معرفی گیاهان آپارتمانی جذب ثروت

 در چیدمان, خانه داری, گل و گیاه

آیا واقعا گیاهان ثروت ساز وجود دارند؟

کدام گیاهان آپارتمانی ثروت ساز هستند؟

امروزه نگهداری از گیاهان با صنعتی شدن زندگی بسیار کمتر دیده می‌شود و وجود آن در محیط زندگی حس طراوت و شادابی القا می‌کند همچنین اکثر گیاهان تصفیه کننده هوا نیز می‌باشند و می‌توان ثروت را همین حس آرامش و نشاط دانست.

اما چینی ها عقایدی فراتر از این دارند آنها رشته ای از قوانین و فنونی را به علمی به نام فنگ شویی نام میبرند که در آن تعدادی از گیاهان به نام گل و گیاه ثروت ساز وجود دارند به عقیده چینیان وجود این گیاهان ثروت ساز در نقاط خاصی از محیط منزل علاوه بر انرژی که دارند باعث جذب پول و ثروت می‌شود. اینکه هر وسیله در جای مخصوص بخود باید قرار داشته باشد تا سبب شود انرژی در محیط به گردش درآید.

موقعیت قرارگیری گیاهان در فنگ شویی

در فنگ شویی، هر گیاه و موقعیت قرارگیری آن معنا و تاثیری خاص دارد. برخی بر روی سلامت و روابط شما و برخی دیگر موجب جذب انرژی چی در موقعیت های شغلی و مالی شما می شوند.پس اگر علاقه مند به گیاهان طبیعی هستید و دوست دارید از آنها در دکوراسیون و دیزاین محیط خانه یا محل کار خود استفاده کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید گل و گیاه موقعیت های مثبت و صحیح محیط خود را در طبق فنگ شویی گیاهان بشناسید و برای هر نقطه و موقعیت گیاه مناسب را خریداری کنید. جاهایی از خانه یا محل‌کار که عنصر چوب موجود در گیاه برایشان خوب است جاهای مناسب قرار‌دادن گل‌و‌گیاه هستند، یعنی شرق، جنوب شرق و جنوب.

گیاه شمعدانی

اگر موقعیت خانه شما جنوبی است و در طول روز نور زیادی وارد آن می‌شود، می‌توانید از گل شمعدانی برای زیبایی و همچنین افزایش ثروت استفاده کنید. این گل زینتی از طرف دیگر سبب جذب عشق و افزایش آن در بین ساکنان منزل نیز می‌شود.

نگهداری از گل شمعدانی کمی سخت تر از سایر گیاهان ثروت است و به نور بسیار زیاد، اما نه آفتاب سوزان و رطوبت کافی نیاز دارد. درغیر این صورت رشد آن با مشکل مواجه می‌شود و اثرات مثبت خود را از دست می‌دهد.

گیاه ارکیده

گل ارکیده یکی از زیباترین گل ها و گیاهان آپارتمانی جذب ثروت گلدار است. درعلم فنگ شویی این گیاه برای تقویت روابط فعلی و همچنین فرصت یافتن عشق و شریک زندگی بیشتر میکند.همچنین گیاه ارکیده در شب با تولید اکسیژن در منزل باعث ایجاد خواب راحت ولذت بخش می‌شود.

ارکیده گیاهی است که علاوه بر خوشبختی و عشق، ثروت نیز بهمراه می آورد. عده ای بر این باورند. که این گیاه را اگر در زمانیکه به مشکل مالی برخورد کردید در جای مناسبی از منزل قرار دهید. با ایجاد انرژی درست سبب رفع مشکل خواهد شد.

گیاه پاچیرا 

این گیاه از کنار هم قرار گرفتن چند شاخه و تنیده شدن آنها در کنار هم شکل طناب مانند گرفته. و بسیار زیبا و منحصر بفرد می‌باشند. و طبق قوانین فنگ شویی حداقل باید سه تنه درهم تنیده شود تا باعث جذب ثروت شود.

روایت درخت پاچیرا نیز بدین شرح است که یک کشاورز فقیر تایوانی با فروش این گیاه ثروت مند شد شاید بتوان گفت که این گیاه برای آن کشاورز یک گیاه پول ساز عالی بوده. گیاه پولساز پاچیرا یک گیاه مقاوم است که در شرایط نور کم نیز می‌تواند رشد کند.

گیاه بامبو 

بامبو یکی از معروفترین گیاهانی است که برای جذب شانس و ثروت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه هر ۵ عنصر فنگ شویی را در خود  گنجانده است. زیرا یک گیاه تو خالی است که آب در آن حرکت می‌کند. داخل یک گلدان شیشه ای آب قرار داشته که کف آن دارای سنگریزه است و روی شیشه با یک روبان قرمز رنگ بسته شده است.

عقیده بر این است که تعداد بامبو در موفقیت و انرژی که میدهد تاثیر دارد. برای مثال برای بالا بردن خلاقیت و جذب موفقیت ۵ شاخه، برای موفقیت‌های تحصیلی ۷ شاخه، برای سلامت ۸ شاخه، برای جذب خوشبختی ۱۰ شاخه و برای جذب ثروت ۲۱ شاخه بامبو در خانه قرار دهید البته عده ای می‌گویند که ۸ شاخه برای جذب ثروت نیز کاربرد دارد.

گیاه سانسوریا یا مار

یکی دیگر از گیاهانی که به باز شدن دریچه‌های ثروت کمک می‌کند، سانسوریا است. این گیاه همچنین با جذب گاز‌های خطرناک، هوای محیط را تصفیه می‌کند. محل قرارگیری سانسوریا در انرژی آن تاثیر بسیار زیادی دارد و قرار گرفتن در گوشه‌های خلوت ممکن است اثر آن را از بین ببرد.

این گیاه کم توقع در شرایط مختلفی به رشد خود ادامه می‌دهد و مقاومت تقریبا بالایی دارد. سانسوریا در شرایط کم نور یا آبدهی طولانی مدت نیز دوام می‌آورد. به همین خاطر اصولا یکی از انتخاب‌های شرکت معماری برای استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی، این گیاه است.

 


اگر به بخش گل و گیاه علاقمند هستید از مقاله قبلی ما نیز دیدن کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید.

 

گردآوری: صبا طاهری

Maahkhatoon97

Recommended Posts

نظرات و پیشنهادات

تماس با ما

برای تماس با ما لطفا از طریق فرم زیر ایمیل بزنید.

Not readable? Change text. captcha txt