دورهمی عید چی بپوشیم؟!

 در لباس, مد

عید که میشه بساط مهمونی و دورهمی حسابی به راه میشه و یکی از سوالاتی که معمولا خانم ها قبل از عید از خودشون میپرسن اینِ که تو مهمونی چی بپوشیم که هم راحت باشه هم شیک.

در خصوص لباس مهمونی یه نکته خیلی مهم وجود داره اونم اینِ که لباس مهمونی باید طوری باشه که متناسب با اون محیط باشه پس لباس یه مهمونی مختلط با مهمونی زنانه متفاوتِ بنابراین موقع انتخاب لباس به این نکته مهم خیلی خیلی توجه کنید.

اگه میخواین برید مهمونی اما نمی دونید چی بپوشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید اینجا قراره بهتون کمک کنیم که چه لباسی بپوشید تا تو مهمونی ها حسابی بدرخشید.

شومیز با شلوار جین

شومیز به همراه شلوار جین یکی از بهترین گزینه ها برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. برای این استایل میتونید از یک شال و صندل استفاده کنید. اگر شلوار جین مام استایل به تن می‌کنید قرار دادن شومیز داخل شلوار ایده بسیار خوبی است. اینجوری هم استایل شلوارتون نمایان میشه هم مدل شومیزتون به چشم می آید. اما برای شلوارهای اسکینی فرق چندانی نداره که شومیزُ روی شلوار بزارید یا داخل آن.

تیشرت با شلوار جین

اگه مهمونیتون دوستانه و غیررسمی است تیشرت به همراه شلوار جین انتخاب مناسبی است. حسن این ست اینِ که با این لباس ها برای مدت طولانی راحت خواهید بود. تو این ست با اضافه کردن اکسسوری های مثل کمربند حسابی جذاب خواهید شد. رنگ کمربندُ با شال یا صندلتون ست کنید.

سرهمی

خیلی از ماها با شنیدن اُوِرال یاد سرهمی های دوران بچگیمون می افتیم اما چند سالیه که این لباسا پاشون به دنیای بزرگسال ها هم باز شده و طرفداران خیلی زیادی پیدا کردن. اگر شما هم دوست دارید برای عید یه تیپ جدید و جذاب بزنید میتونید از اورال در استایلتون استفاده کنید.

این سرهمی ها تنوع خیلی زیادی دارن بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. اگه اندام پری دارید و نسبتا قد کوتاهید از طرح های تک رنگ استفاده کنید. اگه ران های بزرگی دارید سرهمی های آزاد یا دمپا گشاد بپوشید. میتونید روی سرهمی شومیز بپوشید.

بلوز و شلوار جین

رایج ترین روش ست کردن بلوز جین، ست کردن اون با شلوار جینِ اما دقت داشته باشید اگه با شلوار جین ست می کنید بلوز و شلوار جینتون کاملا همرنگ نباشه کمی اختلاف رنگ و سایه ضرری نداره. همچنین اگر میخواهید با این استایل خاص دیده بشین، میتونید از اکسسوری هایی مثل کلاه هم کمک بگیرین. در این استایل در انتخاب کفش آزادید هر چه دوست داشتید بپوشید.

پیراهن‌های ساده و یا گلدار

یک پیراهن شیک و ساده در یک مهمانی خودمانی و دورهمی می‌تواند استایل شما را خاص و زیبا کند. ست کردن آن با یک صندل شیک و اکسسوری‌های مناسب نیز شیک پوشی شما را چند برابر خواهد کرد.

دامن پلیسه و شومیز

این نوع دامن‌ها که جز ترندهای امسال هم هستند و سبک کلاسیک بامزه‌ای به استایل شما می‌دهند، قابلیت ست شدن با هرنوع لباسی را دارند و با توجه به بلندی و کوتاهی و رنگ‌های آن کاربردهای متفاوتی می‌توانند داشته باشند. یک رنگ نود و قدِ تا زانوی دامن پلیسه ضامن جلوه‌گری شما در هر دورهمی است. برای کفش هم، کفش‌های پاشنه بلند و کفش‌های بدون پاشنه هر دو رابطه خوبی با پلیسه‌ها دارند.

در انتخاب لباس مناسب مهمانی به چه مواردی توجه کنیم؟

قبل از آن که سراغ مدل لباس مناسب برای دورهمی برویم، می‌خواهیم نکاتی را یاداوری کنیم که قبل از انتخاب لباس باید به آن‌ها توجه داشته باشیم.

جنس لباس

بهترین جنس برای لباس مناسب دورهمی یک لباس با جنس الیاف طبیعی است که شما در آن احساس راحتی خواهید کرد. لباس‌های پر زرق و برق و یا لباس‌هایی که پارچه سنگین دارند، گزینه مناسبی برای لباس دورهمی به شمار نمی‌روند.

فرم بدن

درست است که شما برای دورهمی به دنبال یک لباس راحت هستید، اما بهتر است مانند همیشه شیک پوش و زیبا باشید. یکی از نکات دیگری که برای انتخاب لباس مناسب مهمانی باید به آن توجه کنید، فرم بدنتان است. همان طور که می‌دانید بدن ما فرم مخصوص به خود را دارد، از ساعت شنی گرفته تا مثلث برعکس. شما می‌توانید استایل مناسب و مخصوص فرم بدنتان را انتخاب کرده و متناسب با آن لباس بپوشید.

انتخاب اکسسوری مناسب

فرقی نمی‌کند که شما به یک دورهمی ساده دوستانه دعوت شده‌اید و یا یک مهمانی نیمه رسمی و رسمی. در هر حالت انتخاب اکسسوری مناسب می‌تواند استایل شما را شیک‌تر و زیباتر کند. در مهمانی‌های غیر رسمی دستبندهای چوبی، اکسسوری‌های ارزان قیمت اما زیبا که با لباس خود آن را ست کرده‌اید، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. برای مهمانی‌های رسمی‌تر می‌توانید از سرویس یا نیم  ست‌های طلا و نقره و یا جواهر استفاده کنید.

 


اگر به این بخش علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt