گوشه چشمی به منافع ما از مصرف گانودرما

 در سلامتی, گیاهان دارویی

گوشه چشمی به منافع ما از مصرف گانودرما🍄

۱. سلامت قلب:

محققان در چین و ژاپن دریافتند که اسید گرانودریک موجود در قارچ گانودرما جریان خون را بهبود می بخشد و مصرف اکسیژن را در عضله قلب کاهش می دهد. همچنین کلسترول را کاهش می دهد و مانع از ایجاد پلاک در شریان ها می شود. وجود پلاک در شریان، جریان خون را مسدود می کند و منجر به سکته قلبی می شود. یک مطالعه نشان می دهد که مصرف گانودرما به مدت ۲ هفته می تواند به طور قابل توجهی فشار خون را کاهش دهد.

۲. ضد آلرژی:

عصاره گانودرما می تواند به طور قابل توجهی واکنش های آلرژیک مانند آسم و درماتیت را مهار کند. تری ترپن، یک ترکیب موجود در گانودرما می باشد که اثرات ضد ویروسی و ضد حساسیتی دارد و به طور بالقوه برای آلرژی مفید است.

۳. سلامت کبد:

گانودرما از کبد در برابر آسیب های ناشی از عوامل فیزیکی و بیولوژیکی محافظت می کند، همچنین در کاهش میزان تولید اکسید نیتریک به بدن کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در گانودرما با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و با این کار به بازسازی کبد می پردازند.

۴. پاکسازی بدن:

گانودرما سموم موجود در بدن را که به دلیل مصرف بیش از حد دارو و مواد غذایی ناخواسته تشکیل شده است از بین می برد. این سنتز کارآمد باعث ترویج سم زدایی سریع مواد شیمیایی از بدن می شود. علاوه بر این، توانایی بدن برای تولید اکسیژن را بیش از ۱.۵ برابر می کند. گانودرما به سرعت بدن را اکسیداسیون می کند و مقدار pH آن را تنظیم می کند.

۵. مبارزه با سرطان:

گانودرما سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و با تکثیر سلول های سرطانی مبارزه می کند، به همین دلیل برای مبارزه با سرطان بسیار مفید است.

۶. درمان بی خوابی:

گیاه پزشکان چینی به طور سنتی گانودرما را برای تسکین خواب توصیه می کنند. استفاده منظم از گانودرما میزان فعالیت بدن را کاهش می دهد و خواب را بهبود می بخشد.

۷. بهداشت روان:

در ژاپن، گانودرمای خشک شده برای درمان عصبی ناشی از استرس توصیه می شود. این مطالعه همچنین نشان می دهد که استفاده منظم از گانودرما می تواند به بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر کمک کند.

۸. سلامت پوست:

استفاده موضعی از گانودرما می تواند برای بهبود زخم های پوستی، اگزما، پسوریازیس، نیش حشرات، زخم ها و خراش ها بسیار موثر باشد.

۹. سیستم ایمنی:

گانودرما در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. گانودرما نه تنها سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند بلکه آن را تنظیم هم می کند. مصرف قارچ گانودرما تولید خون و سلولهای سفید خون را در بدن افزایش می دهد و باعث افزایش ایمنی بدن می شود.

۱۰. درمان دیابت:

گانودرما با افزایش سطح انسولین در بدن باعث کاهش قند خون می شود.

۱۱. کاهش وزن:

سطح بالای اکسیژن، متابولیسم بدن را افزایش می دهد و منجر به کاهش وزن می شود. گانودرما میزان اکسیژن بدن را تامین می کند و به شما انرژی بیشتری می دهد. افزایش سطح انرژی به شما کمک می کند که برای مدت طولانی تر کار کنید و وزن خود را کاهش دهید.

۱۲. آنتی اکسیدان ها:

گانودرما، یکی از بالاترین منابع آنتی اکسیدان موجود در گیاهان است. پپتید قوی ترین آنتی اکسیدان موجود در این گیاه است. آنتی اکسیدان های دیگر شامل پلی ساکارید، پپتید پلی ساکارید و اجزای فنلی هستند

 

 

سفارشات از طريق تلگرام:zabbasi9595@

http://t.me/organic2020

گردآوری: زینب عباسی

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt