ایده هایی جذاب برای ست کردن استایل پاستلی در بهار

 در لباس, مد

در سال های اخیر، انواع رنگ پاستلی به یکی از ترندهای پرطرفدار سال تبدیل شده است. این رنگ ها بسیار لطیف و جذاب هستند و در دسته رنگ های ملایم قرار می گیرند. معمولا از انواع رنگ پاستلی می توان برای ناخن، لباس، کفش و … استفاده کرد. مزیت این رنگ ها این است که به راحتی با رنگ های فانتزی دیگر ست می شود.

در ادامه قصد داریم شما را با انواع رنگ پاستلی آشنا کنیم:

انواع رنگ پاستلی در دسته کدام رنگ ها هستند؟

رنگ پاستلی به رنگ های خنثی نزدیک هستند و در دسته رنگ های ملایم قرار می گیرند. خانم هایی که از رنگ های تکراری و یکنواخت خسته شده اند، می توانند از انواع رنگ پاستیلی برای تنوع بخشی بیشتر استفاده کنند.

از جمله انواع رنگ پاستلی می توان به صورتی روشن، هلویی، نعنایی روشن، آبی روشن، یاسی، کاراملی روشن و موزی اشاره کرد. استفاده از این رنگ ها در لباس، آرایش و زیورآلات، استایل شما را شیک و منحصر به فرد نشان می دهد.

البته که ست کردن انواع رنگ پاستلی نیاز به تبحر خاصی دارد که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم.

ست کردن انواع رنگ پاستلی

استفاده از رنگ های پاستلی در لباس های روزمره یا حتی مجلسی، استایل را خانمانه و باوقار جلوه می دهد.

هنگام استفاده از رنگ پاستلی در استایل و لوازم آرایشی خود همواره به این نکته توجه داشته باشید که باید ساده و بسیار مینیمال باشد. در واقع باید کمترین میزان تزئینات و زرق و برق را داشته باشد.

یکی از بهترین روش های ست کردن رنگ پاستلی این است که آن را با رنگ های متضاد مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال، رنگ صورتی پاستلی را می توانید با رنگ موزی، سبز نعنایی روشن و آبی روشن را با هم، و همچنین بنفش روشن را با پرتقالی روشن ست کنید. علاوه بر این می توانید رنگ های پاستلی را با رنگ هایی از تناژ روشن همان رنگ ست کنید.

به طور کلی، در هر حالت باید به رنگ انتخابی خود بسیار دقت کنید.
از ترکیب رنگ پاستلی با رنگ های خنثی نترسید. رنگ هایی مانند بژ یا تناژهایی از نسکافه ای به شما کمک می کند تا از دخترانه بودن رنگ های پاستلی کاسته و رو به استایل خانومانه برود. علاوه بر این، می توان انواع رنگ پاستلی را با رنگ های خنثی مانند خاکستری و کرم نیز ست کرد.

استفاده از انواع رنگ پاستلی با توجه به رنگ پوست و مو

زمان استفاده از رنگ های پاستلی همواره به این نکته توجه داشته باشید که:

_ افراد دارای پوست و موی تیره بهتر است از رنگ های با تناژ کرم استفاده کنند.

_ در مقابل، خانم های دارای پوست و موی روشن بهتر است به سراغ تناژهای تیره تر رنگ پاستلی مانند نسکافه ای بروند.

_ خانم های دارای موهای بلوند با رنگ های پاستلی بسیار جذاب و زیبا دیده می شوند. این خانم ها می توانند بدون هیچ نگرانی از چند رنگ پاستلی به طور همزمان استفاده کنند. حتی می توانند سر تا پا پاستلی بپوشند و آرایش پاستلی داشته باشند و جذاب هم به نظر برسند.

_ این در حالیست که خانم های دارای پوست و موی تیره و همچنین افرادی که در موهایشان تناژ قرمز وجود دارد، بهتر است کمتر از رنگ پاستلی در استایل خود استفاده کنند. چرا که آن ها را رنگ پریده جلوه می دهد.

این افراد بهتر است از رنگ پاستلی بیشتر برای اکسسوری مانند کیف، کمربند، دستمال گردن، عینک آفتابی استفاده کنند و برای لباس های اصلی از رنگ مشکی یا متضاد رنگ های پاستلی کمک بگیرند.

ست کردن رنگ پاستلی با رنگ های درخشان

اگر می خواهید استایل شما خیلی خاص باشد و جلب توجه کند، می توانید در کنار رنگ های پاستلی از رنگ های درخشان استفاده کنید. با انجام این کار، از میزان دخترانه بودن و ظرافت استایل کاسته و سلیقه منحصر به فرد و خلاقیت خود را نمایان می کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید از یک شلوار به رنگ آبی پاستلی در کنار یک کت آبی روشن و تی شرت سفید استفاده کنید. در آخر هم استایل خود را با یک کیف و کفش درخشان مانند رنگ نقره ای ست کنید. ترکیب این رنگ ها در کنار هم، جلوه بسیار زیبایی را خلق خواهد کرد.

ست کردن رنگ پاستلی با پارچه های طرح دار

رنگ های پاستلی در کنار پارچه های طرح دار یک ترکیب بسیار زیبا و منحصر به فردی را ایجاد می کنند. این موضوع در مورد طرح های پاستلی نیز حتی بیشتر صدق می کند.

به عنوان مثال، شما می توانید بلوزی به رنگ بنفش پاستلی را با دامنی که طرح هایی به همان رنگ دارد، استفاده کنید. با این کار، در استایل خود یک هارمونی زیبا ایجاد خواهید کرد.

ست کردن لباس های رنگ پاستلی در فصل سرما

رنگ های پاستلی بیشتر مخصوص فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان هستند؛ اما اگر تمایل به پوشیدن آن ها در فصل سرما دارید، انجام این کار با چند ترفند ساده امکان پذیر خواهد بود.

ساده ترین کار این است که یک پلیور به رنگ پاستلی را با یک شلوار تیره بپوشید. یا می توانید یک کت به رنگ پاستیلی روی لباس خود بپوشید.

اکسسوری های پاستلی رنگ

اَکسسوری را از قلم نیاندازید، آنها می توانند دقیقا همان چیزی باشند که شما احتیاج دارید، مخصوصا جوراب شلواری های با رنگ پاستیلی که امسال بسیار ترند شده اند. اکسسوری ها با رنگ پاستیلی برای کسانی مناسب است که تنها کمی رنگ برای لباس های خود می خواهند و نه اینکه تمام لباس هایشان پاستیلی رنگ باشد.

یک کیف یا یک جفت کفش پاستیلی رنگ راهی عالی برای ست کردن رنگ پاستلی با لباستان است. استفاده از اکسسوری مانند جادویی می ماند که می تواند ظاهر شما را کسل کننده به چشمگیر تغییر دهد.

با رنگ های پاستلی چگونه آرایش کنیم؟

این دغدغه مختص خانم هاست که در استایل هایی با رنگ های پاستلی از چه آرایشی استفاده کنیم. در واقع استفاده از لوازم آرایشی رنگ تند جذابیتی ایجاد نخواهد کرد اما بهترین گزینه رنگ های مینیمال و خنثی و گرم می باشد.

به طور مثال استفاده از یک سایه چشم با رنگ‌های گرم، و یک رژ لب با رنگ روشن و طبیعی استفاده کنید و آرایش لایت یا آرایش بهاری نیز مناسب می باشد.

در خصوص انتخاب رنگ لاک، لاکهایی که رنگ پاستلی دارند هم در حال حاضر بسیار محبوب هستند. سعی کنید رنگ لاک خود را دقیقا همرنگ با لباس، یا به رنگی کاملا متضاد با رنگ لباستان انتخاب کنید.

 

اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

بازسازی لباسهای قدیمی به لباس نو

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt