معرفی فیلم با من ازدواج کن (Marry Me)

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

با من ازدواج کن/«Marry Me» یک فیلم در ژانر کمدی رمانتیک آمریکایی به کارگردانی kat coiro با فیلمنامه‌ای از جان راجرز، تامی ساگر و هارپر دیل است. که براساس رمان مصوری به همین نام اثر Bobby Crosby نوشته شده است.

این فیلم یک داستان عاشقانه مدرن است که بر پایه شهرت، ازدواج، عشق و همچنین رسانه‌های اجتماعی نوشته شده است. عاشقانه‌ای متفاوت که داستان دو شخص را دنبال می‌کند که برخلاف دنیایی که براساس لایک‌ها و فالوور است، به دنبال چیزی واقعی می‌گردند.

خلاصه داستان:

یک ستاره موسیقی پاپ به نام کت والدز (جنیفر لوپز) پس از اطلاع از اینکه نامزدش باستین روی صحنه در حال خیانت با دستیارش است دچار احساس حقارت می‌شود و در بین جمعیت طرفدارانش نگاهش به غریبه‌ای به نام چارلی گیلبرت (اوون ویلسون) که در کنسرت زنده خود تابلوی “با من ازدواج کن” را در دست دارد، می‌افتد و تصمیم می‌گیرد او را بالای صحنه بیاورد و با او ازدواج کند.

کت والدز که با این تصمیم ناگهانی همه را شوکه کرده می‌داند یک حرکت بزرگ و غیرقابل پیش بینی را در زندگی‌اش انجام داده است و باید نسبت به اقدامش پایبند باشد، تصمیم می‌گیرد سه ماه را برای شناخت یکدیگر برنامه ریزی کند. او به چارلی می‌گوید ما به طور واضح باید این تصمیم ناگهانی را بپذیریم و من نمی‌خواهم که درگیر هم باشیم و اینگونه است که آن‌ها یک عشق غیرمنتظره و بدون دعوت را شروع می‌کنند و…

این فیلم معجونی از عشق، کمدی، موزیک و احساس است. kat coiro درباره این فیلم می‌گوید:

همه‌ی ما خیلی فکر می‌کردیم که چه نوع فیلمی بسازیم که بیننده‌ها را بر روی کاناپه‌هایشان بنشاند ولی خوشبختانه من آن را ساختم که اسمش “با من ازدواج کن” است. حالا سوال اینجاست دو شخص با دو دنیای متفاوت چطور می‌خواهند پلی بین خود بسازند و مکانی را ایجاد کنند که فقط مختص به خودشان است؟

خوب است بدانید:

با من ازدواج کن قرار نیست مخالفان جنیفر لوپز را جلب کند یا باور شما را به ژانر کمدی رمانتیک دوباره تقویت کنید. اما، اگر به دنبال فیلمی هستید که برای نزدیک به دو ساعت شما را از این جهان دور کند، این خود جنس است. با من ازدواج کن بدون عیب و نقص نیست، اما سعی نمی‌کند چیزی بیشتر از یک رام کام مفرح با چند ترانه جدید عالی و یک زوج نامتعارف برای مخاطبان باشد.

با این شرایط، بسیار عالی است، زیرا هرگز خسته کننده نیست، فیلم صحنه‌های دلگرم کننده‌ای دارد که به شما یادآوری می‌کند که عاشق بودن چگونه است، و هرگز خود را خیلی جدی نمی‌گیرد.

لحظات کمدی زیادی در فیلم وجود دارد. 

فیلمنامه نویسان مسیر هوشمندی را انتخاب کرده‌اند که اجازه می‌دهد کمدی بدون تلاش زیاد طبیعی باشد. خارج از عناصر کمدی رمانتیک، آهنگ‌ها، لباس‌ها، و اجراها همگی فوق‌العاده کار می‌کنند. کارگردان کت کویرو انرژی زیادی به این فیلم می‌آورد و با وجود همه اتفاقات فیلم، انگار هیچ کاری عجولانه نیست.

تعدادی از بازیگران فیلم:

دراین فیلم بازیگرانی چون جنیفر لوپز، اوتکارش آمبودکار، اوون ویلسون، سارا سیلورمن، جان بردلی، میشل بوتو، کلویی کلمن و مالوما خواننده کلمبیایی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

 


اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt