امسال عید چی بپوشیم؟

 در لباس, مد

اگه به مد و استایل علاقه مند باشید، حتما به این موضوع فکر کردید که امسال عید چی قراره مد باشه یا چی بپوشیم؟

همه ما دوست داریم که با نو شدن سال، لباس‌های نو بپوشیم و به دیدن عزیزان‌مون بریم. حالا یکی از چالش‌های عید چیه؟ درسته، خوشگل و خوش استایل بودن.

فصل بهار و عید نماد سرسبزی و طراوت هست. رنگ های کرم، سفید، آبی، سبز و صورتی و همچنین استفاده از رنگ های پاستلی در استایل های نوروزی و فصل بهار فوق العاده میشه.

امسال عید چی بپوشیم؟

کت و شلوار

ترکیبی که هیچوقت تکراری یا قدیمی نمیشه. کت و شلوار از جذابترین ترکیبات برای هر مناسبتی هست. مانتو کتی جزء تِرند های امسالِ که در عین شیک بودن بسیار کاربردیه. امسال علاوه بر کت های تک که همیشه طرفداران زیادی داشته کت و شلوار ست هم مد شده. پس اگه میخواین یه استایل شیک و به روز داشته باشید از کت و شلوار ست غافل نشید. یکی از خوبی های مانتو کتی اینِ که تو همه موقیعت ها میتونید ازشون استفاده کنید و یه استایل شیک برای خودتون بسازید.

برای این ست کفش پاشنه بلند استایلتون تکمیل میکنه. کیف و کفشُ به رنگی انتخاب کنید که با رنگ کت و شلوارتون هارمونی داشته باشه. مثلا اگه لباستون مشکیه کیف و کفشُ از رنگ هایی مثل قرمز، سفید، طوسی، کرم، صورتی، پترن پلنگی و … انتخاب کنید.

مانتو کتی

یکی دیگه از گزینه های جذاب برای عید استفاده از مانتو کتی های کوتاه هست. این دسته از لباس ها رو می تونید با انواع شلوار مثل جین یا پارچه ای استفاده کنید. کیف دستی و کفش همرنگ با اون استایل خاص تری برای شما بوجود میاره.

وست و شومیز

یکی از مدل‌هایی که امسال طرفداران زیادی را به خودش جذب کرده و احتمالا تو پیج های اینستاگرامی هم دیدید وست و شومیزِ. شومیزُ مطمئنا میشناسید. وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دگمه یا زیپ بسته میشه. بعضیا وستُ با سارافون و سارافون مانتویی اشتباه میگیرن در صورتی که سارافون به لباس های بلند و بدون آستین که به طور معمول جلو بسته هستن گفته میشه.

وست ها لباس های راحتی هستن که به راحتی میتونید اونا رو با آیتم های مختلف ست کنید. اگه میخواین با وست یه تیپ جذاب و شیک داشته باشید اونُ با کفش پاشنه بلند بپوشید. برای تکمیل این ست میتونید اونُ با شلوار راسته هم رنگِ خودش یا شلوار جین اسکینی بپوشید و یه استایل منحصر به فرد برای خودتون بسازید.

مانتو سنتی

این سبک از مانتوها هم طرفدارای زیادی بین بانوان داره. مانتو های سنتی اغلب دارای گلدوزی و آینه کاری کریستالی هستن. مانتو های قیطون دوزی هم جزء مانتو های سنتی و جذاب برای عید هست. این سبک از مانتو ها رو هم می تونید به صورت کوتاه و هم بلند تهیه کنید. مدل های جلو باز و کوتاه این دسته از مانتو ها فوق العاده جذاب و خاص هستند.

تهیه این مانتوها با رنگ های روشن و گلدوزی و قیطون دوزی رنگی استایل با نشاط و شیکی برای شما بوجود میاره. در کنار این مانتو ها، کفش های پاشنه کوتاه یا بدون پاشنه دارای طرح سنتی، زیبایی استایل شما رو دو چندان می کنه.

مانتوی ژاکارد

ژاکارد نوعی پارچه خشک و آهار دارِ، این پارچه به دلیل استحکام بالا در بافت، در برابر چروکی مقاومِ و دوام بالایی داره. از اون جایی که پارچه های ژاکارد ایستایی خیلی خوبی دارن و جز پارچه های سفت و محکم محسوب میشن، برای دوخت مانتو و لباس مجلسی گزینه مناسبی می باشند.

اگه تصمیم دارید برای عید مانتوی ژاکار بپوشید ست کردن اون با شلوار بگ و کفش پاشنه بلند یه استایل بی نهایت شیک و جذاب براتون میسازه. پارچه های ژاکارد معمولا طرح دارن پس برای اینکه مانتوتون جلوه بیشتری داشته باشه بقیه آیتم ها رو ساده انتخاب کنید.

مانتو کوتاه راسته و عروسکی

اگه جزء افراد چاق هستید مانتو های راسته مناسب شما هست اما اگر جزء افراد لاغر اندام هستید پیشنهاد ما مانتو های کوتاه عروسکی هستن . مانتو های کوتاه در کنار انواع شلوار مخصوصا مدل های مام استایل و بگ ترکیب زیبا و دل نشینی براتون می سازن. این مانتو ها رو می تونید تو جنس های ژاکارد، کرپ، حریر و شمعی تهیه کنید.

 


اگر به بخش مد و لباس علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt