پارک سنگی میلیون ساله!

 در آشنایی با توریستی سایر کشورها, گردشگری

پارک سنگی میلیون سال و مزرعه‌ تمساح پاتایا:

پاتایا از شهرهای مشهور و زیبا در منطقه جنوب شرق آسیا می باشد که در کشور تایلند واقع شده است. و با طبیعت و سواحل زیبایی که دارد در کنار مراکز تفریحی و تجاری خود توانسته است، توجه بسیاری از علاقه مندان به تور تایلند را جذب خود کند. در این شهر جاذبه های زیادی برای دیدن وجود دارد. برای نمونه یکی از آنها پارک سنگی میلیون سال و مزرعه‌ تمساح می باشد که از معروف ترین جاهای دیدنی پاتایا می باشد.

پارک سنگی:

این پارک را یک تاجر محلی با ذوق، که عاشقانه طبیعت را دوست داشته ساخته است . این پارک مجموعه ای بزرگ از طبیعت است که ساختش ۳۰ سال طول کشید. و مساحتش نیمی از مزرعه تمساح ها را گرفته است . یعنی شما با رفتن به این مکان هم میتوانید از پارک و هم از مزرعه تمساح ها دیدن کنید . شما میتوانید در قسمت باغ وحش آن ، به زرافه ها موز بدهید. به تمساح ها مرغ بدهید. فیل سواری کنید. و یا با ببرهای سفید رنگ عکس یادگاری بگیرید. و یا نمایش مهیج تمساح ها را تماشا کنید .
در این پارک زیبا انواع گل و گیاه و درختان سبز با عمر بیش از ۲۰۰ سال را خواهید دید . مجسمه ها سنگی عجیب و زیبا که جذابیت پارک را دوچندان کرده است . سنگ هایی که به وسیله ی بارش باران سیقل داده شده اند. همگی زیبایی خاص خود را دارند و از دیدن آنها پشیمان نخواهید شد .

تفریحات و دیدنی های پارک سنگی:

باغ وحش اگزوتیک:

در باغ وحش اگزوتیک علاوه بر ۳ هزار گونه مختلف از کروکودیل ها و تمساح ها تعداد زیادی دیگری از حیوانات نظیر اسب های وحشی. ببرهای ایرانی. خرس های قطبی. ماهی های مختلف اقیانوسی و آب شور، گوسفندهای ایرانی. و شترمرغ های هندی، گاوهای هلندی، گوزن ، برخی از جانداران دریایی رو به انقراض، پلنگ ، شیر و طاووس نگهداری می شود. بی شک پس از باغ وحش سافاری ورلد بانکوک ، باغ وحش اکزوتیک در پارک سنگی چند میلیون ساله، از بهترین و بزرگ ترین و متنوع ترین باغ های وحش تایلند می باشد. که بازدید از آن از بهترین بخش های دیدنی مزرعه تمساح پاتایا می باشد.

بخش کروکودیل کینگدوم:

اینکه چگونه تعداد ۱۰ کروکودیل در این مزرعه امروزه به هزاران کروکودیل گسترش پیدا کرده اند. از کیفیت بالای این پرورشگاه بزرگ می باشد. بزرگ ترین اجتماع این حیوانات باستانی و وحشتناک در قاره آسیا در داخل بزرگ ترین دریاچه مصنوعی شرق آسیا خود به جذابیت پارک میلیون یرز استون می افزاید.

کرکودیل غول پیکر:

از نکات قابل توجه درباره بخش کروکودیل کینگدوم آن است که گردشگران می توانند با قایق های مخصوص به درون دو دریاچه این بخش بروند. و تصاویر خارق العده ای با چیزی بالغ بر ۴۸۰۰ کروکودیل غول پیکر تهیه کنند. همچنین شما می توانید به این حیوانات با ابهت از نزدیک غذا دهید و شیوه زندگی آنها را درون آب های لجنی تماشا کنید.

بخش گاردن اند استون:

از بخش های دیدنی و پر خطر مزرعه تمساح تایلند بگذریم به خود پارک میلیون یرز استون میرسیم. در بخش دیدنی و تفریحی گاردن اند استون یا باغ و پارک سنگی این مجموعه شما می توانید گیاهان و درختان زنده ای را مشاهده کنید که سن آنها بیشتر از دویست می باشد. و درکنار آن فسیل ها و سنگ های بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به گفته کارشناسان عمر آنها به بیش از هشتاد میلیون سال در کره زمین می رسد.

نمایش کروکودیل ها:

در این برنامه های نمایشی مربیان حرفه ای همراه با کروکودیل ها به بازی مشغول می شوند. و هر لحظه امکان دارد که جان خود را از دست بدهند. ساعات برگزاری این نمایش ها در بوردهای موجود در ورودی این مکان نصب گردیده است که می توانید در آن سانس ها به بخش نمایشی مراجعه نمایید.

غذا دادن به حیوانات:

همچنین شما می توانید با خرید بلیت های غذا دادن به حیوانات مختلف با دستان خود به ببرها ، کروکودیل ها، تمساح ها و ماهی های غول پیکر و چند تنی موجود در پارک غذا دهید. و یا در ساتودیوی عکاسی موجود در مزرعه تمساح پاتایا با حیوانات خطرناک و نایاب عکس هایی بی نظیر تهیه کنید.

نکته آخر:

درباره بخش های غذا دادن به حیوانات درنده نظیر شیر و ببر و تمساح آن است که امروزه در خیلی از کشورهای دنیا غذا دادن مردم عادی به این حیوانات ممنوع می باشد و تنها شانس شما برای تجربه لذت بخش و آدرنالینی این امر، مزرعه تمساح پاتایا می باشد.

_____________________

گردآوری: مرسده رنجبر

اگر به بخش گردشگری علاقه مندید، از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک‌زیر کلیک کنید:

سازه های آبی شوشتر

Maahkhatoon97

جدیدترین ها

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt