کادو برای ولنتاین چی بخریم؟!

 در لباس, مد

ولنتاین در تقویم میلادی، ۱۴ فوریه و در تقویم شمسی، ۲۵ بهمن است. هر سال این موقع، ویترین فروشگاه‌ها رنگ و بوی دیگری دارد. عروسک‌های قرمز، قلب‌های قرمز و رنگی، شکلات‌های متنوع و بسته‌بندی‌های زیبا، همگی از جذابیت‌های هفته‌های نزدیک به ولنتاین است. اگر شما هم اهل خرید کادوی ولنتاین باشید، حتما در این زمان‌ها، به دنبال بهترین کادو های ولنتاین می‌گردید. قلب، شکلات، عطر و گل، از رایج‌ترین هدیه های ولنتاین است.

ولنتاین، روز عاشقانه ای برای هدیه دادن است. انتخاب هدیه مناسب اهمیت زیادی دارد، باید بدانید چه چیز برای کادو ولنتاین بخرید؟ ایده خرید بهترین کادوهای ولنتاین را اینجا بخوانید.

کادوی جذاب و رمانتیک برای ولنتاین

دسته گل

گل‌ نه تنها می‌تواند در کنار هر هدیه‌ دیگری داده شود بلکه می‌تواند خود یک هدیه مستقل محسوب شود. یک دسته گل بزرگ زیبا با هدف خاصی در ذهن و قلب می‌تواند هدیه‌ای عاشقانه در روز ولنتاین باشد.

هر نوع گلی نماد و مفهوم خاص خود را دارد که در این زمینه می‌توانید از گل فروش‌های با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید گلی با مفهوم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

گل‌های مناسب برای کادو دادن 

  • گل رز قرمز
  • گل رانونکلوس
  • گل نرگس زرد
  • گل ژیپسوفیلا

سبد هدیه

به‌جای اینکه در روز ولنتاین یک هدیه بزرگ و ویژه به عشقتان بدهید می‌توانید چند هدیه کوچک را به شکل رمانتیک درون یک سبد قرار دهید.

برای چنین کادویی نیاز به یک سبد یا باکس کوچک دارید؛ و برای پر کردن و تزیین درون آن به چند قلب پلاستیکی کوچک، شکلات، یک تکه پارچه ابریشمی و روبان نیاز دارید. داخل سبد را می‌توانید با کادوهایی مثل گل رز، عروسک خرسی کوچک، ادکلن، کارت‌پستال تبریک ولنتاین و هر چیز دیگری که مورد علاقه عشقتان هست پر کنید.

ساعت مچی

ساعت می تواند یک هدیه مناسب هم برای خانم ها و هم برای آقایان باشد. این روزها ساعت ها با بندهای چرمی بسیار رواج پیدا کرده اند و می توانید به سادگی یک ساعت زیبا برای همسرتان تهیه کنید. حتی می توانید یک ست دو عددی زنانه و مردانه از ساعت تهیه کرده و به مناسب ولنتاین با هم استفاده کنید.

باکس شکلات

فرقی نمی‌کند که برای یک پسر می‌خواهید کادو بگیرید یا دختر. شکلات همیشه یک گزینه عالی برای کادو دادن در مناسبت‌های مختلف مثل ولنتاین است. شکلات‌ها در طعم‌ها و شکل‌‌های مختلف و همچنین در بسته بندی‌های جذاب و زیبایی وجود دارند که مطمئناً مورد پسند هر شخصی قرار می‌گیرد.

اگر می‌خواهید این هدیه شما با غافلگیری همراه باشد می‌توانید یکی از عکس‌هایتان را نیز چاپ کنید و به درب باکس شکلات بچسبانید (درقسمت داخلی) یا یک متن خاص روی آن بنویسید.

عطر و ادکلن

شاید یکی از بهترین و کاربردی ترین هدیه ها برای هر شخصی عطر و ادکلن باشد. یک عطر خوشبو از یک برند معتبر عطر می تواند همسرتان را شاد و غافلگیر کند.

کتاب‌نامه زوج‌ها

خواندن داستان عاشقانه زندگی دیگران خوب است ولی نوشتن داستان عاشقانه زندگی خودتان بهتر و هیجان انگیزتر است. بد نیست در روز ولنتاین کادویی به عشقتان بدهید که بتوانید در آن تمام خاطرات، احساسات و یادگاری‌هایتان را از طریق حروف و یادداشت‌ها درون آن ثبت و نگهداری کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک دفتر خاطرات با طرح سفارشی برای این کار بخرید.

قاب عکس

یک قاب عکس زیبا که یک پیام عاشقانه و خاص را از سمت شما به ارمغان می‌آورد به همراه یک عکس خاطره انگیز از سال‌های گذشته یک کادو عالی برای روز ولنتاین است. همچنین می‌توانید یکی از عکس‌های روز ولنتاینتان را درون آن بگذارید و خاطره این روز را تا سال‌ها برای خودتان حفظ کنید.

لباس‌های بافتنی

اگر در فکر خرید لباس به عنوان کادوی ولنتاین هستید، با توجه به اینکه این مناسبت توی یکی از روزهای سرد زمستانی است و هنوز یک ماه و اندی تا رسیدن بهار و گرم شدن هوا مانده است، پیشنهاد می‌کنم بیشتر روی لباس‌های گرم بافتنی مثل شال، کلاه، ژاکت و … به عنوان هدیه فکر کنید. و چه بهتر اگر خودتان دست به کار شوید و یک لباس بافتنی ساده برای عشقتان ببافید، چون مطمئناً او هنر دست شما را بیشتر دوست دارد.

سخن آخر

برای ابراز عشق به معشوق نباید هیچ روز خاصی وجود داشته باشد و هر روزی که در آن به کسی که دوستش دارید این موضوع مهم را ابراز کنید و آن روز، روز عشق شماست.

 


اگر به این بخش علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt