معرفی سریال دیدنی لوسیفر

 در سینما و تئاتر, فرهنگ و هنر

سریال لوسیفر یک مجموعه تلویزیونی فانتزی شهری آمریکایی است که توسط تام کاپینوس ساخته شد و در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ پخش شد و در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید.

این سریال بر اساس شخصیت کمیک دی سی ساخته شده توسط نیل گیمن، سم کیث و مایک درینگنبرگ، برگرفته از مجموعه کتاب‌های کمیک The Sandman، که بعدها قهرمان یک سری کتاب‌های کمیک اسپین آف شد که هر دو توسط دی سی کامیکس منتشر شده است.

داستان سریال:

لوسیفر مورنینگ استار که با نام سامائل هم شناخته می شود (همانطور که هممون می‌دانیم) یکی از بهترین و محبوب‌ترین فرشته‌های خداوند است که به علت سجده نکردن به انسان و سرپیچی از خدا از بهشت رانده شد و به مقام حاکم جهنم رسید. لوسیفر که هزاران سال بر جهنم حکمرانی می‌کرد و مسئول مجازات ارواح گناهکار بود، یک روز از کارش خسته می شود و تصمیم می‌گیرد تا جهنم را ترک کند و برای تعطیلات به زمین بیاید.

او بهمراه یکی از شیاطین جهنم که مزکین (میز) نام دارد، به لس آنجلس میرود و کلاب شبانه‌ای را باز می‌کند و برای یک بار هم که شده تصمیم می‌گیرد تا از زندگیش لذت ببرد. بعد از گذشت ۵ سال لوسیفر شاهد کشته شدن انسانی می شود که مدت‌ها او را می‌شناخت. درست وقتی که یک کاراگاه پلیس بنام کلویی برای بررسی پرونده آن زن کشته شده به LUX (کلاب شبانه لوسیفر) میاید و با لوسیفر آشنا میشود، اینجاست که داستان سریال شروع میشود و لوسیفر وارد مسیری میشود که هیچ وقت فکر نمی‌کرد در آن قدم بردارد، یعنی همکاری با دپارتمان پلیس و حل پرونده‌های جنایی.

معرفی بازیگران سریال لوسیفر

تام الیس در نقش لوسیفر

مورنینگ‌استار، که خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم از تاج و تخت خود استعفا می‌دهد و پادشاهی خود را رها می‌کند.

لورن جرمن در نقش کلوئی دکر

یک کارآگاه جنایی لس‌آنجلس است که با لوسیفر راز پشت جنایات را حل می‌کند.

کوین آلخاندرو در نقش دن اسپینوزا

یک کارآگاه جنایی لس آنجلس و شوهر سابق کلوئی است.

لزلی ان برنت در نقش مازیکین

محرم و متحد لوسیفر مورنینگ استار است.

راچل هریس در نقش دکتر لیندا مارتین

روانشناس درمانگر لوسیفر

دی بی وودساید در نقش آمنه‌دیل

فرشته‌ای تیره بال و برادر لوسیفر که به لس آنجلس می‌آید و به تشویق او برای بازگشتن به جهنم می‌پردازد.

اسکارلت استیوز در نقش ترکسی اسپینوزا

و در آخر

در کل سریال لوسیفر بخاطر داستان جنایی- معمایی، شخصیت پردازی حیرت انگیز لوسیفر، عملکرد فوق العاده بازیگران، موسیقی متن گوش نواز، شوخ طبعی لوسیفر و لهجه انگلیسی فوق العاده جذابش از جمله دلایلی هستند که حتما حتما باید به تماشای این سریال زیبا بنشینید.

 


اگر به بخش سینما علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt