انتخاب بهترین موچین ابرو

 در پوست و زیبایی, سلامتی

ابروها بسیار مهم هستند. ترکیب، اندازه و حالت آنها، چهارچوب صورتتان را تشکیل می‌دهد. برای حفظ کمان ابروها، اکثر سالن‌های زیبایی بجای اپیلاسیون یا بند زدن، از موچین برای برداشتن ابروها استفاده می‌کنند.

بنابراین ما تصمیم گرفتیم که روی متداول ترین ابزار چیدن موی ابرو متمرکز شویم: یعنی موچین ها.

انتخاب بهترین موچین ابرو

زمانی که به دنبال بهترین موچین ابرو هستید، باید موچینی را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای کار شما باشد. نکات مختلفی وجود دارند که باید در نظر بگیرید، اما اولین مسئله توجه به سر موچین است. انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد که هریک مزایا و معایب خاص خودشان را دارا هستند.

۱- موچین‌های سرصاف

این نوع موچین‌ها، برای کسانی که مو‌های زیادی دارند، انتخاب خوبی هستند.

٢– نوک کج یا شیب دار

موچین‌هایی با نوک شیب دار، نوع کلاسیک موچین‌ها هستند. این موچین‌ها، از جنس استیل ضد زنگ برای سال‌ها بهترین موچین ابرو شناخته می‌شدند. برخی از آرایشگر‌ها در تمام زندگی شغلی خود، از یک موچین ابرو استفاده می‌کنند. این موچین‌ها گا‌ها به قدری خوب هستند که هرگز نیاز به خرید دوباره نخواهید داشت.

٣– موچین‌های دسته پهن

آیا برای برداشتن مو‌های پیشانی مشکل دارید؟ خب باید موچین‌هایی را انتخاب کنید که پهن‌تر هستند و راحت‌تر در دست جا می‌شوند. اگر خیلی در کار ابرو برداشتن حرفه‌ای نیستید، طراحی این موچین‌ها بهترین انتخاب شما خواهند بود.

۴- موچین‌های نوک تیز

موچین‌های نوک تیزی وجود دارند که البته استفاده از آن‌ها کمی سخت است، اما بسیار کاربردی هستند. این موچین‌ها برای برداشتن ابرو‌هایی که به داخل رشد کرده‌اند (موهای زیرپوستی) ساخته شده‌اند. این موچین‌ها باید به صورت شخصی استفاده شوند چرا که استفاده از آن‌ها گاهی منجر به خونریزی می‌شود.

۵- موچین‌های نوک گرد

این موچین‌ها بدترین نوع موچین هستند چرا که نوک آن‌ها باریک و گرد است و معمولا دقت زیادی لازم است تا بتوانید با آن‌ها مو‌ها را بردارید.

موچین های نامناسب برای ابرو

در موقع بررسی گزینه‌های مختلف، ازموچین‌هایی که نوک صاف، گرد و مربعی دارند، اجتناب کنید.

هیچ کدام از این‌ها دقت لازم را ندارند. شما هرگز دوست ندارید که بخش‌های بزرگی از موهای ابرو را همزمان بردارید و تمام این موچین‌ها، این کار را انجام می‌دهند. موچین‌های نوک گرد مانند موچین‌های بی خطر قیچی شکل هستند، آنها برای افرادی مناسبند که به تازگی یاد گرفته اند از موچین استفاده کنند.

بهترین جنس موچین ابرو

برای اینکه بتوانید بهترین موچین ابرو را انتخاب کنید، لازم است همه چیز را به خوبی در نظر بگیرید. یکی از واضح‌ترین و البته مهم‌ترین فاکتور‌هایی که هنگام خرید موچین باید در نظر داشته باشید، توجه به مواد و متریال مورد استفاده در ساخت موچین است. فلزاتی مانند نیکل یا استیل بهترین گزینه‌ها هستند چرا که رعایت بهداشت با آن‌ها کار دشواری نخواهد بود. جنس‌های دیگر ممکن است موجب حساسیت و آسیب پوست شوند.

روش برداشتن ابرو

کندن موهای ابرو، یک کار جدی است، شما در اکثر کشورها برای برداشتن ابرو به مجوز این کار نیاز دارید. بنابراین، روش کار به اندازه‌ی ابزاری که استفاده می‌کنید، مهم است.

مهم ترین چیز در کندن ابرو، در آوردن ریشه است. اگر شما گردی انتهای فولیکول مو را بیرون نیاورید، مو را در ضخیم ترین نقطه‌ی فولیکول می‌شکنید و مو، ضخیم‌تر از قبل رشد می‌کند.

برای اینکه درد کندن مو به حداقل برسد، پوستی که فولیکول مو در آن قرار دارد را بکشید اما نه خیلی محکم. موها را موازی با جهت رشد آنها بکنید (در ابروی سمت راست، به سمت راست و در ابروی سمت چپ، به سمت چپ بکشید).

نکاتی در رابطه با برداشتن ابرو

  • برای برداشتن ابروها، مو را از انتهای آن بگیرید تا نشکند.
  • مو‌ها را در جهت رشدشان بکشید.
  • مو‌های بین دوابرو را به سمت بالا بردارید.
  • سرعت عمل در کاهش درد هنگام برداشتن ابرو موثر است.
  • اگر هنگام برداشتن ابرو‌ها درد زیادی احساس می‌کنید، می‌توانید پیش از اصلاح، از یخ یا اسپری سر کننده در آن قسمت استفاده کنید.
  • برای کاهش درد، پس از حمام اقدام به برداشتن ابروها کنید چرا که فولیکول مو‌ها شل شده‌اند.

 


اگر به بخش زیبایی علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt