دوره آموزش نقاشی

 در دوره های آموزشی, هنری

نویسنده: آسیه وصولی پور (نقاش)
آموزش طراحی و نقاشی در سرزمین هنرمندان

دوستان هنرمند و هنردوستم سلام
من آسیه وصولی پور هستم مدرس و طراح دوره های آموزشی طراحی و نقاشی در سرزمین هنرمندان. مدت پنج سال (از سال نود و چهار ) هست که آموزش مجازی میدم و از سراسر ایران و از سایر کشورها هنرجو داشتم و دارم. تا به امروز افتخار داشتم به بیش از یکصد هنرجو در راه رسیدن به آرزوهاشون کمک کنم!
بله همه در هر جا که باشن باید بتونن از آموزشهای عالی هنری بهره مند بشن! این سرلوحه تمامی کارهای من هست. شاید باورتون نشه من از هامبورگ تا روستاهای مناطق محروم ایران عزیز هنرجو دارم.

 

من در سال هزار و سیصد و هشتاد و چهار از دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته مهندسی برق فارغ التحصیل شدم و بعد از اون تحصیلاتم رو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ادامه دادم. بعد از اتمام تحصیلاتم در راستای رشته تحصیلیم مشغول به کار شدم. اما همیشه در کنار کار و تحصیل به صورت جدی و حرفه ای نقاشی رو ادامه دادم.

نقاشی و من از هم جدا نیستیم در واقع روح من و نقاشی یکی هست!

در هیچ شرایطی نقاشی رو کنار نگذاشتم.

سال نود و چهار تصمیم گرفتم تا تجربیات هنری خودم رو در قالب دوره های مجازی در اختیار هنر دوستان قرار بدم. تمامی هنرجوهای عزیزم منبع انرژی من محسوب میشن و من با جان و دل، تمام تلاشم رو میکنم تا به درستی مطالب رو بهشون انتقال بدم تا همیشه موفق باشند.
تا به امروز چهارده نمایشگاه داخلی و یک نمایشگاه خارجی داشتم و مطالب ارایه شده در دوره های آموزشی سرزمین هنرمندان با دقت و وسواس بسیار تهیه شده و حاصل تجربیات پانزده ساله من در طراحی و نقاشی است.

در ادامه لیست دوره های آموزشی رو براتون عنوان می کنم میتونین جهت اطلاعات بیشتر با سرزمین هنرمندان تماس بگیرین و خیالتون راحت باشه چون اگر بعد از گذروندن یک دوره رضایت نداشتین تمام هزینه به شما برگشت داده میشه. و این هدیه و گارانتی سرزمین هنرمندان هست برای تمام هنرمندان سرزمینم!

 

 

• دوره آموزشی سیاه قلم به روش هایپررئال
• دوره آموزشی آبرنگ
• دوره آموزش طراحی مقدماتی
• دوره آموزشی طراحی پیشرفته
• دوره آموزشی رنگ سازی
• دوره آموزشی آبستره
• دوره آموزشی نقاشی روی کاشی
• دوره آموزشی ورق طلا
• دوره آموزشی رنگ روغن
• دوره آموزشی اکرولیک

در تمامی این دوره ها قدم به قدم همراهتون هستم و

با رفع اشکال همیشگی میتونین مطمئن باشین که یاد خواهید گرفت!

به علاوه دوره آموزشی دیگری هم برای دوستانی که در خارج از ایران هستند به زبان انگلیسی طراحی شده و در سایت یودمی قرار گرفته است. این دوره آموزش رنگ سازی هست و به زبانی ساده اطلاعات کاربردی و نکات طلایی رو در خصوص شناخت و ساخت رنگها در اختیار هنرجو قرار میده.
لینک دوره رنگ شناسی در سایت یودمی:

https://www.udemy.com/share/103NOA/

نوسنده: آسیه وصولی پور
راههای ارتباطی:‌
اینستاگرام:‌Instagram.com/ArtistsLand.ir
ایمیل: a.vosoulipour@gmail.com
کانال تلگرام: Telegram.me/ArtistsLand

 

 

Recommended Posts
نظرات/پیشنهادات
  • ناشناس

    بسیار عالی براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt
صندوق‌های سرمایه‌گذاریدوره مدیریت اجرایی کسب و کار