انیمه موزیکال چی ببینیم؟

 در انیمه, سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر

انیمه موزیکال همان انیمه‌ای است که در آن می‌توان انواع ژانرهای عاشقانه، احساسی و حتی انگیزشی را یافت. اگر عاشق موسیقی و انیمه های موزیکال هستید تا انتها با ماه خاتون همراه باشید.

موسیقی نقش مهمی در همه رسانه‌ها ایفا می کند و این برای انیمه‌ها نیز صدق می‌کند. در طول سال‌ها، ژانرهای بسیار متفاوت و باورنکردنی زیادی وجود داشته‌اند که یکی از آن‌ها انیمه های موزیکال بوده‌اند.

گیون (GIVEN)

انیمه موزیکال گیون را کمتر کسی است که ندیده باشد. این انیمه بسیار زیبا درباره گروه موسیقی ۴ نفره «GIVEN» است که وکالیست این گروه مافویو «MAFUYU» در این جا یاد گرفته است که چگونه صدای خود را با آهنگ‌های جدید و با احساس تطبیق دهد. در این بین، رابطه دو هم گروهی دیگر او یعنی آکیهیکو «Akihiko» و هاروکی «HARUKI» به پیچیده‌ترین حالت خود می‌رسد.

انیمه موزیکال چی ببینیم؟

جنگل پیانو (Forest of Piano)

انیمه سریالی جنگل پیانو چند سال بعد از موفقیت و محبوبیت سینمایی آن ساخته شد. این انیمه داستان کای ایچینوسه (Kai Ichinose) را دنبال می‌کند. پس اگر می‌خواهید به ترتیب داستان را دنبال کنید، ابتدا سینمایی و بعد دو فصل انیمه جنگل پیانو را تماشا کنید.

انیمه موزیکال چی ببینیم؟

ارکستر آبی (Blue Orchestra)

انیمه ارکستر آبی، یک انیمه موزیکال جدیدی است که در بهار ۲۰۲۳ بسیار مورد توجه قرار گرفت. داستان حول محور پسری به نام هاجیمه آئونو (Hajime Aono) می‌چرخد که عاشق نواختن ویولن است و جوایز بسیاری را نیز کسب کرده است. اما پس از رسوایی اخلاقی پدرش و طلاق او از مادرش، قسم می‌خورد دیگر دست به ویولن نزند. تا این که با نوازنده دیگری آشنا می‌شود.

انیمه موزیکال چی ببینیم؟

بل (Belle)

داستان دختری به نام سوزو نایتو را نشان می دهد که پس از ورود به یک پلتفرم محبوب واقعیت مجازی به نام “U”، اشتیاق از دست رفته خود را برای آواز خواندن دوباره زنده می کند. در اینجا، او شخصیت Belle را می پوشد و به موسیقی باز می گردد.

انیمه موزیکال چی ببینیم؟

بوچی د راک (Bocchi The Rock) 

این انیمه داستان هیتوری “بوچی” گوتو، دختری خجالتی و مضطرب را دنبال می کند که مشتاق دوستیابی و تشکیل یک گروه است.

انیمه موزیکال چی ببینیم؟

دروغ تو در اپریل (Your Lie In April)

داستانی در مورد دو نوازنده جوان است که یکی از آنها پیانیست و دیگری ویولونیست است که سعی می کنند عشق خود به نواختن موسیقی را حفظ کنند، به ویژه با نواختن با هم.

انیمه موزیکال چی ببینیم؟

نانا (Nana)

نانا کوماتسو (Nana Komatsu) زن جوان ۲۰ ساله و ساده‌لوحی است که به راحتی عاشق می‌شود و خیلی زود به اطرافیان خود وابسته می‌شود. او حتی با این‌که رویاهای بلندپروازانه‌ای برای رسیدن به کار و درآمد دارد، اما در نهایت با تعقیب دوست‌پسر فعلی‌اش به توکیو سفر می‌کند. او در قطار در مسیر توکیو با نانا اوساکی (Nana Osaki) آشنا می‌شود. نانا خواننده مغرور پانک راک است که آرزو دارد در توکیو به خواننده‌ای حرفه‌ای تبدیل شود. بعدتر این دو شخصیت تصمیم می‌گیرند تا باهم در یک خانه زندگی کنند. در ادامه، دوستی بین این دو بیش‌تر می‌شود و آن‌ها به هم کمک می‌کنند تا به رویاهای زندگی خود برسند.

انیمه موزیکال چی ببینیم؟

اوشی نو کو (Oshi no ko)

آی هوشینو ۱۶ ساله یه آیدول زیبا و با استعداده که طرفداراش دیوونه‌ی اون هستن. او بمانند یک دوشیزه جوان و پاک می‌ماند. هر چیز درخشانی طلا نیست. گورو آممیا یک دکتر متخصص زنانه که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنه و از طرفدارای پر و پا قرص آی‌ـه. بخاطر همین وقتی آیدول مورد علاقه‌ش رو باردار در بیمارستان می‌بینه، کرک و پرش می‌ریزه!

انیمه موزیکال چی ببینیم؟

———————————————

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

انیمه نام تو

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt