لیفت و لمینت چیست؟!

 در پوست و زیبایی, سلامتی

لیفت و لمینت یک روش نوین برای حالت دادن به ابروها یا مژه هاست. این کار ابرو یا مژه ها را به سمت بالا برده.، آنها را پر پشت تر و تیره تر نشان می دهد. و در عین حال با تقویت تارهای ابرو .یا مژه آنها را زخیم تر می کند. راستش را بخواهید کار لیفت چون. با ویتامینه هم همراه است .باعث مقاوم تر شدن تارها می شود.

لیفت ابرو چیست؟!

حالت ابروها، آن دسته موهای باریک و کوتاهی که سایه بان چشم های ما هستند.، یکی از مهم ترین عوامل زیبایی در صورت محسوب می شود. قدیم ترها را به یاد می آورید؟! به عکس های نوجوانی مادرها دقت کنید.! ابروهای نازک، هلالی اما دُم دار و بلند.! مد آن روزها این شکلی بود. بعدها ابروهای زاویه دار مد شدند.، گاهی هم ابروهای حسابی کلفت و پُر. اما این روزها ابروهای آشفته و به اصطلاح هالیوودی از همه بیشتر طرفدار دارد .و لیفت ابرو یکی از راه های رسیدن به چنین ابروهایی است.

لمینت چیست؟

لمینت در واقع یک فرآیند گیاهی کراتینه است. مواد لمینت دارای پیگمنتهای رنگی هستند. که بر روی ابرو یا مژه قرار می گیرد.موی ابرو و مژه ها را حجم تر می کند. و رنگ مژه و ابرو را پر رنگ تر و تیره تر می کنند. با این شیوه ابرو ها و مژه ها واضح تر میشوند. و ابرو ها حالت زیبایی به ابرو می دهد.

افرادی که ابرویی افتاده ای دارد .باید حتماً به فکر لیفت ابرو باشند. برای این که لمینت برای ابرو هایی افتاده تأثير چندانی نخواهد داشت.

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه افرادی است؟!

راستش را بخواهید در حالت کلی می توان گفت. که لیفت ابرو با مواد برای همه زنانی که زیبایی. طبیعی را دوست دارند مناسب است. اما افرادی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین است.، چشم های افتاده ای دارند. یا فاصله میان ابرو و چشمشان کم است. در اولویت هستند. پس اگر شما هم از دسته زنانی باشید. که مرتب به ابروهایتان ژل و ریمل ابرو می زنید.، بهتر است لیفت ابرو را تجربه کنید. در لیفت ابرو با مواد بر خلاف لیفت ابرو. با جراحی که با پوست کار دارد.، تمام حواس آرایشگر جمع ابروهای شماست. راستش را بخواهید این روش کاملا بی خطر است. و تاثیر مادام العمری ندارد.

آیا لیفت و لمینت ابرو باعث ریزش می شود؟

برای پاسخ به این سوال باید در ابتدا بیان کنیم. که این روش یکی از امن ترین و بی خطر ترین روش های موجود برای زیبا سازی ابروها می باشد. لیفت ابرو اگر به همراه لمینت باشد. نه تنها برای ابرو ریزش ندارد. بلکه باعث رشد و تقویت ابرو می ‌شود.، زیرا موادی که در آن استفاده می‌شود مواد تقویتی است و دارای کراتین می‌باشد و چون با مواد ارگانیک، معدنی و بوتاکس تراپی این کار انجام می شود و هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه نیز طی ۳ مرحله روی مژه مواد گذاری می شود و با تکنیک های خاص و سایز بیگودی مژه ها فرم می گیرند و به سمت بالا لیفت داده می شود

مزیت لیفت و لمینت مژه چیست؟

لیفت و لمینت مژه به دلیل داشتن املاح و ویتامین باعث تقویت پایه مژه ها می شود. معمولا کسانی که اکستنشن مژه سنگین انجام داده اند دچار آسیب دیدگی و دمیجی مژه شده اند که به آنها توصیه می شود برای از بین بردن این مشکل، لیفت و لمینت مژه طی ۳ دوره به فاصله ۳ ماه انجام دهند، لیفت و لمینت مژه باعث تقویت بن مژه و ریشه مژه می شود.

عوارض لیفت و لمینت

لیفت و لمینت ابرو یا مژه عوارض ندارد و به دلیل استفاده از مواد تقویتی و دارای کراتین سبب رشد و تقویت آن ها می شود. بهتر است لیفت و لمینت  در سالن های زیبایی مطمئن و زیر نظر فرد ماهر انجام گردد . استفاده از مواد ارزان قیمت موجب ریزش ابرو یا مژه می شود.

لیفت و لمینت تا چه مدت دوام دارد؟

استفاده از این دو روش باتوجه به رشد ابروهایتان چیزی حدود ۳۰ الی ۴۵ روز دوام خواهد داشت. در این روشها از چسب لاتکس استفاده می شود و تا ۲۴ ساعت نباید ابروهایتان را بشویید به همین علت نتیجه فورا بعد از پایان کار مشاهده نمی شود. بنابراین نگران حالت ابروهایتان نباشید چرا‌که بعد از شستشو تارهای ابرو باز شده و نتیجه نهایی معلوم خواهد شد.

شما میتوانید لیمنت و لیفت را هم زمان و در یک جلسه انجام دهید چرا‌که این دو شیوه فرآیند مشابهی دارند و خیلی تفاوتی با هم نمی کنند، هر چند که کارایی های مختلفی دارند و موادی که در هر یک از آن ها استفاده می شود هم با هم متفاوت است.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt