چگونه یک استایل شیک در زمستان داشته باشیم؟

 در لباس, مد

داشتن تیپ و استایل مناسب برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن ظاهری زیبا و متفاوت می‌تواند شما را در ذهن دیگران ماندگار سازد. این مورد برای خانم‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است و همواره سعی می کنند که از بهترین پوشش استفاده کنند.

زمانی که فصل سرما از راه می‌رسد، ایجاد یک استایل زمستانی مهم‌ترین کاری است که شما باید انجام دهید. استایل های زمستانی بخش مهمی از ظاهر شما را ایجاد می‌کنند که باید به آن دقت ویژه‌ای داشته باشید.

چطور بهترین استایل های زمستانی را برای خود بسازیم؟

با توجه به اینکه تنوع لباس‌ها برای استایل های زمستانی زیاد است، حتما باید سلیقه شخصی خود را هم در این مورد در نظر بگیرید. برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب راهکارهای زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانند بهترین شرایط ممکن را برای شما ایجاد کنند.

نکته:

انتخاب رنگی مناسب برای لباس های زمستانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما از ترکیب رنگ های روشن و تیره و خنثی در استایل تان استفاده نمایید همچنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که لباس ها با رنگ خنثی را می توانید به راحتی با لباس ها و اکسسوری های رنگ تیره و رنگ روشن ست نمایید.

چرم، گزینه همیشه زمستانی

اگر قرار باشد یک فصل مناسب برای استفاده از چرم وجود داشته باشد آن فصل زمستان است. شما چکمه و کیف چرمی‌تان را می‌توانید با انواع لباس‌های خود امتحان کنید. فقط توجه داشته باشید بقیه اجزای ست‌تان را همرنگ انتخاب کنید. یک قاعده کلی که در مورد تعدد رنگ‌ها در ست لباس باید رعایت کرد اینست که سعی کنیم رنگ‌‌ها بیشتر از ۳ تا نشوند.

بنابراین در نظر گرفتن خود چرم به عنوان یک رنگ یعنی شما برای سایر اجزای ست‌تان دو انتخاب دیگر دارید که بهتر است این انتخاب شما به گونه‌ای باشد که به هر چه بیشتر به چشم آمدن ست چرم‌تان کمک کند.

پالتو و بارانی را فراموش نکنید

پالتو و بارانی، لباس‌های زمستانی شیک و کلاسیکی هستند که وقتی با یک شال و کلاه بافتنی ست می‌شوند، به همراه یک جفت بوت چرمی، یک ترکیب زمستانی فوق‌العاده می‌سازند.

اگر میخواهید یک استایل رسمی و کلاسیک داشته باشید از پالتو استفاده کنید و برای استایل روزمره و کمی دوستانه تر به جای پالتو میتوانید از کاپشن یا بارانی های گرم استفاده کنید. استفاده از شال گردن و کلاه و جزئیاتی مانند دستکش و اکسسوری جذابیتی دو چندان به استایل زمستانی شیک شما میدهد.

قبل از خرید پالتو، بارانی و کاپشن به این نکته دقت کنید که پالتو را کی و کجا قرار است بپوشید. گرم بودن و الیاف استفاده در پالتو را بسته به مدت زمانی که در محیط بیرون سپری خواهید کرد و میزان سردی هوای محل زندگی‌تان انتخاب کنید. اگر قرار نیست مدت زیادی، پیاده‌روی کنید و تحرکتان در محیط باز کم است، احتمالا سردتان خواهد شد، پس بهتر است پالتوی گرم‌تری را انتخاب کنید.

پوشیدن لایه به لایه و سرهم را امتحان کنید

پوشیدن لایه به لایه لباس‌ها شاید در ابتدای کار زیاد جدی به نظر نیاید ولی بسیار کارساز و مفید خواهد بود. با توجه به سرمای هوا در فصل زمستان،‌ استفاده از این ایده بسیار مفید است و نیاز شما برطرف خواهد کرد. از طرفی انجام این کار باعث می‌شود که چندین رنگ با یکدیگر ترکیب شوند و یک انتخاب فوق‌العاده را برای شما رقم خواهد زد. هودی و سویشرت از مهم‌ترین لباس‌هایی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را در استایل زمستانه خود امتحان کنید.

شما می‌توانید هودی را در کنار سایر لباس‌های خود بپوشید و زیپ آن را باز بگذارید.

همین موضوع باعث می‌شود که تنوع رنگ‌ها به خوبی دیده شود و در نتیجه یکی از بهترین استایل های زمستانی برای شما ایجاد شود.

پوشیدن شومیز‌های چهارخانه نیز ایده خوبی برای زمستان است که می‌تواند ظاهر خاص و جذابی را برای شما ایجاد کند. لباس‌هایی که با پارچه کشمیر بافته شده‌اند از ارزش بالایی برخوردار هستند و میزان ماندگاری آن‌ها هم بالاتر است.

لباس یقه اسکی

در زیر پالتو خود حتماً یک یقه اسکی زیبا به تن کنید. این لباس در کنار گرم نگه داشتن بدن و گردن، به ایجاد یک تیپ زمستانی دخترانه ایرانی نیز کمک می‌کند. برای داشتن استایل زیباتر می‌توانید دکمه‌های پالتو خود را باز کنید تا یقه اسکی خود را بیشتر نشان دهد. فقط فراموش نکنید که وقتی یقه اسکی به تن دارید، از مقنعه استفاده نکنید، انتخاب بهتر می‌تواند شال و روسری باشد.

کلاه و دستکش بافت

با کلاه‌های رنگارنگ، دستکش و سایر لوازم جانبی زمستانی، تیپ خود را کامل‌تر کنید. به این ترتیب هنوز هم وقتی به بیرون از خانه می‌روید، می توانید همچنان به استایل خود بنازید! حتی می‌توانید شال یا روسری نیز سر نکنید، و با کلاه موهای خود را بپوشانید. از دستکش چرمی می‌توانید با هر نوع پوششش بالاتنه اعم از کت چرم، کاپشن و پالتو استفاده کنید. توجه کنید که دستکش بافت را با کت چرم ست نکرده باشید.

کاپشن خزدار

برای داشتن تیپ های لاکچری تر در زمستان می توانید به جای اینکه پالتوهای ساده بپوشید از کاپشن های خزدار استفاده کنید. این کاپشن ها علاوه بر گرمایی که دارند با شلوارهای جین و بوت های بلند ست بسیار زیبایی می شوند.

از این استایل می توانید هم برای میهمانی ها و مجالس و هم برای کارهای روزانه خود استفاده کنید. برای اینکه تیپ شما جذابتر شود با خرید کیف زنانه بند فلزی استایل خود را تکمیل تر کنید.

 

 

اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

رنگ مناسب لباس برای پاییز چیست؟

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts
نظرات/پیشنهادات

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt