معرفی سریال زنان کوچک

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر

سریال کره ای زنان کوچک (Little Women) محصول شبکه TVN است. اثری که همچنین از پلتفرم نتفلیکس (Netflix) به طور همزمان به پخش جهانی رسیده و در مدت زمان کوتاهی موفق به راه یافتن به لیست سریال‌های پر استریم در حال، پخش این پلتفرم شده است.

فقر و ثروت شاید جزو مهمترین رکن های اساسی تشکیل یک جامعه باشند. فقری که بیشتر افراد با مزه ی آن آشنایی دارند و ثروتی که تنها مختص گروه کوچکی از انسانهایی است که با آن زندگی می‌کنند.

اما میتوانید تصورش را بکنید که از دل فقر و نداری، در عرض یک شب به ملبغ بالا و هنگفتی از پول دست پیدا کنید؟

پولی که در تمام زندگیتان به علت کمبود ،آن با مشکلاتی مواجه شده اید که گاه حتی خوردن نان شب ،نیز به آرزویی بیش تبدیل نمیشود سریال کره ای زنان ،کوچک با نگاه متفاوت خود به ثروت و فقر به خوبی توانسته است داستانی را روایت کند که شاید بسیاری از ما افراد معمولی حتی در خواب هم نمیتوانیم تصورش را بکنیم.

داستان سریال زنان کوچک:

سریال زنان کوچک داستان سه خواهر است که در کودکی خود کمبودهای زیادی داشته‌اند ولی دو خواهر بزرگتر که حال شغل خوبی دارند تمام سعی خود را می‌کنند تا در حد امکان زندگی قابل توجهی را برای خواهر کوچک خود فراهم کنند اما مادر آنها فردی بی‌مسئولیت است و مشکلات آنها را زیاد می‌کند تا اینکه برای به دست آوردن مبلغی پول برای خواهر کوچک‌شان وارد اتفاق ناخوشایندی شده و آنها درگیر یک خانواده سرشناس و ثروتمند کره‌ای می‌شوند.

جالب است بدانید:

چرخش‌های داستانی چیزی است که این سریال اصلا کمبودی در آن ندارد. هر لحظه انتظار دارید که ماجرا به سمت متفاوتی برود و پیچیدگی‌ها و جاذبه‌های تازه‌ای پیدا کند. اما آنچه که حتی بیشتر از چرخش‌های داستانی ما را مجذوب می‌کند، نوع ارتباط بین خواهرهاست. آن‌ها پدر و مادر حمایتگر و سالمی نداشته‌اند، اما ارتباط بین خودشان بسیار گرم و صمیمانه است و به هر قیمتی می‌خواهند به یکدیگر کمک کنند.

جادوی دیگری که در سریال «زنان کوچک» نهفته است این است که سختی‌ها و مشکلات پیش روی شخصیت‌ها را طوری نشان می‌دهد که ذهن بیننده را آزار نمی‌دهد. این تا حدی به خاطر جلوۀ بصری پر از رنگ و نشاط سریال است و تا حدی به خاطر بازی‌های پرانرژی و گرم بازیگران.

ژانر سریال چیست؟ و چند قسمت است؟

ژانر این سریال معمایی و درام خانوادگی می باشد و ۱۲ قسمت دارد.

تعدادی از بازیگران سریال:

  • کیم گو ایون (Kim Go Eun)،
  • نام جی هیون (Nam Ji Hyun)،
  • پارک جی هو (Park Ji hu) و…

و در آخر

«زنان کوچک» درست مثل خود زندگی است. پر از اتفاقات غیرمنتظره، پر از شخصیت‌هایی که به سادگی نمی‌شود تشخیص داد که چه افکار و نیاتی دارند و پر از انتظارات و امید‌هایی که ما را به تماشای ادامۀ داستان می‌نشانند.

 


اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری‌: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt