با شلوار بگ چی بپوشیم؟!

 در لباس, مد

شلوار بگ و نیم بگ یکی از شلوارهای ترند و محبوب در یکی دو سال اخیر است که به خوبی به قلب طرفدارانش رخنه کرده است. شلواری با استایل باز و راحت که مخصوص پوشیدن فصل بهار و تابستان و گرمای هواست.

به طور کلی، مدل شلوارهای بگ استایل؛ از بالا تا پایین کاملا آزاد و گشاد هستند و در جنس های جین و پارچه ای در رنگ های مختلف مانند رنگ سال، وجود دارند. این شلوارها باعث کشیده تر شدن و خوش‌فرم و خوش‌تیپ‌تر شدن ما می‌شوند.

 در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی شلوار بگ دخترانه و نکات مهمی را برای ست شلوار بگ معرفی کنیم.

شلوار بگ مناسب چه افرادی است؟

برای اولین بار شلوار بگ در کشور انگلیس مورد استفاده مردم قرار گرفت که دارای جیب های زیادی بود. امروزه استفاده از این شلوار باعث شده تا خانم های شیک پوش و جوان استایل های شیکی با این شلوار داشته باشند.

موقع خرید شلوار بَگ زنانه مناسب تان، به فرم بدن خود دقت کنید، خانم ها دارای انواع فرم بدن هستند و اگر فرم بدنی خود را بدانید تصمیم درست تری میگیرید، اما بصورت کلی شلوار بگ زنانه مناسب اکثر فرم های بدنی هستند، یعنی اگر فرم بدن تان ساعت شنی یا گلابی یا سیبی باشد و… میتوانید از شلوار بگ در استایل تان استفاده کنید.

شلوار بگ با چی ست می‌شود؟

گزینه‌ها و آیتم‌های گوناگونی برای ست با شلوار بَگ وجود دارد که می‌توانید با رعایت اصول از آن‌ها استفاده کرده و بهترین استایل با شلوار بَگ را ایجاد کنید. اگر این سوال را در ذهن خود دارید که با با شلوار بَگ چی بپوشیم، همراه ما باشید تا جواب کاملی در این باره دادیم.

ست شلوار بگ با کت

گزینه دیگری که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین استایل با شلوار بَگ استفاده شود، پوشیدن کت با شلوار بَگ است. کت‌های نسبتاً کوتاه می‌تواند استایل مناسبی را در کنار شلوار بَگ ایجاد کنند.

استفاده از کت رسمی در کنار شلوار بَگ می‌تواند انتخاب جذابی برای مراسمات رسمی باشد. یک شلوار گشاد مشکی با مانتوی کتی انتخابی بسیار راحت و جذاب برای موقعیت‌های مختلف است.

ست شلوار بگ با مانتوی شومیزی

توجه داشته باشید که شلوار بَگ خود را با یک مانتو شومیزی دکمه دار و یا جلو بسته ای بپوشید که دقیقا سایز تن شما بوده و در اصل گشاد نباشد. بنابراین یک شومیز کوتاه را با یک شلوار بَگ پارچه ای مشکی یا سفید به همراه کمربند استفاده نمایید تا فرم کمر شما پنهان نشود.

چرا که با پوشیدن مانتو یا لباس‌های بلند، ممکن است استایل شما کمی نامرتب به نظر برسد.

ست کردن شلوار بگ با پیراهن

برای پوشیدن پیراهن با شلوار بَگ دقت کنید که پایین پیراهن، تاپ یا تی شرت را داخل شلوار بَگ بزنید. اگر روی شلوار بگ قرار بگیرد، ظاهرتان را شلخته نشان می دهد. اگر دوست داشتید که پیراهن روی شلوار قرار بگیرد، باید پیراهن یا تی شرت تان جذب باشد، بنابراین اگر تی شرت تان آزاد است بهتر است که داخل شلوار بَگ قرار بگیرد.

ست شلوار بگ با مانتوی بلند

علاوه بر مانتوهای کوتاه، شما میتوانید یک مانتوی بلند جلو باز همراه با یک شلوار بَگ، ست کنید. انتخاب مانتوهای بلند یقه دار، برای ست کردن لباس با شلوار بَگ، میتواند یک استایل راحتی و کژوال برای شما درست کند. شلوار بَگ را با مانتو رنگ سال ست کنید، تا استایل شیک و به روز داشته باشید.

نکات مهم در هنگام پوشیدن شلوار بگ

  1. ایجاد و حفط تعادل در استایل کلی شما مهم است. شلوار بَگی به علت گشاد بودن، پارچه زیادی مصرف می‌کند. بنابراین به این نکته دقت کنید که برای ست کردن شلوار بگی خود را در پارچه غرق نکنید. برای این منظور کافی است حواستان باشد تیشرت گشاد یا مانتوهای خیلی بلند نپوشید.
  2. شلوارهای بَگی را پاکتی نکنید. اگر شلوارهای بَگی را تا کنید و یا به عبارتی پاچه آنها را پاکتی کنید از لحاظ حرفه ای، کار صحیحی نیست.
  3. یک ایده خوب برای ایجاد بهترین تیپ با شلوار بَگ و اینکه با شلوار گشاد بهتر به نظر برسید، این است که از کمربند استفاده کنید.

 

 


اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt