معرفی بند عینک دست ساز

 در اکسسوری, مد

خوشحالیم که در کنار شما عزیزان خوش سلیقه هستیم.

امروز می خواهیم‌ برند جدید Le_aviz را به شما معرفی کنیم. این برند با طرح های زیبا و تک، تولید کننده بند عینک دست ساز است.

جالب است بدانید:

بند عینک شاید تا همین چند سال پیش فقط وسیله‌ای برای مراقبت از عینک بود. اما آرام‌آرام داستان عوض شد و امروز دیگر بند عینک‌ها صرفاً بندی به اضافات دسته و به دور گردن برای اینکه مبادا عینک از چشم شما بر زمین بیفتد نیست. امروز بندهای عینک طبی یا آفتابی هویت نقش و نگار خود را به طرح و رنگ عینک می‌افزاید و می‌تواند نمایشگر نشانه‌هایی خاص بر روی لباس شما باشد و زیبایی‌های عینک شما را دو چندان کند.

معمولاً از بندهای عینک برای عینک‌های طبی که اکثر اوقات بر روی چشمان ما بودند استفاده می‌شد. اما این روزها دیگر فقط برای عینک‌های طبی نیست و امروزه از آن به عنوان زینتی مضاعف بر خود عینک‌های آفتابی استفاده می شود.

توضیح مختصری در ارتباط با نحوه کار این برند:

  • بیشتر این بند عینک ها به خاطر طراحی و استفاده از مهره های خاص،  محدود و یا حتی تک هستند.
  • یکی دیگر از مزایای این بند عینک ها این است که هم به صورت گردنبند و هم به صورت دستبند قابل استفاده هستند‌.
  • در بعضی از مدل ها شما دوستان خوش ذوق می توانید با اتصال چندتا از این بندها به هم، که به راحتی قابل انجام است آن ها را به دستبند و یا گردنبند تبدیل کنید.

چرا باید از بند عینک استفاده کنیم؟

مهم ترین فایده استفاده از بند عینک راحتی در جمع و جابه جایی عینک برای افراد مختلف می باشد، هدف اولیه ساخت بند عینک همین راحتی بوده اما به مرور و با طراحی ها و تزئینات زیبایی که از بند های عینک وارد بازار شده، این محصول هم اکنون به عنوان یک اکسسوری بسیار جذاب شناخته می شود که برای هر سن و جنسیت مخاطب خاص خود را نیز دارد.

جنبه زینتی بند عینک

ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر به لوازم مد (اکسسوری) علاقمند هستید و دوست دارید که به عینک های خود جلوه بیشتری ببخشید حتما از بند های متنوع و جذاب استفاده نمایید و اگر شغلی دارید که نیازتان به عینک زیاد است حتما آن را از گردن خود آویزان کنید تا در مواقع نیاز به سرعت بتوانید از آن استفاده نمایید در این صورت مشکلی برای عینک شما نیز پیش نخواهد آمد و می توانید مطمعن باشید که همیشه دید کافی را دارید.

قیمت بندِ عینک

به طور کلی بندِ عینک ها قیمت خیلی بالایی ندارند اما قیمت آن ها با هم تفاوت دارد. این تفاوت قیمت می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ نوع بندِ عینک؛ بسته به این که بندِ عینک زینتی باشد یا اسپرت قیمت آن می تواند متفاوت باشد.

البته لازم به ذکر است.بسیاری از بندِ عینک های اسپرت نیز به دلیل این که از جنس مواد با کیفیتی مانند چرم ساخته می شوند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.

_ جنس بندِ عینک؛ هر دو نوع بندِ عینک های زینتی و بندِ عینک های اسپرت از جنس مواد مختلفی ساخته می شوند.که جنس بندِ عینک در قیمت آن موثر است.

حال برند Le_aviz بند های جذاب عینک را در دبی تولید می کند.و همگی دست ساز هستند.و خبر خوش آنکه به تازگی ارسال به تهران هم دارند.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و ارسال، در دایرکت اینستاگرام پیام بدید.

روی لینک زیر کلیک کنید. 

Le_aviz@

 

اگر به بخش مد و اکسسوری علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید عینک طبی با توجه به فرم صورت

 

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt