لباس مناسب برای خانوم های شکم دار

 در لباس, مد

گردآوری: سحر اتحادیه (فشن دیزاینر)

بهترین شکل ست کردن لباس خانمهاي شکم دار

یکی از مهم ترین اصولی برای لباس پوشیدن ، انتخاب لباس بر اساس اندام هر فرد است. افراد اندام های مختلفی دارند که اگر لباس خود را بر اساس اندامشان انتخاب نمایند، می توانند عیب های اندام خود را بپوشانند.
افراد چاق و کسانی که شکم دارند به راحتی با رعایت یک سری نکات ساده می توانند لباسی را انتخاب نمایند که شکم بزرگ شان را مخفی کرده و اندام آنها را لاغر نشان دهد.
اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید و در انتخاب لباس مشکل دارید، این بخش از دنیای مدسپي و سحر را از دست ندهید تا بتوانید لباسی مناسب اندامتان انتخاب کنید تا شکمتان کوچک تر و شما لاغرتر به نظر برسید.

لباس مناسب برای خانم های دارای شکم چاق
اگر از ناحیه شکم چاق هستید، لباس هایی با خطوط افقی و رنگهای تند و روشن نپوشید زیرا این لباس ها باعث چاقتر نشان دادن اندام شما می شود. بهتر است به جای این لباس ها، لباس های دارای خط های عمودی و رنگ تیره را انتخاب کنید تا باریک و بلندتر به نظر برسید.
اگر از ناحیه شکم چاق هستید، تونیک هایی که بالاتنه گشادی دارند را نپوشید زیرا پوشیدن این لباس ها بزرگی شکم تان را چند برابر می کنند.
خانمهای شکم دار باید پیراهن هایی را انتخاب کنند که پارچه چین دار و چروکی داشته باشد زیرا این گونه نمی توانند تشخیص دهند که شکم شما موجب ایجاد این چین ها شده یا پارچه لباس.
پیراهن و بلوزهای مدل Wrap (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می شود) انتخاب کنید زیرا این لباس ها با تفکیک سینه شما به دو قسمت موجب ایجاد کمر مشخص ترشده و شکم را کوچکتر نشان می دهند.

تی شرت و بلوزهایی بپوشید که پایین آن بلند و تا پایین کمر باشد. این مدل بالاتنه به راحتی قسمت جلوی شکم را می پوشاند و ران شما را در دوطرف لاغرتر نشان می دهد. شلوارهای پلیسه دار نپوشید، چون پلیسه و چین قسمت کمر تنها باعث می شود که به ناحیه شکم توجه بیشتری بشود. به طور کلی جیب، پلیسه و چین در ناحیه پشت، جلو و پهلوی شکم باعث می شود که به قسمت میانی بدن شما بیشتر توجه بشود و شکم شما بزرگتر به نظر برسد.
خانم هایی که شکم چاقی دارند باید پیراهن های آستین کوتاه تنگ و تی شرت های کوتاه نپوشند و تونیک های بلندتر و کمی جادار و آزاد بپوشند.
اگر شکم چاقی دارید و دوست ندارید شکمتان بزرگتر از آنچه که هست، دیده نشود، کت، مانتو، پیراهن و هر نوع لباس کمردار را نپوشید زیرا کمر جمع شدگی و چین در قسمت شکم ایجاد می کند.

تاپ های کمر کش دار با پارچه های گل بزرگ و کوچک را نپوشید.

شلوار مناسب برای خانم های دارای شکم چاق
اگر شکم بزرگی دارید بهتر است شلوار دم پا گشاد را انتخاب نمایید و از پوشیدن شلوارهای بسیار گشاد اجتناب کنید. برای پنهان کردن شکمتان شلوارهای گشاد یکسره نیز انتخاب مناسبی است.
کمر شلوارتان باید بالای شکم و زیر آن قرار نگیرد بلکه روی شکم شما قرار بگیرد تا شکم شما نصف دیده شود.
اگر شکم چاقی دارید و به پوشیدن شلوار جین علاقه دارید شلوار جینی را انتخاب کنید که سایز آن از اندازه واقعی شما یک سایز بزرگتر باشدتا به راحتی دورکمر شما قرارگیرد و شکم شما را بپوشاند.
شلوار هایی کمر کوچکی دارند و باسن را می پوشانند را نپوشید.
لباس هایی که نقش و طرح کوچکتری دارند را انتخاب نمایید.
بهترین نوع پارچه برای لباس این خانم ها، جنس کتان، ابریشم و پلی استر است.

دامن های مناسب برای خانم های دارای شکم چاق
اگر شکم شما بزرگ است مناسب ترین نوع دامن برای شما دامن های تنگ با کمر پهن است.
برای کوچک تر دیده شدن شکمتان دامن هایی که خط کمر آن پایین تر است را انتخاب کنید.

كفشهاي مناسب برای خانم های دارای شکم چاق
بهترین کفش برای خانم هایی که شکم و ران پای بزرگی دارند کفش های ساق دار پاشنه بلند می باشد که پاها را کشیده نشان می دهد.

لوازم جانبی مناسب برای خانم های دارای شکم چاق
شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما با انتخاب لوازم جانبی مناسب نیز می توانید نقص های اندام خود را برطرف کنید . خانم هایی که شکم بزرگی دارند باید از کمربندهای پهن به جای کمربندهای باریک استفاده کنند زیرا کمربند پهن بزرگی شکم را پنهان می کند. شما برای اینکه توجه ها را از روی شکم خود به صورتتان جلب کنید بهتر است از گردنبند و گوشواره های بزرگ استفاده نمایید.

گن مناسب برای خانم های دارای شکم چاق
پوشیدن گن های یک سره به جای گن هایی که فقط روی شکم را می پوشانند
اگر می خواهید شکمتان کوچک به نظر برسد باید از گن های یکسره استفاده کنید تا باسن و ران و شکمتان را جمع کنند زیرا گن هایی که تنها شکم را می پوشانند، موجب لایه لایه نشان دادن چربي هاي شكم مي شوند.

 

گردآوری: سپی و سحر فشن دیزاینر

 sepysahar 

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt