شهر بالن ها

 در آشنایی با توریستی سایر کشورها, گردشگری

منطقه توریستی و تفریحی کاپادوکیا به عنوان معدود مکان هایی شناخته شده است. که حداقل یکبار در طول زندگی باید به آن سفر کرد.

مناظر منحصر به فرد، شهرهای زیرزمینی مرموز و کلیساهای سنگی، به همراه تپه ها و خانه های لانه زنبوری و تخته سنگ های بلند، کاپادوکیا را به پربازدیدترین مقصد گردشگری ترکیه تبدیل کرده است.

 

 

کاپادوکیا کجاست:

کاپادوکیا درست در مرکز ترکیه قرار دارد. که با منظره ی فوق العاده جالب آتشفشانی اش، شهر زیرزمینی ای که در ۱هزارسال قبل از میلاد مسیح تاسیس شده است. و با خانه های غار مانندش شناخته میشود. در گذشته ساکنین این منطقه نیز از سنگ های ایجاد شده برای خود خانه درست کردند. و داخل آنها زندگی کردند.

 یکی دیگر از جاذبه های بسیار متفاوت و بینظیر کاپادوکیا تورهای بالنی کاپادوکیا است.

بهترین زمان سفر به این مکان اواسط خرداد تا آخر شهریور است. چون هنگامی که هوا بادی و خنک باشد بالن ها حرکت نمی کنند.

شرکت های بسیاری در این ناحیه وجود دارند. که به شما فرصت پرواز بر فراز کوه ها و دره های زیبا را میدهند. و خوب است بدانید که بالن پروانه ای شهرت جهانی دارد.

افرادی که این بالن ها را هدایت میکنند، بسیار حرفه ای هستند و میتوانند بهترین و ایمن ترین سفر و تجربه ی پرواز را در اختیار شما قرار دهند.

اگر برایتان امکان داشت، سعی کنید پرواز با بالون خود را در زمان غروب و یا طلوع خورشید برنامه ریزی کنید. چون فقط تحت این شرایط مطمئن خواهید بود که مناطری را مشاهده میکنید. که تا اخر عمر فراموش نمی کنید . اگر هم اهل عکاسی هستید، امکان ثبت تصاویر بی نظیری را به دست خواهید آورد.

کارهایی که میتوانید در کاپادوکیا انجام بدهید:

بالن سواری

اسب سواری

موتور سواری

بازدید از هتل های سنگی

عکاسی بین فرش ها و در پشت بام هتل ها

 

شرکت در مراسم شب های ترک و دیدن رسم و رسوم و رقص ترک ها.

 

گردآوری: مرسده رنجبر

Maahkhatoon97

Recommended Posts
نظرات/پیشنهادات
  • ناشناس

    چه شهر هیجان انگیزی

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt