بهترین آرایش چهره مخصوص تابستان

 در پوست و زیبایی, سلامتی

کلید یک آرایش درخشان و خیره‌کننده در تابستان این است که چهره خود را سبک، شاداب و درخشان نگه دارید، زیبایی طبیعی خود را بهبود داده و به خود اجازه درخشش دهید. این آرایش‌ها به شما اعتماد به نفس و زیبایی خاصی می‌‌بخشند.

تابستان زمان مناسبی برای انتخاب آرایش درخشان است که چشم‌ها را خیره کند. از پوستی درخشان گرفته تا رنگ‌های گرم، این سبک آرایش‌ها طوری طراحی شده‌اند که زیبایی طبیعی شما را بیشتر کرده و باعث می‌شوند درخشان‌تر از آفتاب تابستان بدرخشید.

در این مطلب با راهنمای بهترین آرایش‌های چهره مخصوص تابستان همراه شما هستیم.

آرایش مخصوص تابستان

آرایش چشم:

برای آرایش چشم به سبک تابستانی، از رنگ‌های گرم و طلایی استفاده کنید که غروب خورشید و خنکی را یادآور شوند.

به علت افزایش تعریق بهتر است حدالمقدور از مداد و سایه‌های چرب استفاده نکنید و به جای آن‌ها از مدادهای خشک برای آرایش چشم‌ها کمک بگیرید.

آرایش پوست:

در فصل تابستان بهتر است از کرم‌هایی که با پوستتان سازگاری بیشتری دارد استفاده کنید. کرم‌های بدون چربی برای پوست‌های چرب و پرایمر، باعث جذب بهتر چربی طبیعی پوست می‌شود. بعد از آماده کردن پوست و انجام زیرسازی مناسب با کمک کرم و پرایمر، از کرم های ضد آفتاب پودری و رنگی به جای کرم پودرهای چرب استفاده کنید تا روی پوستتان، احساس سبکی داشته باشید.

در فصل تابستان تا آنجا که می‌توانید از کرم پودر استفاده نکنید و در صورت لزوم فقط از نوع خشک آن برای پوستتان استفاده کنید.

آرایش لب:

وقتی نوبت به لب می‌رسد از رنگ‌هایی استفاده کنید که حال و هوایی گرمسیری به چهره شما می‌دهند. رنگ‌های مرجانی، هلویی و صورتی را انتخاب کنید که به ظاهر شما طراوت دهند و با بالم لب براق‌کننده، به لب‌های خود جلوه دهید.

اگر آرایش چشم غلیظی انجام داده اید و از سایه های پررنگ و رنگی استفاده کرده اید، بهتر است برای لب ها، تنها از یک برق لب شاینی و طبیعی استفاده کنید که در میکاپ شما تعادل ایجاد شود.

آرایش ابرو:

از رسیدگی به ابروهایتان غافل نشوید. ابروهایتان را مرتب نگه دارید و با استفاده از مداد ابرو یا پودری که با رنگ طبیعی موهای شما هماهنگ است ابروهایتان را پر کنید. ابروهای نرم و مشخص، صورت شما را قاب کرده و ظاهری صاف و یکدست به چهره شما می‌بخشد.

آرایش گونه:

گونه های سرخ، سبب شاداب به نظر رسیدن چهره می شود. شما می توانید از تناژ رنگی هلویی، صورتی روشن، مرجانی و برنز برای آرایش و برجسته به نظر آمدن گونه ها استفاده کنید. فصل تابستان، زمان مناسبی برای ایجاد جلوه ای درخشان، شفاف و شاینی روی پوست است. پس با خیالی راحت به سراغ رژ گونه های شاینی بروید و گونه های خود را درخشان کنید.

ریمل ضد آب بزنید

به منظور افزایش طول مژه‌ها و همچنین حجم آنها استفاده از ریمل یک پیشنهاد فوق‌العاده است. اما در تابستان از یک ریمل ضد آب استفاده کنید. ریمل ضد آب در برابر شستشو و تعریق مقاوم است و به راحتی از چشمان شما پاک نمی‌شود. بنابراین مناسب فصل تابستان است.

در پایان آرایش فیکساتور بزنید

پس از اینکه آرایش شما پایان یافت، حتما از یک فیکساتور استفاده کنید تا در برابر عرق کردن و چرب شدن از آرایش شما محافظت به عمل آورد. اسپری فیکساتور که همه آرایشگران از آن استفاده می‌کنند، تثبیت کننده آرایش است که برای تابستان نیز بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

امیدواریم که پس از خواندن این مقاله، بتوانید میکاپ های جذاب، متفاوت، رنگی و خلاقانه انجام دهید و از تابستان خود لذت ببرید.

 


اگر از خواندن این مقاله لذت بردید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt