وبینار آشنایی با اصول کسب و کار و تجارت بین الملل

 در دوره های آموزشی, متفرقه

کسب و کار بین المللی یعنی چه؟

کسب و کار بین المللی (International business) یعنی مشاغل و حرفه‌هایی که سطح فعالیت آنها از محدوده جغرافیایی یک کشور فراتر می‌روند. جالب اینکه، این تعریف بعضاً چنان غلط انداز است که برای ما تبدیل به یک اصطلاح ترسناک می‌شود. امروزه می‌بینیم که بیشتر محصولات صنایع دستی ایران در کشورهای عرب زبان حوزه خلیج فارس و در کشورهایی مانند روسیه به فروش می‌رسند.

این نشان می‌دهد که کسب و کار بین المللی قرار نیست که وارد حوزه‌های پیچیده و نرم افزاری خیلی سخت شود. شما حتی می‌توانید از طریق ارتباط ساده بین المللی با چند کشور، ساده‌ترین محصولات مانند چاقوهای تزیینی، کالاهای دستی سنتی یا حتی کالاهای ارزشمندی مانند فرش را بفروشید. چیزی که باعث می‌شود شما در زمره مشاغل بین المللی قرار بگیرید این است که در حال مذاکره و معامله با یک کشور با شرایط جغرافیایی و فرهنگی متفاوت هستید.

ادامه مطلب سایت ایده پردازان

وبینار مقدماتی آشنایی با اصول رفتار حرفه ای در کسب و کار و تجارت بین الملل

 

🕑 زمان: یکشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۱۴ الی ۱۶

☑️مدرس: مهندس آرمان ولیان، مدرس و سخنران حوزه رفتار حرفه ای در تجارت بین الملل
💎 ثبت نام:evand.com/events/iajcc14009
🔗هزینه ثبت نام: اعضا اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش: رایگان (جهت دریافت کد تخفیف با دبیرخانه اتاق (۰۲۱۲۶۷۰۱۲۱۵) در تماس باشید.
🔸هزینه ثبت نام ویژه سایر علاقه مندان: ۸۰ هزار تومان

👥در صورتی که نیاز دارید تا برای سازمان خود در حوزه اتیکت و رفتار حرفه ای یک دوره تخصصی برگزار نمایید با تلفن: ۰۹۱۰۰۹۸۱۰۳۲ در تماس باشید.
➖➖➖➖➖➖
✉️ info@iajcc.ir
☎️ ۰۲۱۲۶۷۰۱۱۹۲
🌐 www.iajcc.ir

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt