معرفی سریال عاشقانه رهایم کن

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر

سریال رهایم کن شهرام شاه حسینی اثری در ژانر درام عاشقانه و خانوادگی محصول شبکه اینترنتی فیلیمو است. این سریال که مناسب افراد بالای ۱۸ سال ساخته شده، داستان دو برادر اهل شهرستان سیاهرود را به تصویر می‌کشد.

مجید مولایی تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد. سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند و در آن شاهد نقش‌آفرینی ستاره‌هایی چون محسن تنابنده و هوتن شکیبا هستیم.

 در این مقاله از ماه خاتون به معرفی سریال ایرانی رهایم کن می‌پردازیم و بیشتر با آن می‌شویم.

خلاصه داستان سریال

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم -پسر ارشد خانواده- دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است.

در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است.

با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

عامل اصلی موفقیت سریال:

داستان جذاب و جدید آن و تعلیق هایی که دارد، شخصیت پردازی های قوی و با جزئیات و همچنین صحنه پردازی، دکور و طراحی لباس بی نظیر این سریال عامل اصلی موفقیت عاشقانه رهایم کن بود.

یکی دیگر از عوامل موفقیت این سریال ستاره هایی است که در این سریال به ایفای نقش می پردازند، از محسن تنابنده گرفته تا هدا زین‌العابدین و هوتن شکیبا که جزو بازیگران پرطرفدار سینما و تلویزیون محسوب می شوند. به نظر می رسد که شهرام شاه حسینی این بار نیز با انتخاب بازیگران خوب می خواهد تجربه موفقیتش در سریال می خواهم زده بمانم را بار دیگر تکرار کند.

فهرست بازیگران سریال رهایم کن:

بازیگران سریال رهایم کن این‌ چهره‌ها هستند:

محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین، هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، محمد صادق میرمحمدی و با حضور آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری.

و در آخر

ترکیب بازیگران این سریال، وسوسه‌انگیز است. از سویی، حضور بازیگرانی که نخستین تجربه سریال درام در نمایش خانگی را از سر می‌گذرانند، در کاری از شاه‌حسینی که آزمون‌پس‌داده، یکی دیگر از دلایل تماشای سریال رهایم کن است.

در هنگام تماشای این سریال، به قاب‌بندی‌ها، نورپردازی و رنگ این سریال دقت کنید. تصاویر چشم‌نوازی که با وسواس ثبت شده‌اند تا به مخاطبان فیلیمو، احترام بگذارند.

موسیقی متن بامداد افشار یکی از جذابیت‌های این سریال تازه فیلیمو خواهد بود.

 


اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt