معرفی سریال از آغاز ٢٠٢٢

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر, فیلم خارجی

سریال از آغاز به کارگردانی دنی گوردن و نزینگا استورت در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد.

کارگردانی آن را نزینگا استوارت و دنی گوردن که به صورت مشترکا کارگردانی این مینی سریال ۸ قسمتی را بر عهده داشته اند. داستان این مینی سریال بر گرفته از یک کتاب به نام From Scratch: A Memoir of Love, Sicily and Finding Home نوشته تمبی لاک اقتباس شده است.

خلاصه داستان:

داستان سریال From Scratch 2022 از آغاز درباره ی یک دانشجوی امریکایی به نام امی ویلر است که در ایتالیا تحصیل می کند و در آن جا با یک آشپز آشنا می شود که سیسیلی می باشد و عاشق او می شود و این دو با هم ازدواج می کنند و صاحب یک دختر می شود اما زمانی که آنها متوجه بیماری لینو می شوند آینده این زوج دچار مشکلاتی می شود و…

امتیاز سریال از آغاز:

این سریال در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ در سرویس استریم نتفلیکس نیز منتشر گردید که پس از انتشار با استقبال خوب تماشاگران مواجه گشت و نقد های مثبت را از سوی تماشاگران و منتقدین دریافت نمود این سریال در مجموع پس از انتشار توانست امتیاز ۷.۸ را برای خود به ثبت رساند.

سریال از آغاز تاکنون با بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از سوی مخاطبین روبرو شده است به طوری که برای طراحی صحنه، شخصیت‌پردازی‌ها، داستان احساسی، شیوه کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی و همچنین بازی خوب بازیگران به ویژه زوئی سالدانیا تحسین شده است.

هنرپیشگان سریال:

در این سریال هنرپیشگانی چون زویی سلدانا، یوجنیو ماستراندریا، روبرتا ریجانو و ساد صدیقی به ایفای نقش پرداخته اند.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt