ویولا؛ اقامتگاه لوله ای

 در آشنایی با توریستی ایران, گردشگری

اگر فکر می‌کنید همچین چیزی فقط تو کشورهای خارجی وجود داره؟
باید بگیم که دارید اشتباه می‌کنید!


در “دهکده گردشگری دریایی پازارگاد” که در استان بوشهر و شهر عسلویه قرار گرفته، می‌تونید در این اقامتگاه‌های لوله‌ای یا ویولاها اقامت داشته باشید.


.
این ویولاها از یک لوله GPR به طول ۱۲ متر و قطر ۳ متر ساخته شده که در صنعت پتروشیمی از آن‌ها برای انتقال آب استفاده می‌شود و به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت این ویولاها رو تا حد امکان به ساحل نزدیک کردن و در هنگام خواب صدای امواج دریا به گوش‌تون می‌رسه.


داخل لوله‌ها را با چوب طراحی کردند و از کمترین فضای ممکن، بیشترین امکانات رو برای دو نفر فراهم کردن؛ این اقامتگاه‌ها شامل یک تخت دو نفره، کولرگازی، کمد دیواری لباس، تلویزیون، یک نیمکت که به شکل جعبه ساخته شده، یخچال، سیستم گرمایشی، و میز و صندلی بعلاوه سرویس بهداشتی که خارج از ویولا و در کنار آن ساخته شده، می‌شود.


در این دهکده گردشگری دریایی، تعداد ۲۱ ویولا وجود دارد که همگی آن‌ها ظرفیت ۲ نفر دارند و سرویس‌دهی آن در حد استانداردهای یک هتل ۴ ستاره است، نرخ اقامت در ویولاها از حدود شبی ۴۰۰ هزارتومن شروع میشود،  نمای داخل برخی از این اقامتگاه‌ها تمام چوبی است و در کنار همه ویولاها یک تخت قرار گرفته که می‌توان در آن‌جا نشست و از منظره دریا لذت برد.

 

گردآوری: مرسده رنجبر

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt