چه لباسی همیشه مُده؟!

 در لباس, مد

وقتی اسم صنعت مد به میان می آید، همۀ ما یاد ترندهایی می افتیم که با سرعت نور می آیند و می روند؛ اما در این میان، یک سری سبک ها و ترندها نیز وجود دارند که هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه در میان مردم پرطرفدار هستند.

در این مطلب، برایتان خواهیم گفت که چه سبک هایی از مد نمی افتند. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

شلوار جین:

امروزه مدلی از شلوار جین مد می شود که فردا ارتباط خود را از دست می دهند و مدلی دیگر جایگزین می شود. با این حال، شلوار جین راسته کلاسیک برش خورده با یک تناسب منظم (خط کمربند درست زیر ناف اجرا می شود) هرگز مد خود را از دست نمی دهند. شلوار جین آبی تیره و البته کوتاه نباشد از طیف لباس هایی که همیشه مد هستند، می باشد.

شاید چیزی راحت تر و بروز تر از شلوار جین با برش کلاسیک در کمد لباس وجود نداشته باشد. با استفاده از آنها می توانید هر لباسی برای بالاتنه و هر کفشی را انتخاب کنید و سبک می تواند متفاوت باشد – از رومانتیک تا اسپورت. جین به راحتی با هر رنگی سازگاری دارد.

ترنچ کت:

ترنچ کت همیشه زیبا و پرطرفدار است. هیچ کس نمی تواند زیبایی این لباس اروپایی را نادیده بگیرد. دهه هاست که ترنچ کت در ماه های سرد سال وارد استایل زنان و مردان می شود و جذابیت خاصی به آن می بخشد؛ علاوه بر این ها، ترنچ کت بسیار انعطاف پذیر است؛ یعنی می توان آن را با هر لباس و اکسسوری ای که دارید، بپوشید و زیبا به نظر برسید.

ترنچ کت را، هم می توانید به همراه کفش های پاشنه بلندتان بپوشید و هم به همراه کتانی های اسنیکرزتان. این کت راحت و شیک را می توانید به همراه شلوار جین نیز به تن کنید.

استایل مینیمال:

در دنیای امروز، استایل مینیمال صرفاً ترند مد به شمار نمی رود، بلکه یک نگرش و سبک زندگی محسوب می شود. شلوارهای ساده، تیشرت های سادۀ سفید و رنگ های خنثی، از اجزای لاینفک استایل مینیمال به شمار می روند. با انتخاب استایل مینیمال، دیگر نیازی نیست نگران از مد افتادنش باشید.

می توانید تک تک عناصر آن را با خیال راحت خریداری کنید و مطمئن باشید که می توانید آن ها را سالیان سال به تن کنید و از زیبایی و سادگی شان لذت ببرید.

طرح پلنگی:

طرح پلنگی یکی دیگر از اجزای ماندگار دنیای مد به شمار می رود که در هر دوره ای، طرفداران خودش را داشته است. در واقع، طرح پلنگی از رقبای قدرتمند طرح گلدار به شمار می رود. در هر دوره از زمان، طراحان مد به شیوه ای متفاوت از این طرح بهره گرفته اند؛ به عنوان مثال، در دنیای مدرن، طراحان تصمیم گرفتند این طرح را با رنگ های خنثی همراه کنند.

طرح پلنگی فقط محدود به لباس نمی شود، بلکه در طراحی اکسسوری ها و حتی زیورآلات نیز از آن بهره می گیرند.

کتونی سفید:

خانم ها و آقایون دوست دارند که در استایل های خود همیشه رنگ سفید را استفاده کنند. خوب آقایون اکثرا برای انتخاب این رنگ به سراغ کتونی رفته و سعی می کنند که همیشه یک کتونی سفید برا ست کردن لباس های خود داشته باشند.

رنگ سفید برای کتونی از جمله موارد دیگری است که هرگز از مُد نمی افتد و شما می توانید به راحتی لباس های خود را با کتونی سفیدی که دارید ست کنید.

در واقع می‌توان گفت یکی از گزینه هایی که شما می توانید در هر ۴ فصل سال از آن استفاده کنید کتونی سفید می باشد.

کیف‌:

ظاهراً کیف ما یکی از عناصری است که به وضوح وضعیت مالی ما را نشان می دهد . بنابراین مطمئن شوید که بی عیب به نظر می رسد. بهتر است یک مدل گران قیمت و بادوام تر بجای دو یا سه مدل ارزان خریداری کنید که به سرعت ظاهر زیبا را از دست می دهد. قالب صلب بهترین حالت را دارد.

عینک آفتابی خلبانی

عینک دودی خلبانی یکی دیگر از عناصر ماندگار دنیای مد به شمار می رود. این مدل در همۀ دوره ها، جایگاهش را در استایل زنان و مردان حفظ کرده است.

اما تاریخچۀ این عینک جذاب چیست؟

در سال ۱۹۳۶، بوش اند لمب (Bausch & Lomb)، عینک خلبانی را برای خلبانان طراحی کرد. این عینک از چشم خلبانان در برابر نور آفتاب محافظت می کرد، بدون اینکه خللی در دیدشان ایجاد کند. نام این مدل عینک نیز برگرفته از همین کاربرد اولیه اش است.

در نهایت اینکه

امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله پاسخ شما دوستان عزیز درباره اینکه از کجا بفهمیم چه لباسی همیشه مُده؟ را به درستی داده باشیم.

 


اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt