هتل ترنج، اولین هتل دریایی ایران

 در آشنایی با توریستی ایران, گردشگری

هتل ترنج کیش مجموعه ای گردشگری و نخستین هتل دریایی کشور و حتی خاورمیانه است و به همین دلیل از لاکچری ترین هتل های ایران محسوب می شود. مشابه این هتل تنها در جزایری مثل مالدیو و کارائیب ساخته شده است.

ماهیان آرام از زیر کف پوش های شیشه ای اتاق ها می گذرند و فضایی دلنشین را پدید می آورند. می توان در دل آب استراحت کرد و از بالکن اتاق، پهنای بیکران دریا و پرندگان دریایی را در پس زمینه ای از منظره طلوع و غروب آفتاب به تماشا نشست.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با امکانات این هتل آشنا کنیم.

امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره کشور است و انتظار می رود امکانات و خدمات ویژه ای را با توجه به امتیاز خود برای میهمانانش در نظر گرفته باشد. این هتل سعی کرده اصلی ترین خدمات را با کیفیتی بسیار بالا ارائه کند.

در نتیجه ممکن است ابتدا با خودتان بگویید شاید امکانات خاصی در این هتل وجود ندارد؛ اما پس از تجربه اقامت در هتل نظرتان عوض خواهد شد. چرا که امکانات و خدمات هتل شگفت زده تان خواهد کرد. در ادامه درباره این امکانات بیشتر خواهیم گفت.

رستوران ها و کافه ها

اگر در بهترین هتل دنیا اقامت داشته باشید و بهترین خدمات و امکانات، مطابق با سلیقه تان فراهم باشد ولی از غذاهای خوشمزه خبری نباشد، یک جای کار می لنگد. غذا، بخش مهمی از سفر برای همه افراد است. عده ای به طعم متفاوت غذا اهمیت می دهند، بعضی، به دنبال کیفیت غذا هستند و عده ای روی فضای رستوران و تمیزی محیط بیش از هر چیز وسواس دارند.

خوشبختانه هتل ترنج کیش به همه این نیازها و سلایق پاسخ داده است.

مجموعه آبی هتل

هتل ترنج یکی از بهترین مجموعه های آبی کیش را در خود جای داده است. اگر خستگی جسمی و فشارهای روحی انرژی تان را تحلیل کرده است می توانید چند ساعتی را در این مجموعه بگذرانید تا در آرامش, انرژی از دست رفته تان را بازگردانید.

این مجموعه مجهز به استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن اسپا و ماساژ و… می باشد و لحظاتی ماندگار را برایتان به ارمغان می آورد.

امکانات ورزشی و تفریحی

علاوه بر این امکانات می توانید در طول سفر فعالیت های ورزشی خود را نیز انجام دهید و از آن ها غافل نشوید. باشگاه بدنسازی هتل ترنج یکی از بهترین باشگاه های بدنسازی را در خود جای داده و دارای پیشرفته ترین و مجهزترین لوازم ورزشی است.

همچنین می توانید اوقات شاد و مفرحی را با خانواده یا دوستان در سالن بیلیارد هتل بگذرانید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر امکانات و تفریحات

از دیگر امکانات هتل می توان به خانه بازی کودک، مزون، آتلیه عکاسی، خدمات خشکشویی، اجاره خودرو، دورچرخه سواری و اورژانس اشاره کرد. در ضمن انواع تفریحات دریایی کیش در هتل ترنج، به راه است و می توانید از شاتل سواری، پاراسل، غواصی و… در ساحل هتل ترنج لذت ببرید.

جالب است بدانید 

برای تأمین انرژی اتاق ها، پیل های خورشیدی بر سقف ها نصب شده است. میهمانان ملزم اند هیچگونه آسیبی به اکوسیستم و محیط زیست وارد نسازند و برای حفظ آرامش و طبیعت زیبای محدوده دریا و ساحلِ هتل ترنج تلاش کنند.

در معماری هتل ترنج نیز تلاش هایی صورت گرفته که اکوسیستم طبیعی بیشتر جلوه گر شود. برای مثال دو جزیره مصنوعی در میان آب و در مقابل ویلاها ایجاد شده تا پرندگان مهاجر به آنجا بیایند. ساحل این هتل تقریبا با سطح آب برابر است و این موضوع احداث ویلاها را آسان کرده است.

از ساحل تا ۱۰۰۰ متر آن طرف تر به سمت دریا همین یکنواختیِ سطح وجود دارد و پس از آن با اختلافی زیاد، دریا عمیق می شود. این موضوع کمک کرده که هیچ وقت موج های خطرناک به سمت ویلاها نیاید.

 


اگر به بخش گردشگری علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی، لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt