ترفندهای قد بلند دیده شدن

 در لباس, مد

یکی از راز های خوشتیپی بلند قد بودن در استایل است. حال ممکن است شما از سن بلوغ گذشته باشید و قدتان دیگر جای رشد نداشته باشد.اما برای بلند قد به نظر رسیدن چه باید کرد؟ چگونه قد بلند دیده شویم؟چگونه قدمان را بلندتر نشان دهیم ؟می‌توانید با پوشیدن برخی از لباس ها و رعایت یکسری نکات، قد بلند دیده شوید.

خب سوالی که ممکن است بپرسید این است که چه لباسی بپوشیم که قد بلند دیده شویم؟

یا چگونه قد بلند دیده شویم؟

شما اگر قد متوسطی دارید با بکار بردن یک سری نکات در استایل و لباس پوشیدن، می توانید قدتان را بلندتر نشان دهید و خوش تیپ تر از قبل دیده شوید.

انتخاب شلوار مناسب

انتخاب شلوار می تواند به شما در بلند قد بودن کمی کمک کند شلوارهای دمپا گشاد کلاسیک می‌تواند پاهای شما را کشیده تر نشان دهد به خصوص زمانی که دمپای شلوار تا روی پاشنه باشد و جوراب ها را کاملا بپوشاند.

توجه کنید شلوار هرچه تنگ تر و چسبیده تر باشد پا ها را کوتاه تر و چاق تر نشان خواهد داد بهتر است از شلوارهای دمپا گشاد کلاسیک استفاده کنید شلوارهای جین دمپا گشاد گزینه مناسبی هستند.

شلوارهای فاق کوتاه و همچنین رنگ روشن برای شما مناسب نیستند مشکل شلوارهای فاق کوتاه این است که پاها را کوتاه تر از چیزی که هست نشان میدهند و اگر شما قد بلندی نداشته باشید باعث میشود شما قد کوتاه تر به نظر برسید.

طرح لباستان را ساده یا راه راه انتخاب کنید.

همه ما می‌دانیم با دقت در انتخاب طرح و نقش پارچه مناسب برای لباس، چه تغییرات بزرگی را می‌توانیم در پوششمان رقم بزنیم. یک پیراهن مردانه با طرح گل دار و یک پیراهن مردانه با طرح راه راه می‌تواند دو استایل کاملا متفاوت برای ما ایجاد کند. این تفاوت تنها شکل کلی تیپ ما نخواهد بود بلکه شما با استفاده از طرح مناسب حتی می‌توانید چاق‌تر، لاغرتر‌ یا جوان‌‌تر به چشم بیایید.

کافیست از تاثیر هر طرح برای بزرگنمایی ویژه‌گی هایی که در استایل دنبال می‌کنید با خبر باشید. به طور مثال طرح راه راه عمودی به بلندتر نشان دادن قد شما کمک بسیاری می‌کند، درست بر خلاف این طرح باید از لباس‌های گل دار با طرح درشت خودداری کنید. هر چقدر طرح لباس شما شلوغ تر باشد، ویژه گی هایی مثل چاقی و یا قد کوتاه بیشتر در استایل شما بزرگنمایی می‌شود و شما را از هدفتان دور خواهد کرد.

قراردادن بلوز در شلوار

قرار دادن تاپ یا پیراهن روی شلوار، بالاتنه‌ی شما را دراز می‌کند و در نتیجه پاهایتان کوتاه‌تر به نظر خواهد رسید. تاپ توی شلوار یا تاخورده در کنار شلوار فاق بلند یا معمولی کمر شما را مشخص کرده و پاهایتان را بلندتر نشان می‌دهد.

اگر دوست ندارید که تاپ را در داخل شلوار قرار دهید، خرید نیم تنه زنانه هم ایده خوبی برای پوشیدن با یک شلوار فاق بلند باشد.

لباس‌هایتان را هم سایز خودتان انتخاب کنید.

برای افراد ریزنقش که قد کوتاهی دارند یکی از مهم‌ترین توصیه‌های ما این است که از پوشیدن لباس‌های اورسایز خودداری کنند. با پوشیدن لباس‌هایی بزرگ تر از سایز واقعی خودتان، شما در انبوهی از پارچه‌ها گم می‌شوید. این کار نه تنها تاثیر خوبی روی بلندتر نشان دادن قدتان ندارد، بلکه قد شما را از آنچه واقعا هست، کوتاه‌تر نشان می‌دهد. پس سعی کنید لباس‌های فیت بپوشید.

قد کت، مانتو و پالتو

یکی از رایج‌ترین اشتباهات، انتخاب کت و پالتو با قد بلند برای شماست. هر چه قد لباس شما بلندتر باشد، پاهای شما کمتر دیده می‌شود و این اصلا اتفاق خوبی نیست. برای اینکه قدبلندتر به نظر برسیم باید اجازه بدهیم طول پاها کمی بیشتر به نمایش در بیایند.

اگر سوال شما این است که چه مانتویی قد را بلندتر نشان می‌دهد؟

پاسخ این است: مانتوهایی که قد آن‌ها نهایتا تا زیر زانوی شما باشند. کت‌های زمستانی، مانتو، بارانی و پالتوی بالای زانو برای شما بهترین انتخاب هستند. با پوشیدن این آیتم‌ها با شلوارهای فیت و یا لوله تفنگی، یا جوراب شلواری مناسب، تناسب در اندام شما به صورت کامل رعایت می‌شود و استایل شما بسیار زیبا و شیک به نظر می‌آید.

اکسسوری‌های دیگر

استفاده از اکسسوری مناسب در استایلتان در هر بخش متفاوت است، گوشواره و گردنبند شما دقیقا برعکس کیفتان از آیتم‌هایی است که توصیه می‌شود، بزرگ انتخاب شود. اما تاثیر کیف‌های کوچک در نشان دادن قد بلند بسیار بیشتر از کیف‌های دوشی و یا دستی بزرگ است.قد و قواره کیف، با قد و هیکل شما سنجیده می‌شود و بر هم تاثیر می‌گذارند. یک کیف دوشی بزرگ شما را به شدت کوتاه نشان می‌دهد.

سعی کنید از کیف‌های کوچک دستی یا شانه‌ای استفاده کنید. استایل مونوکروم با کیف‌های دوشی کوچک همراه با بند بلند بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که می‌خواهند قدشان را بلند نشان دهند.

 


اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt