده می‌شوند.

استایل با لگ:

لگ با شکت و بوت بنددار

شکت از جمله لباس های ترند امسال است که در طرح و رنگ های مختلف طراحی شده و پوشیدن آن بهمراه لگ بسیار مناسب است. کفش انتخابی شما برای این استایل می تواند بوت بند دار باشد.

لگ با نیم بوت و کاپشن چرم

یکی از بهترین استایل ها با لگ، ست کردن آن با کاپشن چرم است، بخصوص اگر لگ شما نیز از جنس چرمی باشد. می توانید برای تکمیل استایلتان از نیم بوت استفاده کنید.

پوشیدن لگ به همراه پیراهن کوتاه

پیراهن کوتاه نیز گزینه مناسبی برای ست کردن با شلوار لگ است. اگر لباسی دارید که به دلیل کوتاهی آنرا نمی پوشید، پیشنهاد می کنم آن را با لگ امتحان کنید. پوشیدن لگ می تواند باعث شود شما احساس خوبی به لباس خود پیدا کنید و به برجسته سازی اندام شما کمک می کند. فقط توجه کنید که رنگ پیراهن و لگ شما مکمل یکدیگر باشد.

لگ با بارونی و بوت چلسی

اگر می خواهید یک استایل خفن با شلوار لگ زنانه داشته باشید، بهمراه لگ بارونی بپوشید. بوت ساده مناسبترین گزینه برای انتخاب کفش شماست و می تواند استایل شما را خیره کننده کند.

بلوز و شلوار لگ

اگر دوست دارید که از شلوارهای لگ در یک استایل شیک و رسمی هم استفاده کنید، آن‌ها را با یک بلوز مجلسی و یا یک نیم تنه ست کنید. این ترکیب به شما این امکان را می‌دهد تا حتی یک جفت کفش پاشنه بلند هم بپوشید.

شلوارهای لگ و نیم تنه یک انتخاب بسیار عالی برای خانم‌های قد بلند و لاغر است. اگر دوست داشته باشید می‌توانید یک ژاکت جین را هم به استایلتان اضافه کنید.

شاید برایتان کمی عجیب باشد که شلوارهای لگ را برای استایل‌های خیابانی بپوشید؛ اما با در نظر گرفتن و رعایت چند نکته‌ی ساده می‌توانید استایلی شیک و جذاب با لگ داشته باشید. در ادامه به بررسی چند مورد خواهیم پرداخت:

  • فصل را در نظر بگیرید؛ شلوارهای لگ به طور کلی مناسب فصل‌های پاییز و زمستان هستند و با کت، سویشرت، بوت و… ترکیب جذابی ایجاد خواهد کرد.
  • تعادل ایجاد کنید؛ شلوارهای لگ فرم بدنی شما را به خوبی نشان می‌دهند. در نتیجه سعی کنید از آیتم‌ها و اکسسوری‌هایی استفاده کنید که فرم بدن و استایل بدنی شما را به خوبی نشان دهد.
  • شلوارهای لگ طرح‌دار را هم در نظر بگیرید؛ اگر دوست دارید استایل شما خیره‌کننده و متفاوت باشد، از شلوارهای لگ طرح‌دار استفاده کنید. اما سعی کنید که تیشرت یا لباسی که با آن می‌پوشید ساده و خنثی باشد تا بیش از اندازه جلب توجه نکند.
  • اگر پلاس سایز هستید (سایز بزرگ و بالاتر از ۴۶)، سعی کنید در انتخاب‌تان توجه بیشتری داشته باشید؛ انتخاب جنس و سایز درست از مهم‌ترین نکات است. همچنین بهتر است که شلوارهای فاق بلند را انتخاب کنید تا فرم بدنی شما را متعادل‌تر نشان دهد.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt