مراقبت های پوستی در فصل پاییز

 در پوست و زیبایی, سلامتی

 مراقبت پوستی در فصل پاییز:

۱. در فصل پاییز، پوستتان در معرض باد و سرما است و نیاز به رطوبت بیشتری دارد، پس تعداد دفعات استفاده از کرم مرطوب کننده را از یکبار به دو بار در روز افزایش دهید.

۲.بعداز آفتاب گرفتن در تابستان، بازوها و پاها و گردن تان خشک میشوند و نیاز به یک لوسیون مرطوب کننده دارند.
پس اگر قبلا از لوسیون بدن استفاده نمیکردید در این فصل حتما استفاده کنید.

۳.به دلیل کوتاه تر شدن روزها و کمتر قرار گرفتن در معرض آفتاب، این فصل زمان خوبی برای درمان جوش و لک، لایه برداری، پیلینگ، میکرودرم ابرژن و آراف ماکرونیلدینگ و … است.
اما در کنار این کارها حتما باید از یک مرطوب کننده قوی استفاده کنید.

۴.اگر جز افرادی هستید که در تابستان آفتاب گرفتید باید از طریق خوردن ویتامین سی و آنتی اکسیدان موجود در میوه و سبزی آسیب های پوستتان را جبران کنید. سرم یا کرم ویتامین سی را به روتین پوستی تان اضافه کنید.

۵.این اشتباه شایعی است که خیلی از افراد فکر می کنند چون در فصل پاییز و زمستان نور آفتاب مستقیم وجود ندارد، اشعه فرابنفش هم وجود نخواهد داشت. در صورتی که چنین تفکری باعث می شود تا شایع ترین فصل هایی که افراد با آن ها مشکل پیدا می کنند.پاییز و زمستان باشد.پس ضدآفتاب را فراموش نکنید.

 

۶.خشک شدن مداوم لب ها و ترک خوردگی آنها از مشکلات شایع به خصوص در فصل پاییز و زمستان است. زیرا لب ها فاقد غدد چربی بوده و به خشکی محیط بسیار حساس هستند. و به آسانی دچار خشکی و ترک خوردگی می شوند. پس برای مراقبت از پوست در فصل پاییز از  بالم لب استفاده کنید.

 

۷.  با آب داغ حمام نکنید به طور قطع، استحمام با آب داغ در هوای سرد، بسیار دل انگیز است. اما گرمای شدید آب داغ سبب از بین رفتن چربی محافظ پوست می گردد. که می تواند باعث کمبود رطوبت آن شود.

 

 

گردآوری: مرسده رنجبر

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt