گل ماه تولد شما چیست ؟

 در چیدمان, خانه داری, گل و گیاه

همه ما دوست داریم در هنگام تولد. دوستان و عزیزان مان یک کادوی برای آن ها تهیه کنیم. که خاص و به یاد ماندنی باشد. برخی ها در کنار کادوی خود.، یک شاخه گل و یا یک دسته گل هم تدارک می بینند.

برای اینکه یک گل منحصر به فرد. به فرد مورد نظرتان هدیه بدهید.، باید گلی انتخاب کنید. که نمادی از آن فرد باشد. ما در این مقاله به شما می گوییم. که متولدین هر ماه چه گلی دارند. و در واقع گل ماه تولد شما چیست.

گل ماه تولد فروردین

گل این ماه مینای چمنی یا دیزنی است. این گل نماد پاکی و فاداری و معصومیت است. نام دیزی از چشم روز گرفته شده است یعنی این گل در هنگام شب گلبرگ هایش بسته و وقت طلوع خورشید باز می شود. برای تولد عزیزان تان که در ماه فرودین متولد شدند خرید یک دسته گل یا حتی یک شاخه گل مینای چمنی انتخاب ایده آل است.

گل ماه تولد اردیبهشت

گل این ماه ، گل موگه یا گل برف نام دارد. این گل رایجه دلپذیر و شیرینی دارد. گل موگه تداعی گر صداقت فروتنی و جذابیت است. بر اساس برخی از منابع این گل نماد بازگشت به خوشبختی است. جالب است که بدانید گل موگه مورد علاقه عروس های سلطنتی بوده است. اگر دوستی دارید که در این ماه به دنیا آمده است خرید این گل شیک را پیشنهاد می کنیم.

گل ماه تولد خرداد

گل این ماه رز است. که یکی از محبوب ترین گل های در جهان شناخته می شود. ظاهری زیبا و کلاسیک دارد. برای همین همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. گفته شده است.که این گل نمادی از عشق در نگاه اول است. اگر با خرید این گل قصد دارید. به عشق خود اعتراف کنید، پس با تقدیم این گل در روز تولد خرداد ماهی ها، با یک تیر دو نشان زده اید.

گل ماه تولد تیر.

دلفینیوم گل ماه تولد تیرماهی ها است.، این گل نماد وقار و انرژی مثبت است. دلفینیوم یک گل بسیار کمیاب و سلطنتی است. که به شکل طبیعی دارای رنگ آبی جذابی است. در حالت کلی باید گفت. گل ماه تولد تیرماهی‌ها نمایانگر جسارت.، شجاعت و بی باکی در بیان عشق. و دوست داشتن است. اگر عاشق یک تیرماهی شده اید. خریدن این گل بهترین انتخاب برای هدیه است.

گل ماه تولد مرداد.

گل ماه تولد افراد مردادی، گل گلایول است.، گلایول در ایران معمولا در مراسم عزاداری و غم مورد. استفاده قرار می‌گیرد. و گل گرانبهایی محسوب نمی‌شود. اما باید بدانید که در کشورهای دیگر این گل. با شکوفه‌های برجسته و رنگ‌های متنوع بسیار محبوب است. و نامگذاری آن به دلیل شکل ظاهری که دارد. از روی کلمه شمشیر گرفته شده است. به همین دلیل گلایل تجسم نماد قدرت، سخاوت و قدرت است.

گل ماه تولد شهریور.

متولدین شهریور گل آستر یا گل ستاره است. این گل در از گذشته تا امروز بر طبق. افسانه های یونانی آستریا الهه ای بود که در تاریکی شب گریه می کرده. و از اشک های او چند ستاره به وجود آمدند. قطرات اشکی که از این الهه بروی زمین می افتد. روی زمین رشد می کند.

این گل نمایان گر عشق و خرد و اصالت ظرافت است. این گل خاص نمادی از ستاره های زمینی است. در پایان تابستان به اوج زیبایی خود. دست می یابد و برای تولد متولدین شهریور یک انتخاب مناسب است.

گل ماه تولد مهر.

مهر ماه گل همیشه بهار است. این گل به خاطر ظاهر طلایی رنگ و بوی خوش خود همیشه مورد استقبال بوده است. این گل نمایانگر جنگیدن برای دست یابی به موفقیت است. جالب است که بدانید گل مهر ماهی ها در مکزیک نماد خورشید و نور است. مردم مکزیک باور دارند که این گل به ارواح مردگان کمک می کند تا راه خود را در روی زمین پیدا کنند. با خرید این گل می توانید یک هدیه خاص. و به متولدین ماه مهر تقدیم کنید.

گل ماه تولد آبان.

برای آبانی‌ها، گل ماه تولد.، گل داوودی است، این گل دارای رنگ‌بندی های. شاد و انرژی بخش است. شاید جالب باشد بدانید که خواستگاه گل داوودی. چین است. داوودی نماد دوستی و آرزوهای شیرین است.، ضمن این که نماد خوش شانسی هم هست. در ژاپن گل داوودی دارای یک روز ملی است. و در آن روز جشنواره‌ای به این مناسبت برگزار می‌شود.

گل ماه تولد آذر.

گل ماه تولد آذرماهی‌ها یا متولدین دسامبر. در ماه های میلادی یک گل بسیار خاص است.، گل راج، گل متولدین این ماه است.، این گل نماد فصل سرد سال است.، گل راج با برگ‌های سوزنی براق با توت‌های قرمز.و خوش رنگ نماد حال و هوای کریسمس است.، این گل نشانه سلیقه خاص متولدین آذر است.، خرید گل راج می‌تواند .انتخاب مناسبی برای تبریک تولد به یک آذر ماهی باشد.

گل ماه تولد دی.

گل متولدین این ماه گل میخک است. این گل نمادی از وفاداری و عشق و فداکاری است. گل میخک تنوع زیادی دارد. برای همین همیشه جز گل های محبوب در سبدهای گل بوده است. این گل در فصل سرما رشد می کند. و برای افرادی که در ماه دی زمستان به دنیا آمده اند. یک انتخاب عالی است.

بر طبق برخی از منابع تاریخی گفته شده است. که گل میخک با اشک هایی که حضرت مریم. برای مسیح می ریخته، جوانه زده است. پس می تواند تداعی گر عشق مادرانه هم باشد. با این تفاسیر، به جز روز تولد دی ماهی ها.، می توانید این گل را برای روز مادر و روز زن هم تهیه کنید.

گل ماه تولد بهمن.

گل متولدین بهمن یا بهتر بگوییم. گل متولدین فوریه در ماه‌های میلادی گل بنفشه است. این گل با رنگ شفاف و زیبا یک گل استثنایی است.، بنفشه‌ها خاصیت دارویی دارند.، بنفشه‌ها نماد وفاداری، پاکدامنی و فروتنی است. به همین دلیل که بهمن ماهی‌ها نماد خاکی بودن. و فروتنی هستند. به نظر می‌رسد. انتخاب گل بنفشه به عنوان نماد متولدین بهمن انتخاب درستی بوده است.

گل ماه تولد اسفند

گل اسفندماهی‌ها از جمله گل‌های محبوب ما ایرانی ها است.، گل نرگس، نماد بهار و زیبایی است.، به همین دلیل هم بهترین انتخاب برای متولدین اسفند محسوب می‌شود.، این گل نماد زیبایی محسوب می‌شود.، همچنین نماد غرور، شروعی دوباره و تجدید حیات است.، شاید دلیل انتخاب آن آماده شدن زمین. برای تولد دوباره در بهار است. گل نرگس نماد وفاداری و آرامش است. و می‌توانید برای یک اسفند ماهی دسته ای گل نرگس. به نشانه عشق و ارادت هدیه بخرید.

 

اگر به بخش گل و گیاه علاقمند هستید. از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

گل کریسمس

 

گردآوری:صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt