چند گیاه شگفت انگیز با انرژی مثبت

 در چیدمان, خانه داری, سبک چیدمان, گل و گیاه

گیاهان به شفادهنده‌های طبیعی مشهور هستند و حیات، شفا و ارتباط معنوی را به انسان ارزانی می‌کنند.

جالب است بدانید که وجود گیاهان می تواند در سعادت و خوشبختی ما نقش زیادی داشته باشد زیرا تمامی گیاهان دارای انرژی مثبت هستند.

این انرژی بر روی افراد و محیط اطراف بسیار تاثیرگذار خواهد بود و همچنین گل ها با جذب انرژی های مثبت موجود در کائنات سعادت و خوشبختی را به ما هدیه خواهند داد.

گیاه بامبو:

گیاه بامبو قرن‌هاست به عنوان نماد موفقیت و خوش شانسی در آسیا شناخته می‌شود. می‌توانید این گیاه را در گلدان‌های شیشه‌ای با آب مقطر یا آب تصفیه شده قرار دهید. آن‌ها را در گوشه‌ی خانه و دور از نور مستقیم خورشید بگذارید.

سعی کنید تعداد ساقه های بامبویی که نگهداری می کنید فرد باشد. به این ترتیب بیشتر خوش شانسی سراغتان می آید.

پتوس:

گیاه پتوس باعث جذب موفقیت و پول و تولید انرژی مثبت بسیاری زیادی می‌باشد. همچنین هوای داخل خانه را تمیز و تصفیه کرده و اکسیژن محیط را بالا میبرد.این گیاه را در زوایای خانه نگهداری کنید. این موقعیت باعث کاهش اضطراب و استرس و همچنین افکار منفی می شود. با این حال، از قرار دادن آن در گوشه شمال شرقی و همچنین در امتداد دیوارهای شمالی و شرقی خانه خودداری کنید.

اعتقاد بر این است که ساقه گیاه پوتوس باید به سمت بالا باشد تا ثروت و آرامش را به ارمغان بیاورد.

ریحان مقدس:

ریحان مقدس، بخشی از فرهنگ هندو و طب آیورودا است و کمک می کند تا انرژی منفی از بین برود و باعث جذب انرژی مثبت در محیط می شود. اعتقاد بر این است که رشد این گیاه در خانه یا باغ اثر شفابخش معنوی بر روی محیط زیست دارد.

معمولا این گیاه را بایستی در ناحیه شمال، شرق یا شمالی شرقی کشت نمایید.

ارکیده:

ارکیده گیاه دیگری است که انرژی مثبت را جذب می کند. این گیاه نه تنها انرژی خانه را افزایش می دهد، بلکه زندگی افراد خانواده را هم از لحاظ روحی و جسمی بهبود می بخشد.
ارکیده دی اکسید کربن را جذب خود میکند و شب ‌ها اکسیژن آزاد می کند. به همین دلیل برای اتاق خواب بسیار خوب و مناسب است.

 

گردآوری :صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt