نحوه استفاده از تینت لب چگونه است!

 در پوست و زیبایی, سلامتی

تینت لب چیست؟ شاید این سؤال، پرسش شما هم باشد! یا احتمالاً علاقه مند هستید بدانید نحوه استفاده از تینت لب چگونه است!

در میان ترندهای آرایشی، تینت لب در شمار محبوب ترین هاست. اگر تینت لب به درستی استفاده شود، لب هایتان به گونه ای به نظر می رسد که انگار به تازگی بستنی خورده اید: قرمز تیره در بخش مرکز دهان و صورتی روشن تر در اطراف آن!

تینت لب چیست و نحوه استفاده از تینت لب چگونه است؟

اگر بخواهیم به این سؤال که تینت گونه و لب چیست، پاسخ دهیم، باید بگوییم تینت لب، درحقیقت، محصولی آرایشی بین رژ لب و برق است. این محصول آرایشی دارای بافتی بسیار رقیق و مایع مانند آب است و موم و سرب ندارد. درنتیجه، به لب ها آسیب نمی زند. بافت تینت لب بسیار سبک است؛ به طوری که احساس نمی کنید چیزی روی لب هایتان است. همچنین، تینت لب به دلیل بافت طبیعی خود به چهره شما شادابی و جذابیت طبیعی می دهد و آرایشتان طبیعی جلوه می کند.

خوب است بدانید:

تینت لب ها رنگ های گوناگون دارند و به دو صورت براق و مات تولید می شوند. این روزها تینت لب بسیار پرطرفدار و محبوب است؛ چراکه به لب ها رنگی طبیعی می دهد و بادوام تر از رژ لب است. تینت لب های یک بار مصرف نیز در بازار وجود دارد. این تینت لب ها به شکل گوش پاک کن هستند.

نحوه استفاده از تینت لب

  1. اطمینان حاصل کنید که لب های شما فاقد پوست مرده است. با استفاده از یک حوله، پوست مرده را به آرامی پاک کنید.
  2. یک بالم لب مرطوب کننده بزنید.نکته کلیدی این است که قبل از استفاده از رنگ لب، اجازه دهید بالم چند دقیقه روی لب‌های شما بماند.
  3. تینت لب را به آرامی را روی لب‌های خود ضربه پخش کنید. بهتر است از مرکز لب شروع کنید و سپس آن را به بیرون پخش کنید.
  4. اگر تمایل دارید تا ظاهر جذاب‌تر و طبیعی تری داشته باشید می‌توانید مقدار تینت بیشتری را به طور یکنواخت روی لب‌های خود بمالید.
  5. به خاطر داشته باشید که بعد از زدن تینت حتماً لب‌های خود را باز و بسته کنید تا حسابی مواد تینت بین ترک‌های لب نفوذ کند.
  6. چنانچه بعد از خشک شدن تینت متوجه شدید که لب هایتان چروک شده است سریعاً با کمک یک دستمال مرطوب رنگ اضافی که روی لب هایتان وجود دارد را پاک کنید.
  7. اگر تمایلی به رنگ های جیغ ندارید فقط مقداری از تینت لب را روی قسمت پایینی بمالید سپس لب هایتان را با اندکی فشار روی هم قرار دهید تا لب بالایی هم رنگ پیدا کند.

مزیت های تینت لب

آبرسانی و مرطوب کردن لب

تینت لب به دلیل داشتن نرم کننده هایی مثل ویتامین E و هیالورونیک اسید از ترک خوردن، خشکی لب و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کنند؛ به طوری که با زدن تینت لب به لب هایتان دیگر به مرطوب یا چرب کننده لب نیاز ندارید.

برخورداری از رنگ طبیعی

تینت لب پیگمنت های مخملی و نرم دارد. به همین دلیل روی لب بسیار طبیعی به نظر می رسد. اگر تینت لب بزنید، همه فکر می کنند رنگ طبیعی لب هایتان است.

ماندگاری بسیار خوب

تینت لب ها نسبت به رژ لب ماندگاری بیشتری دارند. رنگدانه های قوی موجود در تینت لب کمک می کند لب ها در کمترین زمان رنگ بگیرند و حتی با نوشیدن چای و آب هم به راحتی پاک نمی شود و به فنجان نمی چسبند.

زیبا کردن فرم لب ها

یکی دیگر از مزیت های تینت لب این است که لب هایتان را خوش فرم می کند. همچنین، به میزان بسیار زیادی از شل شدن و افتادگی لب ها جلوگیری می کند.

تینت لب چقدر ماندگاری دارد؟

اگر در طرز استفاده از تینت لب ماهر شده باشید، حتما تا الان متوجه شده‌اید که تینت لب در مقایسه با برق لب و رژ لب از دوام بیشتری برخوردار است. همچنین این محصول با خوردن و آشامیدن از روی لب های شما پاک نمی‌شود. بنابراین می‌توان گفت این محصول از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است. همچنین برخلاف رژ لب، رنگ تینت در طول روز کم نمی‌شود و نیازی به تمدید مجدد ندارد.

 


اگر به بخش زیبایی علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt