ترفندهایی برای کشیدن خط چشم

 در پوست و زیبایی, سلامتی

چشم ها اولین و تاثیرگذار ترین عضو در جذابیت صورت ما به شمار می روند. برای افزایش این جذابیت می توان گزینه های متعددی را انتخاب کرد. یکی از این گزینه ها آرایش چشم ها توسط خط چشم می باشد. خط چشم در صورتی که متناسب با صورت و فرم چشم ها کشیده شود جذابیت چشم ها را دو چندان برابر.می کند.

ممکن است برای برخی از شما کاربران که هم اکنون این متن را می خوانید، کشیدن خط چشم آسان ترین کار دنیا.باشد. اما همین کار ساده ممکن است برای برخی ها سخت ترین کار دنیا باشد.

چه در کشید خط چشم استاد باشید و چه این کار را بلد نباشید می توانید با کمک گرفتن از مقاله ی پیش رو مهارت خود را در این کار افزایش.دهید.

خط چشم ها را به صورت کلی می توان به سه دسته کلی دسته بندی.کرد:

  • خط چشم.مدادی
  • خط چشم.ژلی
  • خط چشم.مایع

هر کدام از این خط چشم ها خصوصیات خاص خود را دارند. به عنوان مثال، خط چشم هایی که از نوع ژلی هستند حالتی مات داشته و بهترین نوع خط چشم ها به شمار می روند. البته در کشیدن این نوع از خط چشم ها همیشه باید حواستان به لرزیدن دستتان.باشد.

افراد مبتدی از چه نوع خط چشمی استفاده کنند؟

خط چشم.مدادی.، نوع مناسبی برای افراد مبتدی است. زیرا این مدل آسان پاک می شود، رد نمی اندازند و به راحتی و یکنواخت پشت پلک شما پخش می شوند. همچنین به راحتی می توانید مدل های مختلف را طراحی کنید.

کشیدن خط چشم به روش.نقطه

روش خط چین بسیار راحت و کاربردی است و می تواند درصد خطای خط چشم شما را پایین بیاورد.

در این نوع خط چشم ساده شما به یک خط چشم.مایع یا مداد چشم نرم و روان نیاز دارید. از انتهای گوشه خارجی چشم شروع کنید و هر اندازه که می خواهید خط چشمتان دنباله داشته باشد، نقطه بگذارید. سپس از قسمت وسط پلک خود، درست جایی که برآمده است نقطه بگذارید تا به نقطه قبلی وصل شوید.

از گوشه داخلی پلک خود نقطه چین بگذارید تا به یکی از نقطه های قبلی برسید. در آخر خط چشم را روی نقطه چین ها بکشید و داخل آن را پر کنید.
دنباله این خط چشم و میزان پهن یا نازک بودن آن دست خودتان است و می توانید آن را تغییر دهید.

کشیدن خط چشم با نوار.چسب

این ترفند کشیدن خط چشم بسیار محبوب شده و بسیاری از خانم ها از آن استفاده می کنند تا یک خط چشم ساده و تمیز داشته.باشند.

برای کشیدن این خط چشم دنباله دار به دو تکه نوار چسب نیاز.دارید. یکی از نوار چسب ها را به صورت مورب در قسمت گوشه خارجی پلک بگذارید. طوری که در امتداد خط پلک پایین شما باشد.

نوار چسب بعدی را روی پلک بچسبانید، طوری که یک سر آن روی گوشه داخلی چشم باشد و انتهای آن به نوار چسب قبلی چسبیده.باشد.
با استفاده از براش خط چشم بین دو نوار چسب را پر کنید و بعد نوار چسب ها را از روی پلک بردارید.

می توانید با نزدیک کردن نوار چسب ها به یکدیگر خط چشم خود را نازک تر کنید. یا با کوتاه کردن نوار چسب دنباله خط چشم را کوتاه تر کنید و یک خط چشم ساده و دخترانه بکشید.

کشیدن خط چشم با گیره.سر

یک گیره مو بردارید و قسمتی از آن که دو شاخه شده است را با براش خط چشم رنگ کنید تا آغشته به مایع خط چشم.بشود.

سپس قسمت دو شاخه گیره را روی گوشه خارجی پلک خود قرار دهید تا رد خط چشم روی پلک شما بماند. دقت کنید که در این مرحله دستتان نلرزد و قبل از اینکه خط چشم روی گیره خشک شود آن را روی پلک بگذارید.

سپس گیره را بردارید. گوشه خارجی پلک شما یک مثلث تشکیل شده که باید داخل آن را پر.کنید. می توانید گیره را کمی داخل پلک بیاورید تا دنباله خط چشم شما کوتاه شود. یا کمی گیره را باز کنید و با انگشت نگه دارید تا خط چشم شما پهن تر شود.

کشیدن خط چشم با نخ دندان.دسته دار

با استفاده از یک نخ دندان دسته دار می توانید یک خط چشم ساده و دخترانه بکشید. این ترفند بسیار راحت است و فقط به یک نخ دندان دسته دار نیاز دارید.

با استفاده از براش خط چشم نخ دندان را مشکی کنید.سپس آن را روی گوشه خارجی پلک خود بگذارید تا رد خود را بر جای بگذارد.

قبل از اینکه خط چشم خشک شود بار دیگر نخ دندان را روی پلک بگذارید و یک مثلث گوشه پلک خود تشکیل دهید. می توانید میزان نازکی و پهنی خط چشم خود را تعیین کنید و با نزدیک کردن دو خط به یکدیگر، خط چشم نازک تری بکشید.

دنباله و شیب خط چشم هم دست خودتان است و می توانید با تغییر زاویه نخ دندان آن را تنظیم کنید. داخل مثلث را با براش پر کنید. اکنون یک خط چشم دنباله دار زیبا و جذاب دارید.

 

اگر به بخش آرایش و زیبایی علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه با آرایش چشمان درشت تری داشته باشیم؟

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt